Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

emo skrev:Ifølge formen på bold.dk så har Real Madrid i denne sæson tabt hver 6 kamp de har spillet. Hvis denne form skal holdes så skal Tenerife tage sejren i aften. Jeg tror på dem.

http://www.bold.dk/fodbold/Spanien/Prim ... eal_Madrid
Også mig.

1-2

Edit: Fuck Kaka - 1-3
Stick to your guns.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Tenerife er :roll:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

... extremely crap. Higuain er desuden irriterende god. Gid han spillede hos os i stedet for. Efter mit hoved er han Real's bedste offensive spiller.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Ja, enig. Han forstår at tage sine chancer, og befinde sig på rigtige sted, på rigtige tidspunkt.


Jesus. 1-5. 'kæft Tenerife er cwappy.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:... extremely crap. Higuain er desuden irriterende god. Gid han spillede hos os i stedet for. Efter mit hoved er han Real's bedste offensive spiller.
han er skarp ja, men nu så jeg så hellere, Villa eller Torres hvis vi endelig skulle erhverve os en partner til Zlatan
Forumlegende

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:Efter mit hoved er han Real's bedste offensive spiller.
Arh... Higuain er verdensklasse og kan vinde kampe på egen hånd (som mod Valencia på Mestalla, hvor Kaka og C. Ronaldo ikke var med), men C. Ronaldo både scorer flere selv og skaber flere mål for andre.

Desuden er hele Real Madrids offensiv bedre og farligere med C. Ronaldo på banen (de scorer i snit 2,8 mål pr. kamp med C. Ronaldo og 1,8 pr. kamp uden ham).

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Flax_Generous skrev:
zqa skrev:Efter mit hoved er han Real's bedste offensive spiller.
Arh... Higuain er verdensklasse og kan vinde kampe på egen hånd (som mod Valencia på Mestalla, hvor Kaka og C. Ronaldo ikke var med), men C. Ronaldo både scorer flere selv og skaber flere mål for andre.

Desuden er hele Real Madrids offensiv bedre og farligere med C. Ronaldo på banen (de scorer i snit 2,8 mål pr. kamp med C. Ronaldo og 1,8 pr. kamp uden ham).
Arh, han scorer nu ikke flere mål end Higuaín. De har begge et snit på lige omkring 0,9 per kamp i ligaen, hvor Higuaín har 0,02 mere. Higuaín er klart den bedste afslutter af de to, som jeg ser det, men du har jo da nok ret i, at han ikke laver lige så mange assists... det er vel ret beset også i højere grad Cronaldos opgave at lave assists end det er Higuaíns (selvom han nok allerhelst vil score mål).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Er Higuain den "klart" bedste afslutter? Hvorfor? Jeg vil umiddelbart mene, at C. Ronaldo er en af de bedste afsluttere i verden - han kan score fra næsten alle positioner, med begge ben og med hovedet. Der er ingen "klar" afgørelse på det punkt.

Og hvorfor tæller mål scoret i Champions League og pokalturneringen ikke med når de skal sammenlignes?

Som jeg ser det er C. Ronaldo den farligste spiller på Reals hold. Når han er med skaber han utrolig meget plads til de andre, fordi der ofte er to spillere som dækker ham op - og så scorer eller skaber over ét mål pr. kamp. Higuain er fremragende og ofte undervurderet, men han er altså ikke "Real's bedste offensive spiller" som zqa påstår. Det svarer til at kalde Zlatan (i form) eller Eto'o (i form) for Barcas bedste offensive spiller ... hvad er Messi så?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Er Higuain den "klart" bedste afslutter? Hvorfor? Jeg vil umiddelbart mene, at C. Ronaldo er en af de bedste afsluttere i verden - han kan score fra næsten alle positioner, med begge ben og med hovedet. Der er ingen "klar" afgørelse på det punkt.

Og hvorfor tæller mål scoret i Champions League og pokalturneringen ikke med når de skal sammenlignes?

Som jeg ser det er C. Ronaldo den farligste spiller på Reals hold. Når han er med skaber han utrolig meget plads til de andre, fordi der ofte er to spillere som dækker ham op - og så scorer eller skaber over ét mål pr. kamp. Higuain er fremragende og ofte undervurderet, men han er altså ikke "Real's bedste offensive spiller" som zqa påstår. Det svarer til at kalde Zlatan (i form) eller Eto'o (i form) for Barcas bedste offensive spiller ... hvad er Messi så?


Ligeså vigtig? Jeg synes det er noget pjat at man tilskriver hele æren en enkelt spiller. Higuain er
ligeså vigtig for real som Cristiano er og Messi er ligeså vigtig for os som Xavi,Ini, Ibra er.

PS. hvor mange assists (i la liga) har Cristiano lavet?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Jeg synes det er noget pjat at man tilskriver hele æren en enkelt spiller.
Det er der heller ikke nogen som har gjort.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Flax_Generous skrev:Er Higuain den "klart" bedste afslutter? Hvorfor? Jeg vil umiddelbart mene, at C. Ronaldo er en af de bedste afsluttere i verden - han kan score fra næsten alle positioner, med begge ben og med hovedet. Der er ingen "klar" afgørelse på det punkt.

Og hvorfor tæller mål scoret i Champions League og pokalturneringen ikke med når de skal sammenlignes?

Som jeg ser det er C. Ronaldo den farligste spiller på Reals hold. Når han er med skaber han utrolig meget plads til de andre, fordi der ofte er to spillere som dækker ham op - og så scorer eller skaber over ét mål pr. kamp. Higuain er fremragende og ofte undervurderet, men han er altså ikke "Real's bedste offensive spiller" som zqa påstår. Det svarer til at kalde Zlatan (i form) eller Eto'o (i form) for Barcas bedste offensive spiller ... hvad er Messi så?
Higuaín er den "klart" bedste afslutter, hvilket i sig selv naturligvis er 100 % subjektivt, fordi jeg synes han oftere scorer på sine chancer end Cronaldo. Når jeg siger afslutter, så tænker jeg jo ikke på langskud og den slags gejl, men mere i stil med Inzaghis afslutninger - altså rigtige angribermål.

Mål i CL og pokalen (ikke at den gør nogen som helst forskel, når man ryger ud til Alcorcón! Ahahah) tæller ikke med, fordi jeg havde nemmest ved at finde statistik på ligaen. Simpelt. Jeg er alt for doven til at gide at sidde og lede efter statistik på Real Madrid-spillere.

Jeg påstod i øvrigt aldrig, at Higuaín var en større trussel for modstanderne end Cronaldo er (som jo består af så mange ting, bl.a. assists, forstyrrelse af deres defensiv, mål, osv.), kun at han var bedre til at score på sine chancer. Resten står for zqas regning.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Jeg mener egentligt bare, at deres angrebsspil fungere bedre med Higuain på banen, end uden. De lider lidt når han ikke er med, det gør de ikke på samme måde når Ronaldo ikke er på banen.

Og så kan jeg bare langt, langt bedre lide Higuain som spiller. Han er fremragende.
#jesuisSheep

eldurum

Re: Real Madrid

Indlæg af eldurum »

Luna Christofi om Madrid's køb af unge Canales

- Det er noget nær det mest åndssvage, jeg længe har hørt. Han skal træne med Real henover sommeren og så udlejes igen. I mine øjne er det yderst risikabelt, det han laver den unge mand, siger Christofi til madridista.dk.

Specielt den madrilenske indkøbspolitik får en serie hårde ord med på vejen af kvinden, der er berømt for at have fingeren på den spanske fodboldpuls.

- Real Madrid skeler efterhånden bare til, hvem Barcelona, Chelsea og Manchester United har på ønskelisten og så indleder de jagten på den samme spiller. Måske endda uden at skele til, om han passer ind på holdet, forklarer hun og ytrer sin store bekymring overfor Canales’ fremtid.

- Han kan have nok så meget talent, men han får ikke et ben til jorden i Real Madrid.
__________

Hun har en pointe mht til canales, for han kommer nlppe til at få særlig meget spilletid medmindre der virkelig sker en markant udvikling i hans udlejningsperiode.
Jeg kan godt li Luna :oops:

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Higauin er for sympatisk en person til at spille i den klub. De bør sælge ham og hente Drogba.

Luna er også sympatisk. Jeg er sikker på han er Cule ;)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Elbarca skrev:Higauin er for sympatisk en person til at spille i den klub. De bør sælge ham og hente Drogba.

Luna er også sympatisk. Jeg er sikker på han er Cule ;)
Han?? :shock:

Ellers enig... ud med Higuaín, han er for god til dem.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster