Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JBN »

Helt enig, forstår heller ikke helt hvordan de vil still op, men mit bedste bud må være-

casillas

ramos - pepe - albiol - ?

gago
sneijder/guti

ronaldo kaka robben

benzema

Rocco

Re: Real Madrid

Indlæg af Rocco »

JBN skrev:Helt enig, forstår heller ikke helt hvordan de vil still op, men mit bedste bud må være-

casillas

ramos - pepe - albiol - ?

gago
sneijder/guti

ronaldo kaka robben

benzema
Glemmer du ikke Lass? Jeg tror ikke Guti får specielt mange kampe i år, han er ved at være færdig. Sneijder og Robben er på rygtebasis på vej væk.

XaviHernandez

Re: Real Madrid

Indlæg af XaviHernandez »

JBN skrev:Helt enig, forstår heller ikke helt hvordan de vil still op, men mit bedste bud må være-

casillas

ramos - pepe - albiol - ?

gago
sneijder/guti

ronaldo kaka robben

benzema
Nok Heinze eller Marcelo på venstreback, ikke så stærkt i mine øjne.

barca76

Re: Real Madrid

Indlæg af barca76 »

Alex Ferguson (United) har inde på Indkast.dk i en artikel sammenlignet real med sunderland af den grund at her var en klub som stiftede så meget gæld i håbet om succes, de købte den ene spiller efter den anden.
Men faktisk endte det med fiasko og de rykkede ned.

Han sir dog ikke at real vil rykke ned, men hans pointe er dog klar. Den oprustning real er i gang med nu, er overhovedet ikke garanti for succes og det blir svært at stille et hold med så mange store profiler som alle vil spille hver gang.

Vi har nok alle vidst længe at det er temmelig desperat af real og at det kun er fordi de er grønne af misundelse over vores Treble at de gør som de gør. Men de har godt nok lagt et gigantisk pres på sig selv.

Jeg tror heller ikke mange tror på real rykker ned, men jeg kan godt forestille mig at alle de store navne bare ikke vil kunne sammen som et kollektiv og de vil få en skuffende sæson.

På papiret et stærkt hold de får, men det her er altså ikke et FIFA MANAGER spil, det er virkelighed.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

barca76 skrev:På papiret et stærkt hold de får, men det her er altså ikke et FIFA MANAGER spil, det er virkelighed.
Er det rigtigt?

For lige også at kommentere på resten du siger, så mener jeg aldeles ikke at der er nogen sammenligning mellem Sunderland og Real Madrid. Real har altid haft en super stærkt bagland, mens Sunderland havde et par hjernedøde idioter der styrede hele foretagendet.

Så ja, der er en stor forskel, og det er en fejl at sammenligne de to.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Så må du ringe til den stive skotte og sige han er idiot.

Tror nu godt de kan få både sportslige og økonomiske problemer ud af det her. Sunderland er jo ikke det eneste hold. Leeds gik jo ogå belly-up. Det kan både blive en dreng og en pige for dem. Det har et super hold, men kan Pelligrini styre dem, og får han lov til det?
Alt i alt, så er jeg umiddelbart tilfreds med at de tre, som holdte dem inde mesterskabskampen sidste år nok ikke får meget spilletid. Raul skal slås med Kaka. Robben skal ifølge rygterne sælges. Higuain mener jeg er lige så god som Benzema, så det er det samme.

Mht til bagland, så har den her tosse af en præsident fordoblet deres gæld på en måned, den sidste tosse prøvede at holde døren under en afstemning. Det er sgu heller de skarpeste i Real. Det eneste stærke bagland de har er bankerne. Det ser umiddelbart ud til de tillader alt, men heldigvis har man et indædt had til dem den dag lavinen ruller.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

barca76 skrev:Han sir dog ikke at real vil rykke ned, men hans pointe er dog klar. Den oprustning real er i gang med nu, er overhovedet ikke garanti for succes og det blir svært at stille et hold med så mange store profiler som alle vil spille hver gang.
Hvilket han har ret i. Selvfølgelig rykker Real Madrid ikke ned eller går konkurs, men det er langt fra sikkert, at de får succes, særligt taget i betragtning hvor ringe deres forsvar stadig er. Real Madrid er naturligvis stærkere end sidste år, men der var de altså også ret elendige. Deres offensiv ser skræmmende ud, men forsvaret er stadig hullet og balancen ser meget skævvredet ud. Jeg ville sætte mine penge på Barca som mester. De fleste (alle?) bookmakere har jo også stadig Barca som favoritter til mesterskabet.

barca76

Re: Real Madrid

Indlæg af barca76 »

Toure skrev:
barca76 skrev:På papiret et stærkt hold de får, men det her er altså ikke et FIFA MANAGER spil, det er virkelighed.
Er det rigtigt?

For lige også at kommentere på resten du siger, så mener jeg aldeles ikke at der er nogen sammenligning mellem Sunderland og Real Madrid. Real har altid haft en super stærkt bagland, mens Sunderland havde et par hjernedøde idioter der styrede hele foretagendet.

Så ja, der er en stor forskel, og det er en fejl at sammenligne de to.


Ingen grund til sarkasme, Toure..jeg citerer blot Ferguson

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

@ barca76;

Jeg undskylder dybt hvis jeg har såret dine følelser. Det vil ikke gentage sig.
Jeg ville bare pointere at Ferguson ikke havde ret...

barca76

Re: Real Madrid

Indlæg af barca76 »

Nej nej, du har såmænd ikke såret mine følelser..du er ikke den eneste her der kan være sarkastisk :-p .. anyway, det virker bare noget hovedet-under-armen-agtigt, det reals præsident har gang i.

Det kan blive fiasko som succes for dem og så kan der hurtigt opstå ballade i klubben. Og så kan spillerne sådan set hedde hvad det skal være.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

For dem der kan holde ud at se Real, eller godt kan lide Juventus, så spiller de to hold mod hinanden i aften..
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

zqa skrev:For dem der kan holde ud at se Real, eller godt kan lide Juventus, så spiller de to hold mod hinanden i aften..
Kunne være ret interessant. Ved du hvad tid?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

22:30.. Diego er Del Piero er vist nok ikke med for Juventus. Ved ikke med Real.
#jesuisSheep

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Fra Madridista:

"Real Madrids forventede hold: Dudek, Torres, Pepe, Metzelder, Marcelo, Gago, Lass, Granero, C. Ronaldo, Raúl, Benzema. "

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Jbninc skrev:Fra Madridista:

"Real Madrids forventede hold: Dudek, Torres, Pepe, Metzelder, Marcelo, Gago, Lass, Granero, C. Ronaldo, Raúl, Benzema. "
Overraskende dårligt hold. De er endnu ikke i nærheden af Barca, kan jeg se...

Valdés vs. Dudek = 1-0
Alves vs. Torres = 2-0
Puyol vs. Pepe = 3-0
Piqué vs. Metzelder = 4-0
Abidal vs. Marcelo = 5-0
Touré vs. Gago = 6-0
Xavi vs. Lass = 7-0
Iniesta vs. Granero = 8-0
Messi vs. Cristiano Ronaldo = 9-0
Ibrahimovic vs. Raúl = 10-0
Henry vs. Benzema = 11-1

Totally owned...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster