Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Lykkelig.. Og så synes at det ville blive mere og mere kedeligt i La Liga.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

klogfyr skrev:sker heller ikke, staten vil gå ind og slette deres gæld langt tid før det kommer på tale.
... er korrekt. Den spanske stat vil hellere lade skatteyderne betale for Real Madrids gæld end lade klubben gå konkurs. Det er utroligt så meget goodwill de har. Alene det faktum, at de tilsyneladende får godkendt nogle massive lån af spanske banker til indkøb af spillere fortæller lidt om hvilken uretmæssigt privilegeret position, de befinder sig i. Specielt når man tænker på, at mange spanke virksomheder netop har problemer med likviditeten pga. finanskrisen. Det er på grænsen til det absurde.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:Det er meget, meget skidt hvis de får fat i Káka, da han er præcis den spiller de mangler i offensiven (og den spiller som Sneijder og van der Vaart aldrig blev).

Og så skal de selvfølgelig have nogle forsvarsspillere også. Det er klart..
Hvordan tror du, at de vil stille op?

---------------- Casillas ---------------------
Ramos - Pepe - Garay/? - Marcelo/?
---------- Lass - Gago/Diarra/? ---------
Robben - Kaka - Higuain/Sneijder/?
------ Raul/Ruud/Higuain/? -----------

Som jeg ser det mangler de en venstre back, en central forsvarsspiller og måske en ekstra mand til midtbanen og kanterne. Og så bør de naturligvis rense ud i truppen: Van der Vaart, Heinze, Metzelder, Drenthe, Huntelaar?, Javi Garcia, whatever... Det er fyld.

Albiol, Xabi Alonso og Ribery ville gøre dem meget farlige, tror jeg. Men måske kan de nøjes bare med lidt forstærkninger af forsvaret, og så lade Gago, De La Red, 2 x Diarra og hvad de ellers hedder udkæmpe en kamp om de resterende pladser på midtbanen.

De kunne naturligvis også spille en mere traditionel 4-4-2 med en diamant (Kaka) uden særlig meget bredde fra midtbanen. Men så skal de have en Xabi Alonso-type - og Ramos og Marcelo skal tage sig sammen.

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Hehe. Forretningen Franco Madrid har et bragende underskud. Det er Perez himself, der pumper penge ind i klubben.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:Hvordan tror du, at de vil stille op?

---------------- Casillas ---------------------
Ramos - Pepe - Garay/? - Marcelo/?
---------- Lass - Gago/Diarra/? ---------
Robben - Kaka - Higuain/Sneijder/?
------ Raul/Ruud/Higuain/? -----------


De kunne naturligvis også spille en mere traditionel 4-4-2 med en diamant (Kaka) uden særlig meget bredde fra midtbanen. Men så skal de have en Xabi Alonso-type - og Ramos og Marcelo skal tage sig sammen.
Meget sandsynligt..

Pellegrini spiller altid 4-4-2, eller, jeg har i hvert fald aldrig set Villarreal spille andet end 4-4-2, så det går jeg ikke ud fra han ændrer, og så ja, med Kaka som liggende øverst i diamanten som en rigtig 10'er.

Det bliver ret spændende at se hvem der kommer til, og hvem der forlader.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Jeg er nok håbløst uopdateret, men har Real skilt sig af med Mijatovic? Helt ufatteligt, så dårligt han gjorde det, taget Reals position, penge og prestige taget i betragtning. -
Vores Txiki (staves det virkelig sådan?) har tilgængeld gjort det så mega vildt, som retsten af ledelsen i øvrigt.

Real er os lysår efter rent organisatorisk. Reals største fælde nu, for mig at se, er ikke at have tålmodighed. De vil få meget svært ved at overgå os næste sammen, uanset hvor mange spillere, og af hvilken kaliber, de køber. Hos Barca er der en grundstamme, som kender klubben indefra. Real skal bruge mere end næste sæson, på at sammentømre et mandskab. De skal give Pelligrini tillid og tid.

Real skal foretage en massiv udskiftning i truppen nu, og så bruge næste sæson som en mellemsæson. De skal ikke regne med at vinde noget. Men har de fornuft, så er det nu, at første sten kan blive lagt til noget større. Og så er de nød til at erkende, at Raul ikke er god nok længere.

Men lad os nu bare håbe, at Real gør, som de så ofte har gjort - agerer fuldstændig hovedløst.

Egentlig - når jeg tænker over det - Real har et kæmpe problem i, at de har mange gode spillere, men som ikke helt er verdensklasse. Det gælder for mig at se om; Cannavaro (som ikke er i Real næste sæson), Lass, Gago, Diarre, Marcelo, vanDerVart, Raul, Higuain osv....

For et rent klassemandskab, har de vel egentlig kun Casillas, Robben, Ramos og Pepe der kan indgå i?? Det er de simpelthen nød til at erkende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Hovedet på sømmet: Hvis Real skal op af sumpen - De må ikke gå i panik, når vi tager el triplete igen næste år! :D 8) :D

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »


Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Tja...

Jeg synes bare man skal lade Kaká være i fred. Klubber som Chelsea og Milan ved aldrig hvornår det er nok. Kaká har selv udtalt at han vil blive hos Milan. Utroligt at klubber som de aldrig lærer noget... Det er anderledes med Barca, hvor alle spillere jo gerne vil hen :wink: .

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Toure skrev:
Tja...

Jeg synes bare man skal lade Kaká være i fred. Klubber som Chelsea og Milan ved aldrig hvornår det er nok. Kaká har selv udtalt at han vil blive hos Milan. Utroligt at klubber som de aldrig lærer noget... Det er anderledes med Barca, hvor alle spillere jo gerne vil hen :wink: .
Wooot? Hvis en spiller udtaler at han gerne vil blive i klubben er det så ensbetydende med at en anden klub ikke skal jagte pågældende spillere længere? Det er noget hø, Ribery har sagt at han gerne bliver i Munchen, stort set alle spillere siger at de gerne bliver der hvor de er, det gør man i medierne, men folk skifter alligevel.

Madrid kan tiltrække ham på grund af klubens gloværdige historie, men den har Milan også, måske han bare er mæt af Milan. Chelsea har ansat Ancelotti, som hentede Kaka til Europa, så han kan være en faktor i at Kaka skifter til Chelsea.
Allez...

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »


emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Medier, medier, medier, de skriver så meget. Og hvis det er nu ham der har udtalt det så er det helt normalt at en spiller af hans rang gør det, man siger ikke åbenlyst at man vil skifte, man har vel en smule respekt for klubben.

Igår udtalte Berlusconi at han var sikker på at Milan ikke kunne holde på Kaka.

Medier igen, tror ikke på noget af det før det sker, men afviser intet af det.
Allez...

Remmen

Re: Real Madrid

Indlæg af Remmen »

Du er lidt naiv, hvis du tror at dette betyder at han ikke vil skifte( En masse her: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... itors.html).. Men håber du får ret, da jeg synes det er negativt hvis han kommer til Chelsea eller Real.. Serie A har brug for at holde på deres stjerner, ellers kommer de aldrig til toppen igen..

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Jeg tror altså Kaká mener hvad han siger. Han har altid været meget troværdig, og kunne aldrig finde på at forlade Milan. Han skylder dem meget.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Der kommer afklaring på mandag, det siger Berlusconi selv :wink:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster