Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

http://www.marca.com/futbol/real-madrid ... b4650.html
MARCA: Real Madrid have one of the best academies in the world & continues to produce talent like the last decade.
Billede


Hahahah, og Casemiro er ikke engang et Fabrica produkt. Elsker Marca.

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Tello »

Har fået en anelse respekt for Madrid, efter de holdte et minuts stilhed for de 12 der blev dræbt af en IS eksplosion på en RM café i Irak.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Tello skrev:Har fået en anelse respekt for Madrid, efter de holdte et minuts stilhed for de 12 der blev dræbt af en IS eksplosion på en RM café i Irak.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
... Det ville enhver klub vel have gjort? Især i Spanien hvor der stort set altid mindes nogen før kampene. Men selvfølgelig er det en fin gestus.
Forumlegende

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Tello »

Daluigi skrev:
Tello skrev:Har fået en anelse respekt for Madrid, efter de holdte et minuts stilhed for de 12 der blev dræbt af en IS eksplosion på en RM café i Irak.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
... Det ville enhver klub vel have gjort? Især i Spanien hvor der stort set altid mindes nogen før kampene. Men selvfølgelig er det en fin gestus.
Ja, selvfølgelig, men det betyder stadig en del, særligt når jeg selv er Iraker. Lige i det her tilfælde er det dog RM, så kudos til dem.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

El agente de Lewandowski confirma a Der Spiegel que han informado al Bayern que están en conversaciones con el Real Madrid
Lewandowski's agent bekræfter at de har været og er i forhandlinger med Real Madrid. Han ville være en klar opgradering i forhold til Benzema imo. Vi vil dog stadig have den bedste 9'er.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Two leading journalists at Spanish newspapers (both previously critical of Florentino Perez) have been taken off Real Madrid duty recently

Meanwhile, one prominent journalist at final wears a Real Madrid jersey while reporting on it. Farcical carry-on
Når man læser sådan noget så kan jeg sgu godt forstå at flere af vores spillere samt træner ikke gider pressen. Og bruger hver chance til at fortælle folk om hvor "farvede" dele af medierne er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Florentino returns to Liga biased towards Barca idea "What happens in La Liga deserves a special analysis. Not normal to lose with 91 pts."

Florentino: "To win La Liga we needed 100 points, 120 goals. Nowhere else does this happen. It's very difficult for us to win La Liga."
Haha Perez mener seriøst at der er noget "galt" med la liga. Det eneste der er galt med la liga er at man skal præstere stabilt over en lang periode. Og man får ikke chancen for at vinde den ved at møde dårligere hold end de andre som det skete i år i cl.

Han er sgu en turd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20905
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1143 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hop nu bare ud fra en bro, Perez.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1722
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 208 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Barcaholic »

Billede

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Real Madrid made official on Monday afternoon the transfer of Jesé Rodríguez to Paris Saint Germain, minutes before the midfielder was presented by the French champions to fans in Paris. Los Blancos released a statement giving thanks to Jesé for “years of dedication and professionalism”.
Eftersigende omkring 25 mio euro. Det er vel en god handel af Real.

http://en.as.com/en/2016/08/08/football ... 56829.html

De har hentet Morata og Coentrao tilbage, ellers har de ikke rigtigt været aktive på transfermarkedet. Håber det forbliver således. Benzema er allerede skadet igen, på trods af, at han har haft hele sommeren til at restituere. Morata er fin nok, bedre er han heller ikke imo. Og så ser det også ud til at Casemiro får sig en endnu vigtigere rolle end i sidste sæson, det er jeg meget tilfreds med. Forstår virkelig ikke hvorfor de ikke rykkede ind på Krychowiak.

Atletco på den anden side, de ser igen meget farlige ud med Gameiro og Gaitan som nye offensivspillere + et par gode unge breddespillere.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Det kunne være lidt sjovt, hvis Real ikke får hentet flere og så får transferban i 2 vinduer.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

De har virkelig også en god trup. Den eneste plads jeg ville være nervøs for hvis jeg var realfan var den defensive midt og om casemiro kan holde niveau. Og så egentlig også Ronaldo hvis niveau er gået under radaren pga et hype train som aldrig er set vildere. Han er blevet markant dårligere og hvis han vil fortsætte som kongen så kan det føre til kæmpe problemer.

Så er der selvfølgelig også Zidane. Han lavede en Roberto Di Matteo i sidste sæson (godt hjulpet på vej af den måske nemmeste vej til en cl finale nogensinde) og jeg har ingen anelse om hvad han egentlig kan. Det eneste han imo ændrede var at spille casemiro hvilket Rafa også prøvede men fik besked på at ændre af Perez da det betød isco eller james på bænken.

Hvis han falder igennem så skal de have en træner ind der skal arbejde videre med zidanes trup pga transferban og derved ikke kan sætte sit eget præg på holdet. Det kan godt gå galt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blach »

phpBB [video]

Tidligt på sæsonen man skal bruge et straffe... Men så kender vi kongeklubben :lol:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Sevilla XI vs. Real Madrid: Rico; Mariano, Pareja, Carriço, Kolo; Iborra, N'Zonzi; Vitolo, Franco Vázquez, Kiyotake; Vietto. #SuperCup2016
Real Madrid XI vs. Sevilla: Casilla; Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Kovačić; Isco, Asensio, Vázquez; Morata. #SuperCup2016
Ved ikke hvor det ellers skal postes, men nu kan vi da se lidt nærmere på Vietto.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Fuldstændig ligegyldig kamp... Men håber da stadig at real får en på hatten ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster