FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

fidanho skrev:UEFAlona min bare røv...
Haha, gad vide hvad Mourinho tænker om sin store konspiration nu? Hvor er UNICEF henne? Hvad med El Villarato? Por qué, por qué, por qué?

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af abx »

illuminati det hele!1111
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi anker den og mens dette sagen fortsætter køber vi spillere. Det er ikke noget vi kommer til at mærke. Det er jeg sikker på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona source: "We're calm about the transfer ban. It's a normal procedure, now we have 90 days to appeal and to explain things." [as]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

We are Barca, regler er der for st blive brudt, nogen må stå til ansvar for at det er os tilladt st bryde de regler, disse nogen kan kun være Forbundet!
Allez...

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Sent aprilsnar, skulle have kommet i går.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Chelski klarede den uden de store problemer og det samme gør vi... Jeg er ikke synderligt bange for dette. Den bliver anket hvilket giver os tid til at købe godt ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lasse N »

Kommer på det værst tænkelige tidspunkt må man sige. Dette kan ikke undgås påvirker spillerne. Puha.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Men okay. Lad os nu lige prøve at tænke worst case scenario her. Hvis karantænen ikke ophæves hvad har vi så at gøre godt med?

Det er åbenlyst at det mest er på målmandsposten at det kniber. Vil Valdés være villig til at forlænge kontrakten? Hvis karantænen opretholdes rammer det så også Valdés? Eller kan man godt skifte på fri transfer og kan vi i så falde hente spillere ind på fri transfer? Lad os antage at Valdés stadig forsvinder, for så er der vitterligt tale om worst case scenario. Så står vi med Pinto og Oier. Ville en af vores B-holds keepere være klar? Hvor står Ondoa?

I forsvaret ville det også være et problem, da vi reelt set kun ville have 3 midterforsvarer tilbage, i og med at Puyol også ville smutte i et worst case scenario. Så står vi med Piqué, Bartra og Mascherano. Så skal vi ned på B-holdet og hente en eller to op. Hvem ville der være tale om? Bagnack som den ene? Sergi Gómez som den anden? Eller Edgar Ié? På backpositioner synes jeg vi er fint rustet. Alves kan godt holde et par sæsoner mere og Montoya kan udvikle sig. Venstrebacken er ikke noget problem.

Midtbanen er jeg slet ikke bekymret for. Vi har Rafinha i baghånden og vi har i forvejen Busquets, Song, Xavi, Iniesta, Cesc og Sergi Roberto. Derudover har vi Sergi Samper på B-holdet, hvor der eventuelt også er Javier Espinosa og Denis Suárez.

Angrebet er vores mindste bekymring. Udover Messi, Neymar, Alexis, Pedro og Tello, har vi Deulofeu ude at hænge, mens vi i ungdomsrækkerne har et hav af talenter i form af Adama, Dongou, Sandro, Munir El Haddadi og så har jeg sikkert også glemt nogle. Alternativt har vi altså også stadigvæk Cuenca og Afellay. Og Bojan ejer vi jo i øvrigt stadig.

Så det er, ikke så overraskende, i de bageste rækker at samtlige problemer er.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af fidanho »

The ban is at both national and international level and as a result FC Barcelona cannot BUY or SELL players until summer 2015 after the ban was imposed for the next two windows.

As far as it can be understood, no where does it say that the ban is only for minor players.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Champione »

Blaugrana92 skrev:Men okay. Lad os nu lige prøve at tænke worst case scenario her. Hvis karantænen ikke ophæves hvad har vi så at gøre godt med?

Det er åbenlyst at det mest er på målmandsposten at det kniber. Vil Valdés være villig til at forlænge kontrakten? Hvis karantænen opretholdes rammer det så også Valdés? Eller kan man godt skifte på fri transfer og kan vi i så falde hente spillere ind på fri transfer? Lad os antage at Valdés stadig forsvinder, for så er der vitterligt tale om worst case scenario. Så står vi med Pinto og Oier. Ville en af vores B-holds keepere være klar? Hvor står Ondoa?

I forsvaret ville det også være et problem, da vi reelt set kun ville have 3 midterforsvarer tilbage, i og med at Puyol også ville smutte i et worst case scenario. Så står vi med Piqué, Bartra og Mascherano. Så skal vi ned på B-holdet og hente en eller to op. Hvem ville der være tale om? Bagnack som den ene? Sergi Gómez som den anden? Eller Edgar Ié? På backpositioner synes jeg vi er fint rustet. Alves kan godt holde et par sæsoner mere og Montoya kan udvikle sig. Venstrebacken er ikke noget problem.

Midtbanen er jeg slet ikke bekymret for. Vi har Rafinha i baghånden og vi har i forvejen Busquets, Song, Xavi, Iniesta, Cesc og Sergi Roberto. Derudover har vi Sergi Samper på B-holdet, hvor der eventuelt også er Javier Espinosa og Denis Suárez.

Angrebet er vores mindste bekymring. Udover Messi, Neymar, Alexis, Pedro og Tello, har vi Deulofeu ude at hænge, mens vi i ungdomsrækkerne har et hav af talenter i form af Adama, Dongou, Sandro, Munir El Haddadi og så har jeg sikkert også glemt nogle. Alternativt har vi altså også stadigvæk Cuenca og Afellay. Og Bojan ejer vi jo i øvrigt stadig.

Så det er, ikke så overraskende, i de bageste rækker at samtlige problemer er.
Vi kan vel godt forlænge kontrakter - i forhold til det du nævner omkring Valdes?
Er straffen ikke kun vedr. nye transfers? Altså indkøb af en spiller.
Valdes er jo tilknyttet i dag - og vil betegnes som en forlængelse.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Champione skrev:Vi kan vel godt forlænge kontrakter - i forhold til det du nævner omkring Valdes?
Er straffen ikke kun vedr. nye transfers? Altså indkøb af en spiller.
Valdes er jo tilknyttet i dag - og vil betegnes som en forlængelse.
Ja, det er jeg skam godt klar over. Men hvis nu antager at Valdés allerede har underskrevet en forhåndskontrakt, vil denne så blive annulleret? Det har jeg svært ved at forestille mig. FIFA kan næppe diktere, hvorvidt en spiller hvis kontrakt udløber vælger at forlade vores klubber. Ligeledes burde det stå kontraktløse spillere frit for, at skrive under med os hvis de ønsker det. Jeg synes ikke at FIFA kan tillade sig at sige at spillere der ikke er tilknyttet nogen klub, ikke må tage til Barcelona og spille fodbold hvis det er det de vil. Men nu er jeg generelt ikke den helt store fan af forbud og påbud.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Lad os nu lige vente indtil klubben kommer med en udmelding. Vi har 90 dage til at appellere og vise at vi har handlet indenfor loven. Det her virker fuldstændig sindssygt og overdrevet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

amirjanzel

Re: FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Mon Rosell havde set den komme, og det også spillede ind i forhold til at træde tilbage?

Det er efterhånden lang tid siden, vi er blevet kaldt "Det Katalanske Galehus", men vores ledelse er godt nok begyndt at trække os i den retning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

"Samtidig meddeler FIFA, at man på Camp Nou har 90 dage til at bringe de ulovlige kontrakter i orden.".

Betyder det så at når de er i orden så bliver straffen ophævet?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster