Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:For satan et godt mål Higuain lavede igår.. Han er altså en fremragende spiller.
Yes Higuain er helt klart en klassespiller. Det er helt latterligt at Reals ledelse har betalt så mange penge for en Benzema f.eks når de allerede havde en Higuain i truppen. Han blev også anset som en reserve før sæsonstarten, det beviser vel bare at man skal have et stort navn istedet for talent for at kunne komme på holdet i Madrid.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

FC. Barcelona skrev:Skal vi ikke låne 2,5 milliarder i banken og købe Ribery, Fabregas, Pato, Cissokho ligesom Franco CF og ryge ud af Copa Del Rey med 5-1 i alt til et 4 divisionshold og ligge nr. 2 i ligaen på trods af højeste pointtal nogensinde og brokke os over dommeren på trods af, at Franco CF har snydt sig til over halvdelen af deres mesterskaber og CL gennem snyd? Alligevel har vi flere trofæer i alt og er en større sportsinstitution.
Alle inkl. reals fans er klar over det du lige skrev, så lad os nu bare fryde os over, at de endnu engang stirre sig blind på de store navne og glemmer alt om talentudvikling. Det har vel kostet dem milliarder gennem de seneste år ;)
Forumlegende

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

Real Madrid har bekræftet, at Sergio Canales har underskrevet en seksårig kontrakt med klubben.

Æv...
Stick to your guns.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

benjamin skrev:Real Madrid har bekræftet, at Sergio Canales har underskrevet en seksårig kontrakt med klubben.

Æv...
Det er lidt synd for ham, han er et stortalent, men de hvide skal nok ødelægge ham. Om nogle år har alle sikkert glemt alt om ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Det tvivler jeg på. De vil jeg ikke bruge ham selv til at starte med. Han skal udlejes og kan så vende tilbage når han er lidt mere moden. Jeg har været meget imponeret af Canales. Han er ikke et normalt talent.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

haha forstår slet ikke den video? :D .. ved Perez at ham fanen har et Barcelona halstørklæde? .. ser meget sjovt ud i al fald :D .. måske er Perez i virkeligheden en Barca mand? XD

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

mamma mia skrev:haha forstår slet ikke den video? :D .. ved Perez at ham fanen har et Barcelona halstørklæde? .. ser meget sjovt ud i al fald :D .. måske er Perez i virkeligheden en Barca mand? XD
Pérez kan kun se Xérez-flaget, så han aner ikke, at han bliver fotograferet med et Barca-halstørkæde. Ganske god joke synes jeg. ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

enig haha :D .. den tror jeg lige jeg skal over på madridista med :D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

mamma mia skrev:enig haha :D .. den tror jeg lige jeg skal over på madridista med :D
Jeg tror ikke, hverken du eller joken bliver modtaget med klapsalver over på Madridista :D :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

ej det er da ironisk, bare fordi man holder med en klub betyder det ikke at man ikke skal grine af episoder som denne haha.. dte ser virkelig fjollet ud.. nu har jeg i hvert fald postet den på madridista, så må jeg se hvordan de reagerer :D

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Så kom Franco CF ned på jorden igen. Fremragende.

De går dog videre alligevel, desværre.

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

FC. Barcelona skrev:Så kom Franco CF ned på jorden igen. Fremragende.

De går dog videre alligevel, desværre.
Nah, et frrisparksmål fra Pjanic eller et mål efter en dødbold sender Lyon videre, de stod meget stærkt defensivt igår, med lidt held havde de prikket en eller to mål mere ind, mange gange tæt på efter frisparksindlæg.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
FC. Barcelona skrev:Så kom Franco CF ned på jorden igen. Fremragende.

De går dog videre alligevel, desværre.
Nah, et frrisparksmål fra Pjanic eller et mål efter en dødbold sender Lyon videre, de stod meget stærkt defensivt igår, med lidt held havde de prikket en eller to mål mere ind, mange gange tæt på efter frisparksindlæg.
Enig, et mål fra Pjanic eller Lisandro, og så skal Franc FC score 3 for at gå videre. Det Irriterer mig at Lyon ikke var helt skarpe foran målet. Govou, Cissokho og Lisandro burde have scoret på deres KÆMPE chancer. Den eneste chance Real havde, det var Ramos' hovedstød, som var lidt tilfældig og ikke en stor chance.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

.. og higuains "friløber"!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster