Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Guardiola skrev:Det kunne jeg heller ikke forstå. Ja Flax - man har da været over 500 mil. kr. før?

Fcuk... Villa er desværre en nok en realitet... Det er satme skidt. De kunne khave købt Ronaldo, Zlatan whatever... Villa er garant for mål - pis
Jaja, lad os nu se. Som jeg husker det har det aldrig været deres offensiv den har været helt galt med, mens deres defensiv, så lad dem da endelig købe så mange offensive spillere, som de har lyst til.

Marca har det også med at offentliggøre handlerne længe før de rent faktisk vil ske - hvis de da kommer til at ske. Det så vi jo sidste år med Ronaldo, hvordan de gik i selvsving. Der skal beviser på bordet.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Billede
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Mander skrev:Marca har det også med at offentliggøre handlerne længe før de rent faktisk vil ske - hvis de da kommer til at ske. Det så vi jo sidste år med Ronaldo, hvordan de gik i selvsving. Der skal beviser på bordet.
Sidste sommer var en forfærdelig skændsel for Marca (og sportspressen i det hele taget) og Real Madrid. Men nu har de Perez ved roret og så er der vel en lille smule mere grund til at tro på hvad der står på deres lortespalter. Han har trods alt vist, at han er i stand til at købe store stjerner.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

David Villa har altid været uhyre skarp foran mål, så hvis Real Madrid får fingrenei ham, skal vi begynde at bekymre os. Jeg synes virkeligt det er ærgeligt hvis de køber ham. Han passer perfekt i Barca, og jeg synes helt klart at han er manden for os. Real Madrid MÅ ikke købe ham!!!

Mes Que Un Club

Re: Real Madrid

Indlæg af Mes Que Un Club »

Flax_Generous skrev:
Valencia C.F. skrev:Og det forlyder at David Villa er up next.. Virkelig skidt for Barca.. Ser nødig Villa ende i Real, men tror sagtens det kan blive en realitet, og han vil 100% bare bombe mål ind..
Jeg kan læse mig til, at Marca mener, at Valencia har accepteret et bud på 37 mio. euro, omkring 275 mio. kr. Mon ikke det skifte bliver offentliggjort snart, hvis der er noget om det.
NEEEEEJ PLEASE!!! De må ikke få David Villa.. Han SKAL til Barca efter min mening..

Men prøv og tænk på de spillere Real Madrid er ved at købe eller har købt: Kaka, David Villa, og nu siger Perez også de går efter CR7.. Jeg ville ikke blive overrasket hvis de også køber CR7.. Men igen, det kan da godt være de køber sig til et "godt hold" med store stjerner.. Men hvem siger at de kan spille sammen? Lad bare Real Madrid købe de store stjerner (undtagen Villa og Ribery som skal til Barca :D) og så lad os se om de kan slå barca.. For det kan jeg på ingen måde tro at de kan..

Men et meget enkelt og ligetil spørgsmål vil jeg nu spørge jer om: Vil i nogensinde bytte Kaka ud med nogle af vores midtbane- eller angrebsspillere?
Kaka spiller vel midtbane og lidt angreb, så de spillere som vi skulle bytte kaka ud med, hvis vi købte ham, skulle vel være Xavi, Iniesta, Messi, Henry, Toure osv.
Jeg kunne aldrig finde på at skifte Kaka ud med nogle af de spillere.. Mener de alle er bedre end Kaka..

Mes Que Un Club

Re: Real Madrid

Indlæg af Mes Que Un Club »

Toure skrev:David Villa har altid været uhyre skarp foran mål, så hvis Real Madrid får fingrenei ham, skal vi begynde at bekymre os. Jeg synes virkeligt det er ærgeligt hvis de køber ham. Han passer perfekt i Barca, og jeg synes helt klart at han er manden for os. Real Madrid MÅ ikke købe ham!!!
Enig med dig igen :D
Men ja, Real Mardid skal ikke have fat i ham. Han skal til Barca!
Men synes nu det er endnu værre hvis de får fat i Ribery..

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Flax_Generous skrev:
Mander skrev:Marca har det også med at offentliggøre handlerne længe før de rent faktisk vil ske - hvis de da kommer til at ske. Det så vi jo sidste år med Ronaldo, hvordan de gik i selvsving. Der skal beviser på bordet.
Sidste sommer var en forfærdelig skændsel for Marca (og sportspressen i det hele taget) og Real Madrid. Men nu har de Perez ved roret og så er der vel en lille smule mere grund til at tro på hvad der står på deres lortespalter. Han har trods alt vist, at han er i stand til at købe store stjerner.
Jo jo, ingen tvivl om det, men jeg føler mig samtidig rimelig overbevist om, at Marca er så fokuserede på Flo-Rida Perez, at de glemmer alle andre klubber. Ingen tvivl om, at jeg er mere bekymret for Madrids indkøbsevne i år, men vi ved jo, at klubber som Barcelona, United, Milan, Inter og selv Chelsea går mere stille med dørene, i stedet for at lufte alle deres planer i pressen. Jeg vil da håbe, at Real kan få et rap over fingrene, ved at en af deres "chosen ones" enten bliver snuppet af en anden klub, eller simpelthen bare ikke gider skifte til dem. De vil have godt af at lære, at penge ikke er alt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

@ Mes Que Un Club;

Jeg er helt enig med dig. Kaká er ikke bedre end nogen af vores offensive spillere. Men hvis de køber Villa og Ribéry, så har vi god grund til at bekymre os. Så vil deres angreb komme til at se således ud:

--------------------Villa---------------------
----Ribéry-----------------------Kaká----

Og så begynder de at ligne et tophold igen. Barca skal handle hurtigt, hvis ikke alle vores topprioriteter lander i Madrid. :(

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Det skal nok blive interessant at skulle møde et Real-hold med Kaka, C. Ronaldo, David Villa, Chuck Norris m.fl. Jeg er sikker på de i skrivende stund har budt på Barack Obama. Nuvel, nu er der kun endnu mere prestige i at skille dem ad i den kommende sæson :wink:

XaviHernandez

Re: Real Madrid

Indlæg af XaviHernandez »

Spiller for spiller frygter jeg sikkert den kommende sæson, men hvis deres hold ikke kan spille sammen, hvorimod vi kan, så knepper vi dem sikkert igen (dog kræver det mindst 1 indkøb efter min mening).

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Mander skrev:De vil have godt af at lære, at penge ikke er alt.
Amen!

Mes Que Un Club

Re: Real Madrid

Indlæg af Mes Que Un Club »

Toure skrev:@ Mes Que Un Club;

Jeg er helt enig med dig. Kaká er ikke bedre end nogen af vores offensive spillere. Men hvis de køber Villa og Ribéry, så har vi god grund til at bekymre os. Så vil deres angreb komme til at se således ud:

--------------------Villa---------------------
----Ribéry-----------------------Kaká----

Og så begynder de at ligne et tophold igen. Barca skal handle hurtigt, hvis ikke alle vores topprioriteter lander i Madrid. :(
Det er et sindsygt angreb.. Men kan de spille sammen? Snakker de "det samme sprog" som Alves før har udtalt at ham og Messi snakker "det samme sprog"! (fodboldsproget).. Hvem siger ikke at de spiller utroligt dårligt sammen, og slet ikke kan spille sammen? Det er måske nogle store navne, men det betyder ikke at de spiller godt sammen..

Men deres angreb kan jo også komme til at se endnu farligere ud, hvis de køber CR7:

--------------------Villa---------------------
----Ribéry-----------------------CR7------
---------------------Kaka-------------------

Og så med Kaka et sted nede på midtbanen, som en mere offensiv midtbanespiller..

Men altså, jeg må sige at Real Madrid har gjort et godt køb. Jeg synes ligepræcis at de mangler en spiller som Kaka, som virkelig er en holdspiller og rigtig god. Og Real Madrid vil se endnu stærkere ud hvis de også køber CR7. For min skyld må de købe lige de spillere de vil, men bare ikke Ribery! Eller for den sags skyld Villa! Jeg ville klart frygte Ribery mere end CR7 og de må derfor ikke købe ham. Men efter hvad jeg har læst mig til, så lyder det som om at Ribery gerne vil til Barca, og det tror jeg også han kommer.. Så skal vi bare lige også have overtalt Villa og så er den hjemme :bb

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg støtter faktisk Perez's strategi og er overbevist om, at Rosell også vil følge den.

Har aldrig set problemet i at hente store stjerner, hvis man har pengene. De skal i øvrigt nok blive tjent ind på merchandise, tv-rettigheder mm. Perez ved hvad han gør, manden er trods alt forretningsmand og en af de rigeste i verden.

Kunne godt ønske mig, at klubben sprængte banken og købte en superstjerne. Pengene skulle nok tjenes ind, (vi ville få en forstærkning) og få meget større fokus, hvilket ofte ender i flere penge.

Vi forærer dem jo mesterskabet, hvis vi bibeholder vores passivitet. Det nytter jo ikke noget, at vi lader dem købe Villa, C. Ronaldo og Kaka.

XaviHernandez

Re: Real Madrid

Indlæg af XaviHernandez »

De får da umuligt fat på Ribery OG CR7. United får jo brug for en afløser for C. Ronaldo, så mon ikke de går efter Ribery, altså hvis de sælger deres nr. 7.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

FC. Barcelona skrev:Jeg støtter faktisk Perez's strategi og er overbevist om, at Rosell også vil følge den.

Har aldrig set problemet i at hente store stjerner, hvis man har pengene. De skal i øvrigt nok blive tjent ind på merchandise, tv-rettigheder mm. Perez ved hvad han gør, manden er trods alt forretningsmand og en af de rigeste i verden.

Kunne godt ønske mig, at klubben sprængte banken og købte en superstjerne. Pengene skulle nok tjenes ind, (vi ville få en forstærkning) og få meget større fokus, hvilket ofte ender i flere penge.

Vi forærer dem jo mesterskabet, hvis vi bibeholder vores passivitet. Det nytter jo ikke noget, at vi lader dem købe Villa, C. Ronaldo og Kaka.
Jeg har heller ikke noget problem i, at en klub bruger penge (uden at gældsætte sig selv for meget), og derfor har jeg heller aldrig haft et problem med fx Chelsea, da det er deres egne penge, lad dem bruge dem som de vil.

Men Real Madrid tænker ikke særlig langsigtet, når de baserer hele deres strategi på Galacticos - hvad med talenterne? Vi kan jo se, hvor meget egenavl har betydet for Barca i år, og hvordan vi ser ud til at være godt rustet til den nærmeste fremtid. Det er ikke holdbart i længden at skulle ud og støvsuge hele transfermarkedet hver sommer, uden at tænke på sine egne talenter.

Hvorfor skulle vi forhindre dem i at købe Ronaldo og Kaka? Kaka ville ikke passe specielt godt ind i vores system, og Ronaldo tror jeg ikke ville slå til, når det kom til stykket. Desuden er de begge to vanvittigt dyre. Man skal også kigge på "value of money", og ikke bare på navnets størrelse. Der er stadig tid endnu til at hente både Ribery og en klasseangriber, så den eneste, jeg måske gerne så at vi kæmpede med om, skulle være Villa, da han ville passe som fod i hose på vores hold.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster