Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Kenneth »

Jeg har ellers lige læst "Den våbenløse hær", og deri kommer Jorge Valdano egentlig med nogle rimeligt fornuftige udtalelser. I know, I know, naturstridigt... men anyways, nu er han jo blevet en del af Real Madrid organisation, og så skal han naturligvis hive sig selv og sine udtalelser ned på et latterligt lavt niveau:

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... no-ronaldo

Jeg ved godt, at han et eller andet sted skal sige, at Ronaldo er bedre end Messi... men hvor langt ude er følgende udtalelse ikke lige:
Jorge Valdano skrev:Ronaldo would deserve it, but I've always thought the Ballon d'Or is awarded for what one did until July. Messi won it all.
Hmm... jep, Messi vandt det hele sidste sæson og var bedste spiller på verdens bedste hold. Så... det har han så bare fortsat med at være denne sæson..

Anyways, jeg var vist bare nødt til at få luft for mit had til Real Madrid, Crynaldo, og nu også Valdano.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvad er det for nogle pointer tossen udtaler da? Noget interessant?

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

Jeg havde jo egentlig lovet mig selv ikke at se Reals kampe men kunne ikke lade vær alligevel, men som så mange gange før må man jo bare erkende at de får den dommer hjælp hver gang de er i problemer, selv Michael Laudrup som eller plejer at være meget diplomatisk når det gælder Real og Barca, måtte erkende at dommeren kom dem til hjælp. Der kan ikke være ret gode odds hos bwin hvis man spiller på at Real får et straffe eller modstanderen får en mand vist ud, man begynder at mistænke Perez for at have bestukket dommerene og det kan vel ikke komme som nogen overraskelse, han er vel den spanske udgave af Berlusconi.

barca76

Re: Real Madrid

Indlæg af barca76 »

De har godt nok en dommer ansat i klubben, men hvad hans rolle egentlig er, har jeg ikke helt styr på.
Meen kan dog ikke tro at perez er så dum at han bestikker dem, det tror jeg dog ikke. For det vil virkelig give monsterbagslag, hvis det opdages og så er det karantæne til klubben og mere til.
En anden ting nu vi er ved dem, jeg er stadig ikke særlig imponeret over hvad de gør på banen. De scorer mange mål ja, men forsvaret sejler stadig lissom sidste sæson.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

Det er de individualistiske præstationer, tilsat en portion held, der afgør kampene og scorer målene. Det trejde mål var så alligevel ren klasse, og flot sammenspil - præcis hvad man ser Barca udføre gang på gang.
Stick to your guns.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Nu får vise i weekenden. De har Sevilla ude, hvilket må siges på papiret at være den sværeste kamp pt bortset fra classico.
Jeg må sgu indrømme, at jeg er lidt spændt på kampen, og på at se hvor de sataner står.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15188
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil vædde 1.000.000 kr at Madrid bliver vært for OL.
De vinder også CL fordi finalen spilles i Madrid.
Alt er aftalt spil.
Skyd mig! :mrgreen:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Lopezzz skrev:Skyd mig! :mrgreen:
Med glæde
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15188
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Daluigi skrev:
Lopezzz skrev:Skyd mig! :mrgreen:
Med glæde
Jeg er stadigvæk i live, tak til Rio de Janeiro :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15188
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har ikke noget imod bøsser så det generer mig ikke at han er FAGGOT! :lol:
MDCCCXCIX

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

Jeg tror ikke jeg kan nævne en eneste prof. fodboldspiller som er homoseksuel, jeg kan da godt nævne et par stk som jeg har mistanke til, men tror aldrig jeg har om en der er sprunget ud, rent statistisk må da jo være nogle stk. det er alligevel utroligt at man i 2009 ikke tør springe ud af skabet

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Så for satan! Jeg elsker Sevilla - indtil de møder os! De virker til at have fat i noget af det rigtige - 1-0 over madrilenerne her ved pausen. Så desværre kun de sidste 5 minutter, men der kunne det let være blevet både 2-0 og 3-0. De virker ekstremt sårbare i de bageste rækker, Madrid. Guti er sjov at se på: Absolut intet er lykkedes for ham i de fem minutter jeg har set! Keep it going, Sevilla! :D

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

Blaugrana92 skrev:Så for satan! Jeg elsker Sevilla - indtil de møder os! De virker til at have fat i noget af det rigtige - 1-0 over madrilenerne her ved pausen. Så desværre kun de sidste 5 minutter, men der kunne det let være blevet både 2-0 og 3-0. De virker ekstremt sårbare i de bageste rækker, Madrid. Guti er sjov at se på: Absolut intet er lykkedes for ham i de fem minutter jeg har set! Keep it going, Sevilla! :D
Ja, fantastisk underholdende kamp! Navas og Perotti driver gæk med forsvaret ude fra fløjene!
Stick to your guns.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Kom nu Sevilla, den skal bare sikkert ind! Vi hepper på jer!

EDIT: SÅ HELDIGT! Typisk.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster