Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Kenneth »

Blaugrana92 skrev:Et eller andet sted synes jeg det er lidt sjovt at det gør decideret ondt at se på Barcelona! :P
Ja, det er faktisk lidt sigende. Man skulle jo mene, at det havde været mere naturligt at det gjorde ondt på ham at Real Madrid de Franco spiller ringe, end at Barcelona spiller godt. :)
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Kenneth skrev:
Blaugrana92 skrev:Et eller andet sted synes jeg det er lidt sjovt at det gør decideret ondt at se på Barcelona! :P
Ja, det er faktisk lidt sigende. Man skulle jo mene, at det havde været mere naturligt at det gjorde ondt på ham at Real Madrid de Franco spiller ringe, end at Barcelona spiller godt. :)
Måske er han bare vildere med dårligere og knapt så flot fodbold som vi spiller? :P

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Jeg håber Perez kommer tilbage. Det lader til at han vil køre Galactico stilen igen. Jeg havde det samme indtryk af Calderon, da han også lovede en masse navne som Kaka, Cristiano osv. Jeg tror det bliver meget svært for Perez endnu engang at hente verdens bedste spillere. Der skal efterhånden dobbelt så mange penge på bordet i forhold til hvad han gav for Zidane og Figo. Kom bare Perez, det bliver underholdende at følge dit Madrid hold. Om ikke andet kan du bede Zidane spille igen, hente Carlos, Figo, Beckhams og tykke Ronaldo.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15204
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Det er fucking ligegyldigt hvem han henter, vi har skrevet historie da vi vandt 6:2 over dem og det
glemer de aldrig. Det er som om vi har smadret hele Spanien efter denne sejr hahahaha
Holdkæft hvor er jeg megaaaaaaa stolt!!!
Jeg ser kampen lige nu og de hvide svin er totalt til grin :lol: :lol: :lol: :D :) :P 8) :lol: :) :D :lol: :lol:
Denne kamp er det bedste højdepunkt i sidste 2 - 3 år
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Fantomet »

Så kan RM lære det at de ikke altid kan påvirke topfolk i den spanske appel-komité!

sakset fra http://www.totalbold.dk/news.php?readmore=8763


Den spanske appel-komité har afvist Real Madrids appel af forsvarsspilleren Pepes ti dages karantæne.

Real Madrids Pepe blev udvist i kampen mod Getafe, efter han begik straffespark mod Javier Casquero og efterfølgende gik amok og sparkede til Casquero, skubbede til flere andre spillere og overfusede kampens dommere.

Pepe blev tildelt ti spilledages karantæne, men Real Madrid valgte at appellere karantænen, i håbet om at få nedsat straffen, så forsvarsspilleren kunne være klar fra den kommende sæson.

Den spanske appel-komité har dog valgt at afvise Real Madrids appel, hvilket klubben har valgt at acceptere.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Fantomet »

Jeg tror at Perez bliver præsident igen.

Hvis Perez bliver valgt, vil det være en større chance at Kaka kommer til RM.

Billede

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Villarreal 3-2 Real Madrid...

Madrid, cabron, saluda al campeon!
#jesuisSheep

sørenbr

Re: Real Madrid

Indlæg af sørenbr »

Real Madrid spillede en dårlig kamp i aftes :wink: tror godt de vidste at mesterskabet ikke kunne vindes her til slut af sæsonen 8)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15204
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Jeg synes vi skal stoppe med at skrive om holland fordi de har ikke fortjent at have så lang tråd her på forumet
de hvide svin......vent til næste sæson når vi skal møde dem igen.
Fcuk off Robben,din lorte p..hoved!
MDCCCXCIX

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

Lopezzz skrev:Jeg synes vi skal stoppe med at skrive om holland fordi de har ikke fortjent at have så lang tråd her på forumet
de hvide svin......vent til næste sæson når vi skal møde dem igen.
Fcuk off Robben,din lorte p..hoved!
hehe er det vilje, at du FC Basel's klublogo som avatar? :D
Stick to your guns.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Nå, men med Perez snarlige tilgang, midt juni, så skal vi nok regne med at se hæftige afgange og tilgange i madrids trup. Marca skriver at Perez har en aftale med Káka, som skulle komme til klubben for omkring 400.- kr.
Derudover skulle Zidane blive sportsdirektør, og han har angiveligt Blanc i sigte som manager.
#jesuisSheep

XaviHernandez

Re: Real Madrid

Indlæg af XaviHernandez »

zqa skrev:Nå, men med Perez snarlige tilgang, midt juni, så skal vi nok regne med at se hæftige afgange og tilgange i madrids trup. Marca skriver at Perez har en aftale med Káka, som skulle komme til klubben for omkring 400.- kr.Derudover skulle Zidane blive sportsdirektør, og han har angiveligt Blanc i sigte som manager.
Hehe :P
Det bliver nogle spændende kampe næste sæson.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

XaviHernandez skrev:
zqa skrev:Nå, men med Perez snarlige tilgang, midt juni, så skal vi nok regne med at se hæftige afgange og tilgange i madrids trup. Marca skriver at Perez har en aftale med Káka, som skulle komme til klubben for omkring 400.- kr.Derudover skulle Zidane blive sportsdirektør, og han har angiveligt Blanc i sigte som manager.
Hehe :P
Det bliver nogle spændende kampe næste sæson.
Haha', godt spottet! :D
Noget af et røverkøb de gør sig der! :lol:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Ha ha, et af de bedste køb nogensinde.. He he.. 400 mil kr selvfølgelig :P
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:
XaviHernandez skrev:
zqa skrev:Nå, men med Perez snarlige tilgang, midt juni, så skal vi nok regne med at se hæftige afgange og tilgange i madrids trup. Marca skriver at Perez har en aftale med Káka, som skulle komme til klubben for omkring 400.- kr.Derudover skulle Zidane blive sportsdirektør, og han har angiveligt Blanc i sigte som manager.
Hehe :P
Det bliver nogle spændende kampe næste sæson.
Haha', godt spottet! :D
Noget af et røverkøb de gør sig der! :lol:
For 400 kr. vil jeg sgu gerne have købt Kaka. Det lyder ganske godt at sige "vil du med hjem og se min prisvindende spiller?"... Eller... Det lyder faktisk lidt gross...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster