Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Trofæmæssigt har Zidane gjort det ret fint. Det bliver spændende at se, hvem de ansætter, og ikke mindst, hvem de køber.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Frygter at de henter Pottechino, så kan de blive taktisk stærke.

Håber lidt mere på deres andet rygte, Guti.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Ja, Poch vil være farlig. Tror også, at Sarri kunne blive farlig. Jeg er dog mere spændt på indkøbene. Får de Ney, så bliver de farlige uanset.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Poch har lige forlænget med Spurs.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Jeg sidder virkeligt ikke tilbage med den følelse af, at Zidane har været den bedste manager i Real Madrids historie. Har der virkeligt ikke været bedre? Vicente del Bosque?

Hvis man kun tæller titler, så siger det helt sikkert sig selv, men udover dette så har spillet på banen simpelthen været fornærmende ringe at se på. Den eneste gang hvor Real Madrid har imponeret var i knock-out runderne i Champions League 2016/2017, men her er der så tale om en periode på to/tre måneder, og den resterende tid, ja der har det været miserabelt at se på. Selv da de vandt La Liga, var det jo nærmest kun pga. sene scoringer af Ramos og Morata.

Der skal et generationsskifte til i Real Madrid, og det har Zidane jo slet! ikke kapaciteten til, det ved han godt selv og derfor stopper han naturligvis også. Den næste manager kommer så til sidde med lorten.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:Poch har lige forlænget med Spurs.
Hypotetisk. Det er vel næsten umuligt, medmindre der er noget klausul halløj?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

LeoMessi skrev:Jeg sidder virkeligt ikke tilbage med den følelse af, at Zidane har været den bedste manager i Real Madrids historie. Har der virkeligt ikke været bedre? Vicente del Bosque?

Hvis man kun tæller titler, så siger det helt sikkert sig selv, men udover dette så har spillet på banen simpelthen været fornærmende ringe at se på. Den eneste gang hvor Real Madrid har imponeret var i knock-out runderne i Champions League 2016/2017, men her er der så tale om en periode på to/tre måneder, og den resterende tid, ja der har det været miserabelt at se på. Selv da de vandt La Liga, var det jo nærmest kun pga. sene scoringer af Ramos og Morata.

Der skal et generationsskifte til i Real Madrid, og det har Zidane jo slet! ikke kapaciteten til, det ved han godt selv og derfor stopper han naturligvis også. Den næste manager kommer så til sidde med lorten.
Altså ... Miguel Muñoz?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Zidane har gjort det godt..... I Europa...

I Spanien har han ikke bestået.

Hvis man ser på den tid han har været der, så har han haft 6-7 trofæer at vinde, hvis man er lidt grov.

Han har vundet 2..

Self er det flot at han har vundet CL 3 gange, men han har også fået Real Madrid til at minde om Liverpool for nogle år siden, som vandt i Europa og intet andet..
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

B-Freak skrev:Self er det flot at han har vundet CL 3 gange, men han har også fået Real Madrid til at minde om Liverpool for nogle år siden, som vandt i Europa og intet andet..
Jeg skulle lige til at kalde Zidane for en glorificeret Benítez med et bedre hold i ryggen, men så kom jeg i tanker om at Benítez rent faktisk vandt La Liga to gange på tre år med Valencia, som han også vandt UEFA Cuppen med, hvorefter han tog Liverpool til Champions League finalen to gange indenfor tre sæsoner, med hvad der alt andet lige må beskrives som et meget ringere mandskab end det Zidane har haft. Så ... det er selvfølgelig en ekstremt unfair sammenligning, når Benítez helt åbenlyst har haft en flottere karriere, med langt hårdere vilkår og større udfordringer.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8384
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Michman »

Billede
Kan kun give ham ret.. Han er den mest usympatiske spiller i verden
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »



Hvis folk lige glemmer, hvorfor Ramos er den største sadistiske møgsvin i fodbold. Han har massive issues med at ville skade andre.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Der er 2-3 af de der situationer, som ikke hører hjemme på en fodboldbane. Resten er jeg faktisk kæmpe fan af.
Det ville også være mærkeligt, hvis man ikke kunne grave en række kontroversielle klip frem af en forsvarsspiller med +750 kampe de seneste 15 år.

Men det er faktisk befriende at se en forsvarsspiller, der går så meget til stålet. Man bliver mindet om de gode gamle dage i engelsk fodbold, hvor der blev spillet mere med hjertet frem for hjernen.

Mit store problem med Ramos er, at han ikke selv kan tåle at få igen af samme skuffe.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kawhi skrev:Der er 2-3 af de der situationer, som ikke hører hjemme på en fodboldbane. Resten er jeg faktisk kæmpe fan af.
Det ville også være mærkeligt, hvis man ikke kunne grave en række kontroversielle klip frem af en forsvarsspiller med +750 kampe de seneste 15 år.

Men det er faktisk befriende at se en forsvarsspiller, der går så meget til stålet. Man bliver mindet om de gode gamle dage i engelsk fodbold, hvor der blev spillet mere med hjertet frem for hjernen.

Mit store problem med Ramos er, at han ikke selv kan tåle at få igen af samme skuffe.
Kan vi få en “dislike” knap, please!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Mere med hjertet end hjernen... det kan tolkes, bredt.
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Kawhi skrev:Der er 2-3 af de der situationer, som ikke hører hjemme på en fodboldbane. Resten er jeg faktisk kæmpe fan af.
Det ville også være mærkeligt, hvis man ikke kunne grave en række kontroversielle klip frem af en forsvarsspiller med +750 kampe de seneste 15 år.

Men det er faktisk befriende at se en forsvarsspiller, der går så meget til stålet. Man bliver mindet om de gode gamle dage i engelsk fodbold, hvor der blev spillet mere med hjertet frem for hjernen.

Mit store problem med Ramos er, at han ikke selv kan tåle at få igen af samme skuffe.
What? Wait, what? Der er flere af dem, hvor han slet ikke tager hensyn til modstanderen. Det er svært at se, hvordan man kan være kæmpe fan af det der.

Og det er faktisk et ringe klip. Der har været så mange episoder, hvor Ramos slynger albuer, slår modspillere. Videoen der viser blot dme, hvor han har fået rødt kort. Der er mange gange, han er forbigået kort, fordi dommerne aldrig ser hans ulækre væsen.

Og ligeledes er det virkelig ikke muligt at sammenkoble Ramos med fortidens engelske fodobld. Der var ingen dengang i England, der slog andre og smed sig, så snart han fik igen.

Ramos tuder, når han selv bliver snittet, men kan ikke forstå, når han laver tofodos eller spiller uhensigtsmæssigt modstanderen over benet i ren hævnakt. Han er en ækelt karakter og en af de klammeste fodboldspillere, der nogensinde har eksisteret. Han havde ikke klaret sig fem minutter i datidens England. Vinnie Jones havde maltrakteret ham.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster