Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

eldurum skrev:Prøv at se hvor kreativ en madridista kan være


Kan slet ikke forstå , hvordan man overhovedet kan tro at kampen kunne være fixed.
Det værste er aat nogle madridistas er enige!
Jeg var lige på youtube for at skrive kommentar til denne video men ejeren gad ikke snakke med mig :lol:
Sjovt nok at han er fra Sverige...skulle vi ikke fortælle det til Zlatan
MDCCCXCIX

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

Jeg er selv bruger på madridista, og nej, de fleste var uenige i at den var fixed. Ham der lavede videoen er en idiot. Han havde bare ondt et hvis sted over nederlaget. På den anden side har han helt klart en pointe, omend den er meget firkantet.

I vandt en kamp, som Real i mine øjne havde stor ære af. Tillykke med det !

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Okay - mamma mia er madridista mens anolacrabcf er Barca-fan... Der er noget der er helt forkert her... :?

eldurum

Re: Real Madrid

Indlæg af eldurum »

@mamma mia

Folk på youtube, der er enige i at kampen er fixed kan vel kun være madridistas ?
Og hvad er den klare pointe så ? At det var ufortjent at vi vandt? at Iniesta diver?
Der burde desuden KLART være rødt kort til Lass, han gjorde ikke andet end at ødelægge barcaspillet ved at hægte spillerne i 88 minutter før og efter det gule kort.

Det eneste som filmen viser er at Alves overdriver, når han bliver tacklet ( det er iøvrigt også noget som andre barcafans er irriteret over).

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Ifølge den spanske avis AS vil Florentino Pérez hente Pep Guardiola til Real Madrid næste år. Samtidig vil de også hente Hleb og Chygrynskiy. Mener i at det er troværdigt?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Ha ha ha!

De vil sikkert gerne have Pep. Men hvorfor de skulle hente Hleb og Dima virker godt nok skørt.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Var El día de los Inocentes ikke i går?

Men det er sandt, Pep havde som betingelse at få de to med. Der er allerede underskrevet.
Pep har vel sabotage med i overvejelserne.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Jeg sælger gerne Hleb til Real Madrid. Bild har lige kåret ham til årets værste transfer i Bundesligaen:

http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/ ... nking.html
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

@eldurum
hans pointe er at barcaspiller diver overdrevet meget, og holdningen er firkantet fordi alle mulige andre spiller diver lige så meget.
Kommentarerne til videoen havde jeg ikke set - troede det var folk fra madridista.dk i mente, der har den nemlig også været oppe at vende.

"Der burde desuden KLART være rødt kort til Lass, han gjorde ikke andet end at ødelægge barcaspillet ved at hægte spillerne i 88 minutter før og efter det gule kort."

jah der burde også være givet rødt kort til higuain da han skubbede til puyol inde i feltet. Så du puyols fald? det var da minimum til et rødt til higuain. den var KLAR. Pepe burde også være udvist, fordi han løb efter messi, hvilket distraherede ham (messi) til at støde føderne sammen. Den var også KLAR!!

@Toure
tror det er spansk aprilsnar :)

barca76

Re: Real Madrid

Indlæg af barca76 »

Guardiola til madrid? ... det kan jeg ikke tro på han seriøst bare overvejer.. så den køber jeg ikke, dog tvivler jeg ikke et sekund på at de hvide gerne så ham komme til klubben.
Men lad dem dog endelig få Hleb, men er jeg virkelig den eneste som ikke mener Chygrinsky er et fejlkøb..okay, han har ikke voldsimponeret mig, men direkte floppet mener jeg heller ikke han har.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

mamma mia skrev:@eldurum
hans pointe er at barcaspiller diver overdrevet meget, og holdningen er firkantet fordi alle mulige andre spiller diver lige så meget.
Kommentarerne til videoen havde jeg ikke set - troede det var folk fra madridista.dk i mente, der har den nemlig også været oppe at vende.

"Der burde desuden KLART være rødt kort til Lass, han gjorde ikke andet end at ødelægge barcaspillet ved at hægte spillerne i 88 minutter før og efter det gule kort."

jah der burde også være givet rødt kort til higuain da han skubbede til puyol inde i feltet. Så du puyols fald? det var da minimum til et rødt til higuain. den var KLAR. Pepe burde også være udvist, fordi han løb efter messi, hvilket distraherede ham (messi) til at støde føderne sammen. Den var også KLAR!!

@Toure
tror det er spansk aprilsnar :)
Hmm der er en ting jeg ikke forstår her? Mener du at der ikke skulle have været rødt til Lass? Han lavede da sindssyg mange frispark der var til gult, før han fik sit første gule kort, og der hvor han laver frispark, det er da KLART til gult og dermed udvisning? Det er vel kun en madridista der kan være uenig i det?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

eldurum

Re: Real Madrid

Indlæg af eldurum »

Du har helt klart en pointe, mama mia :shock:

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

@ Visca El Barca haha jamen hvis du ikke skulle have bemærket det, så er jeg en madridista ;)

pointen er ikke om der skulle have været rødt til lass eller ej. Pointen er hvorfor brokke sig når man har vundet kampen? Barca fans synes det er tudefjæs agtigt af madridistas at brokke sig over nederlaget - ved at give skylden til dommeren. Hvorfor gør eldurom det så? især når man tager i betragtning at dommeren dømte minimum 60-40 til Barcas fordel - hvilket der ikke er noget at sige til da i spiller på hjemmebane, og det kan enhver dommer påvirkes af. -

om jeg mener lass skulle have haft rødt før? tjoo jo, men messi skulle ikke have haft et frispark da hans ben støder sammen - et frispark som endte med en stor chance til pique. Higuain (tror jeg) burde have haft frispark da zlatan skubber ham ned bagfra, det gav derefter en gigant chance til messi.

jeg så også kampen mod espanyol.. mener du ikke det var et billigt straffe? - mildst talt - .. mener du ikke zlatan burde have haft rødt i anden halvlege for at lægge en albue i hovedet på modstanderen under en luftduel- zlatan havde gult på det tidspunkt - . Og mener du ikke Alves burde have rødt for at give en albue i hovedet til en modspiller under en løbeduel? og skal jeg stoppe her? :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

mamma mia skrev:@ Visca El Barca haha jamen hvis du ikke skulle have bemærket det, så er jeg en madridista ;)

pointen er ikke om der skulle have været rødt til lass eller ej. Pointen er hvorfor brokke sig når man har vundet kampen? Barca fans synes det er tudefjæs agtigt af madridistas at brokke sig over nederlaget - ved at give skylden til dommeren. Hvorfor gør eldurom det så? især når man tager i betragtning at dommeren dømte minimum 60-40 til Barcas fordel - hvilket der ikke er noget at sige til da i spiller på hjemmebane, og det kan enhver dommer påvirkes af. -

om jeg mener lass skulle have haft rødt før? tjoo jo, men messi skulle ikke have haft et frispark da hans ben støder sammen - et frispark som endte med en stor chance til pique. Higuain (tror jeg) burde have haft frispark da zlatan skubber ham ned bagfra, det gav derefter en gigant chance til messi.

jeg så også kampen mod espanyol.. mener du ikke det var et billigt straffe? - mildst talt - .. mener du ikke zlatan burde have haft rødt i anden halvlege for at lægge en albue i hovedet på modstanderen under en luftduel- zlatan havde gult på det tidspunkt - . Og mener du ikke Alves burde have rødt for at give en albue i hovedet til en modspiller under en løbeduel? og skal jeg stoppe her? :)

Nåårh jo. du siger det selv. Du er jo madridista, så tuder man jo pr. automatik :D
Det er da lidt til grin at antyde at Barca var heldige med at vinde over Real, ej men tag jer lidt sammen. Jo det var et tyndt straffespark mod Espanyol, du ser vel heller ikke en barca fan, der laver en latterlig video for at fremvise at straffesparket rent faktisk var der?

Man kan dog som en madridista ikke brokke sig over, eller fremhæve at dommerne skulle hjælpe barca. Real bliver da også i den grad favoriseret a dommerne i spanien, og har gjort det altid, det skriger da langt væk a hykleri at tude over dommerne, og hentyde til at barca får hjælp fra den kant. Det overrasker mig dog ikke når det er madridistas, i tuder helt ærligt for meget! Kom over det, tag jer sammen, vind nogle kampe overbevisende, især mod os, og så kan i skabe jer så meget i vil. Indtil da foreslår jeg at i stopper med at tude :D
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

haha tjaaa hvis du læser hvor diskussionen startede, så ville du kunne se at jeg ikke tudede over noget som helst. Tvært imod, jeg kongratulerede for jeres sejr ;) .. men så begyndte Barca fans lige pludselig at tude, og så blev jeg jo ligesom tændt ik :)

det jo svært ikke at tude når vi ikke vinder noget mens ærkerivalerne vinder alt de kommer i nærheden af hehe, men i år ser det dog noget lysere ud, selvfølgelig ved hjælp af vores korrupte præsident haha :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster