Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Billede
#jesuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Madrids egentlige problem er ikke forsvaret, men midtbanen som binder forsvar og angreb sammen. I store træk har de siden Capello haft kontraangreb som taktik, hvor de forsvarer med 6 spillere og angriber med 4. De mangler et par klasse spillere på den centrale midtbane og lidt mere kreativitet i angrebet. Forsvaret står også for lidt udskiftning idet Cannavaro, Heinze, Metzelder næppe bør være at finde i klubben fremover.

Hvis (eller når) Perez bliver valgt kunne jeg forestille mig at Zlatan ender i Madrid. Han virker som den eneste Galactico, som de rent faktisk kan lokke til deres klub. C. Ronaldo har jo skiftet mening hehe. Men ellers ville det være en god ide for Real at prøve at lokke spillere som Fabregas, X. Alonso, Senna til midtbanen. De to sidst nævnte bør være realistiske køb.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg vil nu mene, at de akut mangler en venstre back og en partner til Pepe, men når det så er sagt, så er jeg enig med dig i, at deres centrale midtbane også er meget tynd (Gago & Diarra vs. Iniesta, Toure & Yaya? Ha ha!). Særligt Xabi Alonso ville være helt perfekt for dem. Hvis de ikke bliver forstærket på de tre positioner (og samtidig får tømt ud af de middelmådige spillere som Metzelder, Salgado og Heinze) vil de næppe true Barca til næste sæson. Derudover ville det heller ikke skade holdet at få tilsat lidt kreativitet i front, f.eks. Villa, Silva eller Zlatan. Ja, Real Madrid mangler sgu en del...

XaviHernandez

Re: Real Madrid

Indlæg af XaviHernandez »

Flax_Generous skrev:(Gago & Diarra vs. Iniesta, Toure & Yaya? Ha ha!).
Så det er derfor han fylder så meget på banen... :wink:

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

XaviHernandez skrev:
Flax_Generous skrev:(Gago & Diarra vs. Iniesta, Toure & Yaya? Ha ha!).
Så det er derfor han fylder så meget på banen... :wink:
Ja, det må vist være min underbevidstheds måde at rose Yaya Toure på. :lol:

Lidt self fail.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Flax_Generous skrev:Jeg vil nu mene, at de akut mangler en venstre back og en partner til Pepe, men når det så er sagt, så er jeg enig med dig i, at deres centrale midtbane også er meget tynd (Gago & Diarra vs. Iniesta, Toure & Yaya? Ha ha!). Særligt Xabi Alonso ville være helt perfekt for dem. Hvis de ikke bliver forstærket på de tre positioner (og samtidig får tømt ud af de middelmådige spillere som Metzelder, Salgado og Heinze) vil de næppe true Barca til næste sæson. Derudover ville det heller ikke skade holdet at få tilsat lidt kreativitet i front, f.eks. Villa, Silva eller Zlatan. Ja, Real Madrid mangler sgu en del...
Spørgsmålet er blot om Perez som tidligere kun går ud og køber 1 spiller, én galactico. For så bliver det svært at rense ud, medmindre de promoter halvdelen af Castilla.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Jeg mener, at Perez allerede har været ude og sige, at han gerne vil have ryddet op, især i hollænderne - sådan som jeg husker det, betød det mere eller mindre alle undtagen Huntelaar og Nistelrooy (Robben var vist lidt for ofte skadet, efter hans mening), men det kan jo være, at det bare var rygter/tom snak... men det kunne da ellers være meget sjovt, hvis de sælger van der Vaart, Sneijder, Robben, Drenthe og køber... Zlatan. Jeg er vild med Zlatan, men at erstatte hele midtbanen med ham er måske lige drastisk nok... :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Jeg har ellers hørt at Florentino Pérez ville rense ud blandt alle de "grimme" spillere, o gkun købe "smukke" spillere. Derfor var nogle vigtige navne på hans indkøbsliste: Cristiano Ronaldo, Kaká, Cesc Fàbregas osv, og der skulle bl.a. renses ud blandt Robben (skaldet) og så kan jeg ikke huske flere.

Selvfølgelig er det et rygte, men hvis det er sandt så er Pérez dummere end jeg nogensinde havde troet :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Ha ha, den havde jeg ikke hørt før. Perez er dybt idiot, intet nyt i det.
#jesuisSheep

AndersDK

Re: Real Madrid

Indlæg af AndersDK »

Såvidt jeg har fuldt med, har Perez ikke meldt sit kandidatur, eller på anden måde kommenteret noget som helst endnu. Alt hvad der foregår er pure spekulationer i Marca og AS.

I dag meddeles det, at han stiller officielt op den 14. maj.
men det meddeles også at Negredo, Kaka, Cesc, Xabi Alonso, Cristiano, Villa, Silva, Ribery og Ibrahimovic er på hans indkøbsliste, og at der er aftaler på plads for de fleste ... Vi lader den stå et øjeblik!

Der er vel for ca 300 mio Euro - 2,2 mia kr, men de har jo en masse spillere at bytte med.

Anyway ... Madrid kommer igen, det er kun et spørgsmål om tid, og der kan godt gå et par år.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Negredo, Kaka, Cesc, Xabi Alonso, Cristiano, Villa, Silva, Ribery og Ibrahimovic? Ha ha, måske skulle han stoppe med at spille så meget Football Manager.

lucho

Re: Real Madrid

Indlæg af lucho »

Flax_Generous skrev:Negredo, Kaka, Cesc, Xabi Alonso, Cristiano, Villa, Silva, Ribery og Ibrahimovic? Ha ha, måske skulle han stoppe med at spille så meget Football Manager.
Ha! Han fifler lige med editoren, inden der udskrives valg.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Negredo, Kaka, Cesc, Xabi Alonso, Cristiano, Villa, Silva, Ribery og Ibrahimovic? Ha ha, måske skulle han stoppe med at spille så meget Football Manager.
Det er vel bare Real Madrid i en nøddeskal? De henter jo bare alle dem så folk synes er gode og som allerede er kæmpe stjerner! Sgu ikke meget scouting over det der - det kunne jeg lige så godt have fældet ned! :lol:
Nææh, det er sgu noget andet at hente Henrique, Yaya Touré, Gerard Piqué og Seydou Keita. Eller Busquets op fra sit B-hold for den sags skyld. Vores indkøb virker tusinde gange mere nøje udvalgt end Madrids, som alt for ofte virker som impulsive køb, hvor de bare ønsker succes nu, med det samme, og det skal være stjerner! Hele bundtet! Det er jo på City plan! Eller er City på Real plan? :lol:

AndersDK

Re: Real Madrid

Indlæg af AndersDK »

AndersDK skrev:... det meddeles også at Negredo, Kaka, Cesc, Xabi Alonso, Cristiano, Villa, Silva, Ribery og Ibrahimovic er på hans indkøbsliste, og at der er aftaler på plads for de fleste ... Vi lader den stå et øjeblik!
Jeg glemte vist at få nævnt Drogba og Keirrison, som der også allerede er aftaler med ...

Dermed skulle angrebet og midtbane være ved at være på plads, så vidt jeg kan tælle.
:lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

AndersDK skrev:
AndersDK skrev:... det meddeles også at Negredo, Kaka, Cesc, Xabi Alonso, Cristiano, Villa, Silva, Ribery og Ibrahimovic er på hans indkøbsliste, og at der er aftaler på plads for de fleste ... Vi lader den stå et øjeblik!
Jeg glemte vist at få nævnt Drogba og Keirrison, som der også allerede er aftaler med ...

Dermed skulle angrebet og midtbane være ved at være på plads, så vidt jeg kan tælle.
:lol:
Så ... de vil købe 6 nye midtbanespillere & 5 nye angribere? Ja, det er helt sikkert vejen frem, Madrid! Way to go - det er jo også jeres erfaring. Må indrømme at jeg sidder og smågriner for mig selv - det er jo helt forrykt, det dér! :P

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster