Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Real og Atletico er begge ude med officiel erklæring, hvor de skriver at de har ageret indenfor lovens rammer. Det er næsten kopi af det, vi i sin tid skrev, da snakken om transferforbud nået medierne. Det ligner at de forventede denne straf.

Det menes også, at Real forventede denne straf, og det var derfor de købte Lucas Silva, Danilo, ham den unge fra Mallorca plus Ødegaard. De skulle også være tæt på Gaya fra Valencia. Alt dette for at komme forbuddet i forkøbet.


Det er værre for Atleticos vedkommende. De har vel ikke så stærk økonomi, at de kan hente en hulens masse spillere i et transfervindue eller? Det vil uden tvivl ramme dem. Denne sag har efter min mening på ingen måde svækker Real eller Barca, men den kan svække La Ligas andre hold. Bliver Atletico ramt, så risikerer de at de sidste mange års hårdt arbejde vil være næsten spildt, de vil igen halte langt efter os og Real og skal begynde forfra. Og så bliver det spændende om det stopper her, eller om Sevilla, Valencia og de andre hold også efterforskes.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Tror nu, at Atletico har rigeligt med midler at arbejde med.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Tror nu, at Atletico har rigeligt med midler at arbejde med.
Hmm måske, har ikke sat mig så meget ind i deres økonomi, men jeg læste en klumme skreve af Simeone, hvori han mere eller mindre sagde, at Aletico skal satse på 3. pladsen de næste mange år, og så kan de tage kampen op med Real og Barca.

Han sagde Atletico ikke har midlerne til at udfordre Real og Barca. Jeg ved godt, at noget af det måske var spin og strategisk, for at lette presset på sig selv og sine spillere, men ikke desto mindre er det vel sandheden?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Real Madrid

Indlæg af zqa »

Det er trods alt også de færreste klubber der kan følge med Real og os (ser man bort fra olieklubberne).

Men med tanke hvad Atletico har solgt for de seneste mange år, så burde der være rigeligt på kistebunden.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Pak jer nu almeria. I giver dem sejren ved at spille så naivt i forsvaret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Hvordan har Real spillet so far?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Hvordan har Real spillet so far?
Aldrig spillet bedre, Almeria er blevet spillet baglæns ud af Bernabéu, men Real har på mirakuløs vis ikke fået scoret endnu, vild kamp indtil videre. Kunne sagtens have stået 10-0.










..... just kidding, ser ikke kampen!

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Muddi12345 »

Heartbreaker skrev:Hvordan har Real spillet so far?
Ikk noget specielt. De har ikk haft de store chancer, det er en lidt rodet kamp. De har haft små sporadiske forsøg, men intet vildt pres. Så det lover godt. """"NO JINX""""""
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Held.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Og klamt at ronaldo ikke fik gult for den albue.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Hm.. Lidt blandede følelser. Jeg havde penge på at Real vinder første halvleg og fuldtid. Det var fint, hvis den stod 0-0 ved halvleg, men Real skulle nok vinde den uanset hvad.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2838
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af whidgee »

Muddi12345 skrev:
Heartbreaker skrev:Hvordan har Real spillet so far?
Ikk noget specielt. De har ikk haft de store chancer, det er en lidt rodet kamp. De har haft små sporadiske forsøg, men intet vildt pres. Så det lover godt. """"NO JINX""""""
Tak fordi du ødelagde det

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Bedste spiller for Real Madrid de seneste mange uger, James, uden tvivl.. Nu skal Ronaldo bare have en advarsel.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Muddi12345 »

whidgee skrev:
Muddi12345 skrev:
Heartbreaker skrev:Hvordan har Real spillet so far?
Ikk noget specielt. De har ikk haft de store chancer, det er en lidt rodet kamp. De har haft små sporadiske forsøg, men intet vildt pres. Så det lover godt. """"NO JINX""""""
Tak fordi du ødelagde det
Jeg markerede det med meget stort. NO JINX. Det er jo et latterligt mål.

Og ja, fuldstændig latterligt, at Ronaldo ikk får gult.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Hvad gjorde Ronaldo?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster