Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Lad os prøve noget: Hvem skal Real Madrid hente før Barca bør begynde at bekymre sig om dem?

Chiellini, Lahm, Kaka og Villa? Eller måske Albiol, Capdevila, Ribery, Ibrahimovic?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Mit bud er: Superman, lynet, batman og måske den røde powerranger...

Før det frygter jeg dem ikke.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:For at understrege min pointe: Pellegrini bliver Real Madrids træner nr. 23 i al den tid Sir Alex Ferguson har været i Manchester United.
Og mon ikke vi når at få nr. 24 med inden SAF takker af? De skifter træner som Sidney Lee skifter selvbruner ... :lol:

Men hvis de vil leve op til det de selv mener at stå for (flot offensivt fodbold) er trænervalget rigtigt, men så igen: Det sagde man vel også om Juande Ramos, og alligevel endte det med at blive noget mystisk fodbold, hvor Madrid mest af alt lignede et hold der burde spille noget mere Lotto. Men lad os da se hvad Pellegrini har at byde på! ;)

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Daluigi skrev:Mit bud er: Superman, lynet, batman og måske den røde powerranger...

Før det frygter jeg dem ikke.
Ha ha, true!

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blach »

Flax_Generous skrev:
Daluigi skrev:Mit bud er: Superman, lynet, batman og måske den røde powerranger...

Før det frygter jeg dem ikke.
Ha ha, true!
Hvad med Batboy(rigtig?), Batwoman(rigtig?), og alle de andre hjælper?
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Blach skrev:
Flax_Generous skrev:
Daluigi skrev:Mit bud er: Superman, lynet, batman og måske den røde powerranger...

Før det frygter jeg dem ikke.
Ha ha, true!
Hvad med Batboy(rigtig?), Batwoman(rigtig?), og alle de andre hjælper?
Mener du Robin? For ham skal du ikke bekymre dig om, han er travlt optaget af, ikke at bukke sig forover når han står i nærheden af Batman...

Billede

Se lige hans nervøse smil, når Batman kigger lumsk på ham!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Jeg tror der er kaos som sædvanlig.

Tror også at Barca (igen) fejer alt modstand væk. Dog bliver Real Madrid nok en smule bedre efter sommeren, så der bliver lidt mere konkurrence. Men Barca vinder titlen igen!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Valencia C.F. skrev:Jeg ved godt at det NÆSTEN er umuligt og snakke med jer Barca fans om Real Madrid på en nogenlunde sober tone, men som jeg ser det, er Real Madrid igang med at gøre meget klogt nu her i sommeren..

Florentino Perez er helt sikkert den rigtige for Real, men vildt hvordan Calderon kunne fuske sig til sejren i valget når der er så meget mediebevågenhed...

At ansætte Pellegrini er også et genialt træk.. Manden viste hvordan man ud af små "matrialer" kunne få en stor helhed.. - Jeg forventer at der bliver renset godt ud i Real truppen henover sommeren.. Og spændende navne skal nok også komme til..

Og så snakker Perez om bløde værdier.. Under Calderon opfattede jeg også Real som jeg opfatter Chelsea.. Fansne er måske uden "ansvar", men den måde hvorpå de to klubber har været ledet på, kan jeg slet ikke forholde mig til..

Men... Jeg tror godt man kan regne med at Real oplever en ny storhedstid..

Og jeg ved godt at i sikkert ikke kan følge mig, men nu har jeg bare kommet med min vurdering af hvad der sker i hovedstaden lige nu..
Smart er det vel ikke at prøve at købe sig til succes her og nu for €300 mio. Jeg har ikke hørt nogen intentioner om at investere flere penge i ungdomsakademiet, så de kan komme op på siden af Barcelona, i stedet er det den sædvanlige "først køber vi X, så køber vi Y, og så har vi brugt de første €200 mio..."

Som det også er blevet sagt før, er Pellegrini muligvis en meget god træner, men det er jo ingen garant for, at han får den nødvendige tid til at skabe succes. Det er vel også begrænset, hvor meget indflydelse han selv får på truppen, når Perez står for alle indkøb.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

AndersDK

Re: Real Madrid

Indlæg af AndersDK »

Valencia C.F. skrev:...som jeg ser det, er Real Madrid igang med at gøre meget klogt nu her i sommeren..
hmm... handle vildt ind? Dyrt ja, men klogt? Jeg tror RM's image lige kan have svært ved at trække de helt store navne i denne sæson. Måske Drogba fordi han er bad standing, eller Ibrahimivic fordi lønnen er massiv, eller Ribery pga. Zidane. (Ribery kunne være nøglen, så ham skulle Barca bare trække lynhurtigt, hvilket jeg tror vi kan, med vores bargainpower, og med Adidal og Henry som "convincers).
Valencia C.F. skrev:... Manden (Pellegrini) viste hvordan man ud af små "matrialer" kunne få en stor helhed

Det får han fandme også brug for. Alt andet lige, er han heller ikke manden der bare trækker de store navne til.
Valencia C.F. skrev:... Jeg tror godt man kan regne med at Real oplever en ny storhedstid..

Enig ... den skal nok komme en dag, men ikke i kommende sæson.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Real Madrid gør det som de altid gør. De køber ind i dyre domme og skifter ud på træner post og præsidenten. Altså tænker de endnu engang ikke langsigtet. At man mener det er et klogt træk de har gang i, bare fordi de ansætter en god træner, finder jeg helt til grin.

Real burde satse mere på egne rækker, og holde på en træner, som f.eks. Ramos, der kunne køre et system ind og købe de fornødne spillere til det. Istedet for man hvert år ser en ny træner, et nyt system og en masse nye spillere.

Så et klogt træk? NEJ. Får de en ny storhedstid? måske, men er kun hvis Barca dummer sig. De vil aldrig nå det niveau vi har vist denne sæson.
Forumlegende

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

AndersDK skrev:
Valencia C.F. skrev:...som jeg ser det, er Real Madrid igang med at gøre meget klogt nu her i sommeren..
hmm... handle vildt ind? Dyrt ja, men klogt? Jeg tror RM's image lige kan have svært ved at trække de helt store navne i denne sæson. Måske Drogba fordi han er bad standing, eller Ibrahimivic fordi lønnen er massiv, eller Ribery pga. Zidane. (Ribery kunne være nøglen, så ham skulle Barca bare trække lynhurtigt, hvilket jeg tror vi kan, med vores bargainpower, og med Adidal og Henry som "convincers).
Valencia C.F. skrev:... Manden (Pellegrini) viste hvordan man ud af små "matrialer" kunne få en stor helhed

Det får han fandme også brug for. Alt andet lige, er han heller ikke manden der bare trækker de store navne til.
Valencia C.F. skrev:... Jeg tror godt man kan regne med at Real oplever en ny storhedstid..

Enig ... den skal nok komme en dag, men ikke i kommende sæson.
Godt indlæg! Jeg tror det punkt som bliver alt afgørende er Perez. Det er ham som er hovedpersonen nu. Og så skader det ikke med Zidane og Valdano på sidelinjen. Calderon var på ingen måde et stort navn på den internationale scene og han havde Mijatovic til at stå for spillerkøb. Alle spillere som kom til var højst spillere som havde nået et niveau over middel, men der var ingen galactico.

Det interessante bliver om Perez får sin første Galactico, så kan skuden vende og så vil flere spillere være interesseret i at spille for Madrid. Jeg tror hans primære mål er Kaka, men den bliver svær. Både Chelsea og Manchester City kunne overbyde ham. Zlatan er oplagt for dem. Han vil væk og de mangler et stort navn i angrebet. Der er også Ribery som Zidane nok vil presse på for at få og han er måske et endnu bedre navn end Kaka, som jeg synes lever lidt mere på sit navn end talent for tiden."Skræmme scenariet" er at de henter Ribery, C. Ronaldo og Zlatan. I dag har de ikke én spiller på dét niveau.



f

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Kaká er ingen option for Real Madrid. Han udtalte så sent som i går, at han på intet tidspunkt vil forlade AC Milan, og han takker dem for meget. Han er ligesom Milans Messi. Selvom historien er en helt anden med Messi, så føler Kaká, at han skylder Milan meget. Derfor er der ingen chance fo at han skifter, uanset om hvor mange rygter der kommer.

Men ja, mareridtscenariet er klart, at de henter Ribéry, Ibrahimovic, Agüero, Cristiano Ronaldo, Villa og Benzema. Dog tror jeg at chancen er meget lille. Men bare at de henter Ribéry, ville være meget træls for Barca. Jeg venter med spænding på transfervinduet åbner...

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Toure skrev:Kaká er ingen option for Real Madrid. Han udtalte så sent som i går, at han på intet tidspunkt vil forlade AC Milan, og han takker dem for meget. Han er ligesom Milans Messi. Selvom historien er en helt anden med Messi, så føler Kaká, at han skylder Milan meget. Derfor er der ingen chance fo at han skifter, uanset om hvor mange rygter der kommer.

Men ja, mareridtscenariet er klart, at de henter Ribéry, Ibrahimovic, Agüero, Cristiano Ronaldo, Villa og Benzema. Dog tror jeg at chancen er meget lille. Men bare at de henter Ribéry, ville være meget træls for Barca. Jeg venter med spænding på transfervinduet åbner...
6 angribere alligevel ? , tvivler på de er så dumme og desparate efter at købe spillere
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

GiovaniDosBentzen skrev:
Toure skrev:Kaká er ingen option for Real Madrid. Han udtalte så sent som i går, at han på intet tidspunkt vil forlade AC Milan, og han takker dem for meget. Han er ligesom Milans Messi. Selvom historien er en helt anden med Messi, så føler Kaká, at han skylder Milan meget. Derfor er der ingen chance fo at han skifter, uanset om hvor mange rygter der kommer.

Men ja, mareridtscenariet er klart, at de henter Ribéry, Ibrahimovic, Agüero, Cristiano Ronaldo, Villa og Benzema. Dog tror jeg at chancen er meget lille. Men bare at de henter Ribéry, ville være meget træls for Barca. Jeg venter med spænding på transfervinduet åbner...
6 angribere alligevel ? , tvivler på de er så dumme og desparate efter at købe spillere
Real Madrid har tidligere bevist hvor dumme de er, mht. spillerindkøb, og med Pérez hjernekapacitet og liderlighed efter stjerner, så er alt muligt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

De har et budget på 250 mill euro... de køber ikke de 6 bedste angribere i verden Toure, bare rolig... personligt frygter jeg de ruster en go midtbane sammen. De har i forvejen et solidt angrib.. det er midten som ikke hænger sammen for dem
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster