Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:
Daluigi skrev:Messi er verdens klart bedste spiller, og hans favoritposition ligger på Robbens plads. Se, nu skal der ikke den store barca-fan til at indse, at et sådan køb ALDRIG ville finde sted, da vi ikke deler indkøbspolitik med Real. Vi køber ikke bare stjerner, for PR eller lignende. Vi køber ind efter reelt behøv, og der hvor vi kan forstærkes er på venstre wing, og måske en reserve til Zlatan.
Vil sq ikke mene at der er det store PR i at hente Robben, tvivler på at det var ham der solgte mange trøjer i Madrid-tiden.

Vi hentede Alves, og han var verdensstjerne på sin plads da vi hentede ham, vi hentede Zlatan, så lidt af den indkøbs-politik følger vi også, man skal købe for at fornye sig, men det er langt fra imponerende at købe et helt hold på en sæson, ala Madrid gjorde i sommers.
Du har vidst ikke fanget pointen med indlægget - Vi køber ikke ind efter stjerner for så derefter at finde frem til hvad vi skal bruge dem til. Vi køber ind efter behov på de forskellige pladser. At det så skal være stjerner vi køber til disse pladser er en selvfølge, da vi er verdens bedste klub.
Forumlegende

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

Hvis Alves ikke allerede var en verdensstjerne inden vi købte hvorfor betalte vi så den sum som vi gjorde?. Det var så tydeligt at han var ligeden vi havde brug for efter nogen dårlige sæsoner med en Zambrotte på retur, at selv Txixi kunne se det. Han er uden tvivl det bedste køb vi har gjort i rigtig lang tid, og jeg håber at man kan gøre lignende gode køb til sommer, men det sker ikke hvis vi går efter andenrangs spillere. Ja Zlatan har indtil videre været en fuser og jeg var selv ikke særlig vild med at vi hentede ham, jeg håber han laver en Henry og får en god anden sæson. Jeg synes stadig vi skal gå efter de store stjerner, hellere betale lidt ekstra en at ende med en ny Chygrynskiy(denne sæsons Hleb)
Idag vil selv en PL nørd indrømme at Alves er verdens bedste måske sammen med Maicon, det var ikke tilfældet før
Sergio Ramos er vel også med der oppe, og er efter min mening den bedste sammen med Alves. Maicon er god men ikke på samme niveau som de 2 andre. Den eneste grund til at Alves ikke er i start 11 på det brasilianske landshold er fordi han er for offensiv, og selv der er de begyndt at finde andre pladser til ham på banen. Han er simpelthen for god til at sidde på bænken.

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Dia, Pep, Wenner#

Kan i ikke gøre den undtagelse, at Franco CF fans ikke har adgang til dette her forum?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

FC. Barcelona skrev:Dia, Pep, Wenner#

Kan i ikke gøre den undtagelse, at Franco CF fans ikke har adgang til dette her forum?
Jeg gætter på anola igen har været på spil :D Helt ærligt gutter, kan i ikke bare ignorere det han skriver? Det er jo tydeligt at manden ingen forstand har på fodbold og er en kæmpe Real fan. Jeg har ikke set en eneste gang hvor han har rost en Barca spiller, eller rost holdet når vi har spillet godt. I alle Barca kamp trådene har han benyttet enhver mulighed for at sætte spørgsmålstegn ved holdet eller spillerene. Han har benyttet enhver lejlighed til at rose og påpege hvor fantastisk et hold Real er og hvor gode spillere de har, selvom det er klart for enhver, det ikke forholder sig sådan i virkeligheden.

Alle de indlæg jeg har læst a ham, før han røg på min ignore liste, har han rost real spillerene til skyerne, han har bl.a ment at Cristiano klart var en bedre spiller end Messi, Real har et meget meget bedre og komplet trup end vores, Kaka er bedre end Messi og Xavi og Iniesta til sammen, og seneste mente han at Real havde de 10 bedste offensive spillere i verden :lol:

Jeg foreslår derfor at i enten putter ham på jeres ignore liste, eller også bare indser at han er en real fan i forklædning og hans "jeg er barca fan, og vi" siger lidt om ham og real fans generelt end om barca eller holdets kvaliteter. At han vil "lege" Barca fan er direkte ynkeligt, derfor, burde folk ikke hidse sig op over hans meningsløse indlæg men bare ignorere ham. Han bliver vel på et eller andet tidspunkt træt af at skrive med sig selv?

Det var så lidt OT.

On-topic, jeg kan slet ikke se mening i at købe glas-ben Robben. For det første spiller han på højrekant, og der har vi Messi, hvorfor laver om på det, sammenspil mellem Alves og Messi er jo en stor del a vores spil. Han kan dog også spille venstre wing, men det der taler imod, er alle hans skader. Hvert år misser han 3-4 måneder a en sæson pga skader, og det er uholdbart at have en stamspiller, man skal undvære i så lange perioder grundet skader.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Fuldstændig enig med alt de du skriver i din første del Visca. Han er ynkelig og burde ignoreres. Også utroligt at han ikke holder sig væk og smutter ind på et madrid forum. Og hvad blev der af hans selvudlukkelse?

Ikke ligefrem en videre kløgtig bruger denne anal/crap

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

Hvad er det som jeg skriver du ikke bryder dig om, for ærligt talt så forstår jeg det ikke helt???

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvad tror du? Er du FRANCO CF fan og ANALFABET på samme tid? Kedelig blanding.

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

Er det fordi jeg nævner Sergio Ramos som værende ligeså god som Alves. Hvis det er det så er du satme følsom, tænk at man ikke engang kan rose en Real spiller der åbentlyst er i verdensklasse uden du bliver fornærmet.
Vil gerne lige minde dig om at denne tråd faktisk handler om Real, så hvis man ikke kan nævne dem her så ved jeg ikke hvor man kan.
On-topic, jeg kan slet ikke se mening i at købe glas-ben Robben. For det første spiller han på højrekant, og der har vi Messi, hvorfor laver om på det, sammenspil mellem Alves og Messi er jo en stor del a vores spil. Han kan dog også spille venstre wing, men det der taler imod, er alle hans skader. Hvert år misser han 3-4 måneder a en sæson pga skader, og det er uholdbart at have en stamspiller, man skal undvære i så lange perioder grundet skader.
Tilgengæld skal han ikke bruge særlig lang tid på at spille sig iform igen. At sige nej til Robben ville være noget af det dummeste overhovedet, manden er verdensklasse. Det er dog fuldstændigt urealistisk at tro vi kan hente ham. Real har med garanti fået indført en anti barca klausul i hans kontrakt, han blev jo solgt for en slik.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

@anolacrabcf - I forhold til at du efter eget udsagn er cúle er din fascination over Madrid lidt ekstrem, så må du også acceptere at blive haglet med dine markante holdninger. Samtidigt bør du som Barca fan også tage hensyn til andre Barca fan på forum som åbenlyst er irriteret over dig.

Så hold endnu mere lav profil for at tage hensyn til stemningen herinde og respekter andres holdninger ved ikke at argumentere bare for at vinde.

Og så skal man være ret hvid hvis man synes Ramos er lige så god som Alves. Ramos blev splittet ad sidste år i vores 6-2 sejr. Alves nøjes med at splitte modstanderen ad. Prøv at lave lidt research på hvad neutrale øjne i form af uafhængie medier har at sige om Alves så vil du vide at din holdning nok kun deles af AS, Marca og de hvide tilhængere.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

Jeg har heller ikke tænkt mig at mod argumentere mod at du synes Alves er bedre end Ramos. Det skal du havde lov til at synes ligesom jeg skal have love til at sige Ramos er ligeså god som Alves. Det er ikke mig der har svært ved at respektere jeres holdning, det er den anden vej den er gal.
On topic:
Hvor må Real ærge sig over at have solgt både Robben og Sneijder. De har begge hvist verdensklasse denne sæson, og er nu også begge videre i CHL i modsætning til Real selv. Jeg har ikke set Sneijder så meget denne sæson, men har lige siddet og set Chelsea-Inter kampen hvor han var banens klart bedste. Han slår nogen gude afleveringer ind imellem hvor man bare må tage hatten af. Han ville iøvrigt havde passet perfekt ind hos os. Kunne godt se ham overtage Xavi plads når han engang lægger støvlerne på hylden, og hvis Cesc handlen glipper så er Sneijder et rigtigt godt alternativ, men mon ikke Real også har fået indført en anti-barca klausul i hans kontrakt..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

anolacrabcf skrev:Jeg har heller ikke tænkt mig at mod argumentere mod at du synes Alves er bedre end Ramos. Det skal du havde lov til at synes ligesom jeg skal have love til at sige Ramos er ligeså god som Alves. Det er ikke mig der har svært ved at respektere jeres holdning, det er den anden vej den er gal.
On topic:
Hvor må Real ærge sig over at have solgt både Robben og Sneijder. De har begge hvist verdensklasse denne sæson, og er nu også begge videre i CHL i modsætning til Real selv. Jeg har ikke set Sneijder så meget denne sæson, men har lige siddet og set Chelsea-Inter kampen hvor han var banens klart bedste. Han slår nogen gude afleveringer ind imellem hvor man bare må tage hatten af. Han ville iøvrigt havde passet perfekt ind hos os. Kunne godt se ham overtage Xavi plads når han engang lægger støvlerne på hylden, og hvis Cesc handlen glipper så er Sneijder et rigtigt godt alternativ, men mon ikke Real også har fået indført en anti-barca klausul i hans kontrakt..
Godt det er slut, du er officielt erklæret bindegal i ikke blot min, men forhåbentlig alles bog herinde. Nu vil du ha Først var det Robben der skulle overtage Messis plads, og nu er det Snejder som skal overtage Xavis plads. Og du kommer endda med dette ønske, lige efter du har afsløret din komplette mangel på kendskab til resten af Snejders sæson... du vandre seriøst rundt i en hashtåge og kommer med den ene påstand efter den anden og det ene spiller ønske efter det andet, alt sammen vurdert på en uge til uge basis, og med en fuldstændig komplet mangel på argumentations evne, ignorerer du folks holdninger og gentager dig selv nok engang.

Rummenigge prøver f.eks at forklare dig, HELT TYDELIGT endda, at diverse neutrale medier og fans, klart vægter Alves til at være en bedre spiller. Dette svare du ikke på, men begynder straks istedet at plabre om dine holdninger kontra hans... læs dog hvad folk skriver!

Eller lad da egentlig for guds skyld helt vær, og så slet din bruger! - som lovet
Forumlegende

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

Jeg synes at folk overdriver, ja, til nærmest ren galskab og vanvid. Shut the føck up :twisted:
Stick to your guns.

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Daluigi skrev:
anolacrabcf skrev:Kunne godt se ham overtage Xavi plads når han engang lægger støvlerne på hylden, og hvis Cesc handlen glipper så er Sneijder et rigtigt godt alternativ, men mon ikke Real også har fået indført en anti-barca klausul i hans kontrakt..
(...) og nu er det Snejder som skal overtage Xavis plads. (..)
Hmm, han skriver da at Sneijder er en mulighed når Xavi trækker sig tilbage, og ikke at han skal overtage hans plads pt.

Fordi medier og nogle neutrale fans påstår noget så er det rigtigt, super, noteret. :roll:
Allez...

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

Jeg har ikke sagt at hverken Robben eller Sneijder skulle erstatte Messi-Xavi. Det eneste jeg sagt er at jeg er stor beundre af begge spillere. Tag det roligt jeg har vel lov til at synes han er en god fodboldspiller uden i skal overfuse mig sådan, det er som der er gået sport i bare at svine samtlige af mine indlæg til, bare fordi jeg har skrevet dem.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg stemmer også for at vi lader anola være. Hvis folk synes han er belastende, så kan de jo som sagt smide ham på ignore liste, hvis ikke, så skal man bare finde sig i at han er en kæmpe real fan, og derfor skriver nogle indlæg der ikke er realistiske eller saglige. Det er vel også ok?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster