Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Enig. Gider ikke læse Franco CF fanens latterlige indlæg. Hvornår smutter du? Synes ikke rigtig du kan leve op til din aftale om at slette din bruger herinde.

For min skyld kan tossen skrive herinde, men så indrøm dog for fanden at du er Franco CF fan. Det andet er bare pisse irriterende (hentyder til den undertone der er i SAMTLIGE af dine indlæg, hvor Franco CF ALTID skal inkluderes på en eller anden forunderlig måde)

TIl at starte med kunne jeg sagtens respektere dine holdninger, det var endda forfriskende at høre nogle markant andre holdninger, men nu er det blot grinagtigt/tragikomisk.

Så hold dig venligst væk eller find et Franco CF forum at debattere på.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

For mit vedkommende er det jer, som er de belastende - beklager. Anola ignorerer jeg skam nemt, hvis han fyrer galskab af. Desværre er denne metode ikke brugelig mod jer, da i stort set bombarderer forummet med jeres "skrid din puta/franco cf fan"-indlæg.

Ignorer ham, for i forværrer denne situation til det utålelige. Ellers så må en moderator qgu snart slå til.

------> happy smiley :) and chill the fock down, fellas.
Stick to your guns.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

@Benjamin

Det er rigtigt det er ikke svært at ignorere anola, men jeg forstår godt folks frustration på et Barca forum over at en person som kalder sig Barca fan af hele hjertet så tydeligt udviser dyb fascination over R.Madrid.

Det spreder både mistanke og skaber dårlig stemning på et forum som ellers er præget af det modsatte, ja modsat hvad man finder hos Ekstra Bladet f.eks.

Det er fair nok hvis man både er Madrid og Barca fan men så skal man også være ærlig omkring det. Jeg er enig med dig langt hen af vejen og tonen skal holdes på et respektfuldt niveau, men hvis anolacrabcf havde været uskyldigt som et lam eller udvist bedre situationsfornemmelse så tror jeg ikke vi havde set alle vredesudbrudene.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Tro mig, vi som mods er også klar over situationen. Det er stemningen, ikke så meget forskellige holdninger, der er problemet her. Men ærlig talt, kan jeg godt forstå at Anolas indlæg provokerer folk herinde. Det har jeg haft en snak med ham om. Og jeg syntes faktisk, at jeg har set mere saglig argumentation samt større bevidsthed om hvordan man deltager som debattør, fra hans side. Men man (han) bliver nød til at være sig bevidst, at sitet her trods alt er relateret til Barca - ikke fodbold generelt. Der er fint med fans af andre klubber herinde, men det ændrer ikke ved, at alle skal tænke over hvordan man skriver herinde.

Det sagt, så ønsker jeg ikke den dårlige stemning herinde. Og man kan også være med til at skabe den uforvarent. Jeg syntes vi alle bør tage en dyb indånding, når et indlæg går os imod. Og Anola, tænk nu over det jeg skrev til dig. Og ellers kan jeg sige, at jeg ihvertfald holder øje med situationen.

Tilbage til topic.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 852
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Diabolito »

Jeg var egentlig igang med en større oprydning i tråden, indtil jeg så Guardiolas indlæg, så hvis jeres indlæg er blevet slettet, er det ingen hetz.

Men back to topic, som sagt !
El Señor de las Tartas

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg har sikkert overdrevet. Ved jeg. Og beklager, hvis det sænker niveauet eller skaber en dårlig stemning. Min pointe er blot, at jeg vitterligt ikke kan se hvad Analcarps indlæg skal gøre godt for (hentyder til dem, hvor Franco CF ALTID skal indblandes på en eller anden utrolig måde). Manden har skam nogle pointer og jeg forsvarede også mange af hans indlæg de første par måneder. Men nu er det altså taget overhånd. Nogen gange skulle man tro, at han bare skriver de indlæg for at provokere. Han forholder sig OVERHOVEDET ikke til folks eksempler på hans overdrevne fokus på Franco CF. Og der er RIGELIGT med eksempler at tage af.

Hvorfor ignorere ham? Manden må for min skyld mere end gerne fortsat skrive her. Jeg vil blot gerne være foruden den agenda han kører pt. Så indrøm dog at du er Franco CF fan og kom videre. Det andet er blot grinagtigt og irriterende. (efter min mening) og gavner ikke ligefrem stemningen på et FC. BARCELONA FORUM.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Godt nok.
Generelt; lad være med at blive personlige i angreb. Jeg kan ikke understrege det nok. Har I et problem af den ene eller anden art herinde, så send en PM til Dia, Soulpitcher eller mig. Så ser vi på det. Jeg markerer en grænse her, fordi tingene er ved at skride. Der har altid været god stemning herinde, og det skal der blive ved med. Læg omtanke i indlæg, det er et Barca-forum og det skal respekteres.

Så... tilbage til Real Madrids tegneseriehold.

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

Lige for at runde den af. Selvom jeg beundrer Reals stjerner så er jeg altså barca fan. Jeg vil også gerne lige understrege at det ikke er mig der har tilkaldt nogen af Mods´ene, for jeg er sådan set ligeglad med det der er blevet sagt om mig. Jeg vil dog også gerne indrømme at jeg måske har skrevet nogen unødvændige indlæg, og ikke er uden fejl i denne sammenhæng.
Efter en snak med Guardiola så har jeg lovet at dysse lidt ned for min Real beundring(som jo egentlig bunder i en misundelse over den måde de henter spillere på), men de vil selvfølgelig blive nævnt i ny og næ da det jo er det hold som vi konkurrere aller mest med.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

istedet for blot at dysse ned for din fascination af Perez, så må du også gerne begynde, at lytte og forholde dig til andre brugers argumenter/holdninger - for på den måde at få en ordentlig debat og diskussion
Forumlegende

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Enig. Det andet er blot varm luft. Og fascinationen af Perez og den dertilhørende skuffelse af Txikis arbejde bunder jo ud i en manglende viden om Barca. Det er i mine øjne mest pinligt.

Men som han selv siger, han er jo ligeglad.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15205
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Synes tråden om Puta Madre skal lukkes. Det ødelægger den gode stemning i forumet.

Mvh
Gud
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Lopezzz skrev:Synes tråden om Puta Madre skal lukkes. Det ødelægger den gode stemning i forumet.

Mvh
Gud
vi burde istedet bare lægge den under mental retardation.. alt hvad deres cirkus laver er jo en joke
Forumlegende

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

Forstår ikke helt hvad du mener med at jeg ikke lytter og forholder mig til andre brugers argumenter/holdninger.
Jeg vil skam gerne lytte til jeres holdninger, men det ændre ikke nødvændigvis min egen.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

du skal ikke nødvendigvis ændre dem, men når du er ude af stand til at komme med saglige modargumenter til vores, så er det at man kan have svært ved at tage dine seriøst. Du gentager altid dig selv, uden at kunne argumenterer for hvorfor du mener det du gør. Når man så viser dig nogle statistikker osv, ja så valser du henover dem. Men er fair nok du lever i en evig pessimisme, tør dog bare ikke tænke på hvor ulideligt det bliver at læse dine indlæg, hvis barca rent faktisk engang taber en kamp... er du gal så går du da først i selvsving.

Nå, ikke mere i denne tråd, send en PM hvis der er mere du ikke forstår.

OT.. hmm ja, vi er bare bedre end Real.. det siger alle resultater i denne sæson og den sidste.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Nå, ikke mere i denne tråd, send en PM hvis der er mere du ikke forstår.

OT.. hmm ja, vi er bare bedre end Real.. det siger alle resultater i denne sæson og den sidste.
Ja og ikke alene resultater, vi har klart bedre spillermateriale end Real har. Vi viste sidste år, og igen i år, at selv i afgørende kampe kan vi klare os uden absolut nøgle spillere på nøgle positioner. Sidste år og i år har vi vist, at selvom vi får skader og nogle udvisninger, så er der bare andre der træder til og tager over for dem. Det vidner om en trup der indeholder en utrolig høj klasse! Real har kvantitet og vi har kvalitet, og jeg vil til enhver tid foretrække kvalitet fremfor kvantitet. Så længe vi ikke går i selvsving og køber vildt ind, men i stedet holder på stammen, vil vi være foran Real. Real vil altid være 2. bedst i Spanien.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster