Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Man troede jo heller ikke rigtig på, at han ville skaffe Kaka efter 1 uge som præsident...

Han har pengene til det og tror ikke ligefrem spillerne vil være specielt afvisende må jeg indrømme, desværre.

Men altså hvis man skal tro rygterne, så har vi allerede sikret så store navne som Bruno et eller andet, Toni og Forlan. Wauw....

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg siger ikke vi skulle købe Kaka og C. Ronaldo. Jeg siger blot, at deres model ikke er så tosset igen, siden en forretningsmand som Perez vælger, at bruge denne strategi.

Vi ved jo vist allesammen, hvilken mediebevågenhed Real Madrid fik under Galactico tiden. Der var eksempler på, at klubber ville betale dem 10 mio euro for blot at stille op i en træningskamp. (vi snakker 1/6 af Kakas formåede værdi). Ikke en dårlig forretning....

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

FC. Barcelona skrev:Jeg siger ikke vi skulle købe Kaka og C. Ronaldo. Jeg siger blot, at deres model ikke er så tosset igen, siden en forretningsmand som Perez vælger, at bruge denne strategi.

Vi ved jo vist allesammen, hvilken mediebevågenhed Real Madrid fik under Galactico tiden. Der var eksempler på, at klubber ville betale dem 10 mio euro for blot at stille op i en træningskamp. (vi snakker 1/6 af Kakas formåede værdi). Ikke en dårlig forretning....
Nej, men at Perez kan finde ud af at drive en forretning, betyder ikke nødvendigvis at han kan finde ud af at få sportslig succes. Det er jo ikke udelukkende bundlinjen det handler om.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Jeg må indrømme at det frustrerer mig lidt, at Barcas ledelse er utroligt langsomt ude. Barcas ledelse har før udtalt at de afventer, men hvad hvis alle de storspillere vi har interesse for, bliver købt af Real Madrid? Hvad gør vi så? Meget irriterende...

Real Madrid har vist interesse i, og køber sandsynligvis Ribéry og Villa - mens Kaká allerede er købt, og vi har vist voldsom interesse i skaldede Bruno fra Almería. Jeg kan ikke se de store ambitioner i den mand, og jeg mener at vi skal sigte højere end en mand, som for det meste har spillet kampe i La Segunda... :? Selvfølgelig er Brüno velkommen, men jeg mener at vi skal handle hurtigt, hvis vi skal have noget succes på transfermarkedet.
Senest rettet af Toure tirs jun 09, 2009 12:31 pm, rettet i alt 1 gang.

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Naturligvis ikke, men det er jo det han har den sporstlige bestyrelse til. Og mon ikke han har lært af sine fejl, jeg tror det.

Men lad os nu se, om de får succes, jeg tror det desværre. Nu har de også fået en klassetræner.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Toure skrev:Jeg må indrømme at det frustrerer mig lidt, at Barcas ledelse er utroligt langsomt ude. Barcas ledelse har før udtalt at de afventer, men hvad hvis alle de storspillere vi har interesse for, bliver købt af Real Madrid? Hvad gør vi så? Meget irriterende...

Real Madrid har vist interesse i, og køber sandsynligvis Kaká, Ribéry og Villa og vi har vist voldsom interesse i skaldede Bruno fra Almería. Jeg kan ikke se de store ambitioner i den mand, og jeg mener at vi skal sigte højere end en mand, som for det meste har spillet kampe i La Segunda... :?
Ro på nu. Ribéry virker som om, at han klart vil foretrække Barca frem for Real (på trods af skaldede Zidanes forsøg på at manipulere ham), og Bayern har et godt forhold til os. Hvis Barca ønsker Ribéry, skal de også nok få ham, det føler jeg mig temmelig overbevist om.

Ligesom dig vil jeg også gerne se noget konkret fra os, og gerne snart - men du skal nok ikke forveksle stilhed med passivitet, for vores ledelse bruger ikke halvdelen af tiden på at snakke med journalister. Hvis der er en spiller, vi gerne vil have, skal de også nok byde på ham. At Real så kan trumfe vores bud, er der ikke meget vi kan gøre ved.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Kald mig forkælet med mm. men man kan jo ikke andet end at blive bekymret, når vores største rival henter en spiller som Kaka og melder offentligt ud, at de vil hente Ribery og C. Ronaldo og eftersigende allerede har lavet en aftale med Villa.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

FC. Barcelona skrev:Kald mig forkælet med mm. men man kan jo ikke andet end at blive bekymret, når vores største rival henter en spiller som Kaka og melder offentligt ud, at de vil hente Ribery og C. Ronaldo og eftersigende allerede har lavet en aftale med Villa.
Jeg er da også bekymret, især for Villa - men Kaka i sig selv gør mig altså ikke såå nervøs igen. Det kan godt være, at jeg tager for let på det, men jeg satser på, at selv hvis de får en masse superstjerner, så går det hele ikke op i en højere enhed. Jeg vil næsten tro, at der er mere pres på Real end på os, selvom vi er forsvarende mestre i 3 turneringer. Alle holder øje med Madrid nu, og alle forventer store ting af deres hold... gad vide, om træneren får den tid, det tager.

Men jo, bliver formentlig noget hårdere i år, og en 6-2 afklapsning skal vi vel ikke forvente... men jeg er ikke sikker på at superstjerner = succes.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Hvad er det med Villa der gør jeg alle så bange? Kaka er LANGT bedre og vil blive LANGT vigtigere for Real. Han er den egentligt trussel. Desuden lavede Ruud lige så mange, hvis ikke flere mål end Villa.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Det er da uden tvivl foruroligende at de er ude med den store pengepung, og hente de helt store profiler, men derudover er jeg også ret enig med Mander i at det kommer til at tippe en god del pres fra os og over på Madrid i stedet.
Når dette er sagt, så skal de da ikke være nogen hemmelighed at jeg også ville glæde mig over at se nogle gode tilføjelser til Barca-truppen inden for længe.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Hvad er det med Villa der gør jeg alle så bange? Kaka er LANGT bedre og vil blive LANGT vigtigere for Real. Han er den egentligt trussel. Desuden lavede Ruud lige så mange, hvis ikke flere mål end Villa.
Ruud har været skadet i lang tid nu. Villa har altid bombet mål ind, og mon ikke han kommer til at score flere, nu han får nogle rigtig gode oplæggere? Kaká har ikke præsteret noget nævneværdigt i 2 år, så han kommer til at skulle bevise sig selv for Real Madrid.

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvis de forstærker forsvaret også, så kan jeg altså ikke se, hvad der skulle forhindre dem i, at vinde titler.

Den offensiv man snakker om er jo om nogen garant for succes IMO, selvom man ingen garantier får i fodboldverdenen, men alligevel, jeg tror godt i ved hvor jeg vil hen...

Zqa;

Du mener ikke Villa er en af de mest træfsikre angribere i verden. Han er jo LANGT mere træfsikker end Eto'o i mine øjne.

Casillas

Ramos-Pepe-Garay?-Marcelo?

L. Diarra-Xabi Alonso

Kaka-C. Ronaldo

Hiquain-Villa

Dælme giftigt...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Ruud har da om nogen lavet mål i mange år, og er mere træfsikker end Villa, uden tvivl.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:Hvad er det med Villa der gør jeg alle så bange? Kaka er LANGT bedre og vil blive LANGT vigtigere for Real. Han er den egentligt trussel. Desuden lavede Ruud lige så mange, hvis ikke flere mål end Villa.
Enig.

Desuden tror jeg først, at Real Madrid bliver en trussel den dag de får et godt forsvar. De vinder i hvert fald ikke Champions League uden noget mere klasse i den bagerste kæde. Garay og Marcelo? Mah. Og Ramos, som har koncentrationsevne som en 5-årig og er ekstremt udisciplineret både i tacklinger og i markeringer? Meget kan naturligvis forbedres med bedre organisation, hvilket Pellegrini formentlig vil forsøge at indføre; og forsvaret ville se meget bedre ud, hvis midtbanen kunne holde på bolden og skærme af for forsvaret, som i Barca, hvilket Xabi Alonso og en videreudvikling af Lass Diarra måske ville kunne bidrage til ... men i sidste ende mangler de simpelthen også lidt klasse i den bagerste kæde.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Mander skrev:Jeg har heller ikke noget problem i, at en klub bruger penge (uden at gældsætte sig selv for meget), og derfor har jeg heller aldrig haft et problem med fx Chelsea, da det er deres egne penge, lad dem bruge dem som de vil.
Chelseas 'penge' er reelt Abramovich's penge, som de har lånt til ganske favorable vilkår. Det samme bliver formentlig tilfældet med Man City.

Jeg har ikke det helt store problem med at klubberne køber store etablerede stjerner, men jeg foretrækker, at klubberne rent faktisk har tjent pengene selv, ikke som i Chelsea og City fået dem foræret eller som i Real Madrid lånt dem på groteske vilkår pga. politisk og økonomisk pression.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster