FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Kubala skrev:Det var også sådan sidste sæson, men det er ligegyldigt, for vi klarer os uden.
Det var det faktisk kun indtil Real Madrid havde afgjort mesterskabet - derefter fik vi nærmest på komisk vis tildelt utallige af straffespark! :)

Ja, det er rigtigt. Men så var det også lidt lige meget i sidste ende. Vi klarer os uden, og er der alvorlige brud på regler, så kan vi begynde, at klage. Jeg kan dog godt forstå, hvis man er indigneret over det.

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Valdééés »

Brombi skrev:
Kubala skrev:Det var også sådan sidste sæson, men det er ligegyldigt, for vi klarer os uden.
Det var det faktisk kun indtil Real Madrid havde afgjort mesterskabet - derefter fik vi nærmest på komisk vis tildelt utallige af straffespark! :)
Det bemærkede jeg også, der var vist 2 i en kamp...det var latterligt, og lignede et forsøg på at pynte på statistikken
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Hey, her er en statistik jeg ikke lige havde regnet med:

I denne sæson er vi, som hold, markant skarpere på afslutningerne end vi har været de seneste sæsoner inden. I 2009-2010 scorede vi 98 mål på 593 forsøg (17%), i 2010-2011 scorede vi 95 mål på 601 forsøg (16%), i sidste sæson scorede vi 114 mål på 626 forsøg (18%), mens vi i denne sæson indtil videre har scoret 95 gange på 417 afslutninger (23%). Så når jeg har siddet og bandet og svovlet over at vi ikke scorer på vores chancer, har jeg i virkeligheden holdt mig selv lidt for nar, for ser vi på sæsonerne inden, har det faktisk været endnu værre. Selvom jeg bare overhovedet ikke har følt det på samme måde. Det har nok noget med vores elendige forsvar i år at gøre ...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:Hey, her er en statistik jeg ikke lige havde regnet med:

I denne sæson er vi, som hold, markant skarpere på afslutningerne end vi har været de seneste sæsoner inden. I 2009-2010 scorede vi 98 mål på 593 forsøg (17%), i 2010-2011 scorede vi 95 mål på 601 forsøg (16%), i sidste sæson scorede vi 114 mål på 626 forsøg (18%), mens vi i denne sæson indtil videre har scoret 95 gange på 417 afslutninger (23%). Så når jeg har siddet og bandet og svovlet over at vi ikke scorer på vores chancer, har jeg i virkeligheden holdt mig selv lidt for nar, for ser vi på sæsonerne inden, har det faktisk været endnu værre. Selvom jeg bare overhovedet ikke har følt det på samme måde. Det har nok noget med vores elendige forsvar i år at gøre ...
Hvorfor smider du ikke alle de statistikker ind i Statistik tråden ;-)
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg har ingen anelse om hvad det mere præcist går ud på, men 3 Sport 1 viser et program kaldet "FCKs Barca-eventyr" om få minutter.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

At havde det ikke været for Messi, Pinto og havde Valdes været udvist så havde FCK måske fået flere point, agtigt program. ;-)
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

emo skrev:At havde det ikke været for Messi, Pinto og havde Valdes været udvist så havde FCK måske fået flere point, agtigt program. ;-)
Har du set det? (Er det en genudsendelse, de viser nu?) Hvis det er sådan et program, magter jeg på ingen måde at se det.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Ja, det er en genudsendelse. Er blevet sendt et par gange. Har ikke set, er nok slet ikke som jeg beskrev det. Har set nogle få klip hvor Jesper G snakker, mere så jeg ikke. ;-)
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det skulle jo ikke undre nogen hvis den danske vinkel gik ud på at ...ja... alt det, du skrev ;-)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Hvor jeg dog elsker Busi for at komme og skubbe Ståle væk, efter kampen, da han med fråde om munden bliver ved at kæfte op til Pep.

Havde i øvrigt helt glemt at vi havde 3 skud på stolpen i den kamp.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Oooh Ståle... man har jo helt glemt ham, mon han arbejder i en Spar butik i Norge nu!
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Haha, ja.

Man skal sgu passe på med sådan og rende at skubbe til Guardiola. Det kan få konsekvenser for ens videre karriereforløb. Hej karma :cool:

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Men, er udsendelsen over, eller ser du stadig? Noget værd, eller bare alm. viden fra et FCK synspunkt og deres oplevelse at spille overfor de største af de største (lyder næsten som noget madridista.dk).?
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det var en halv time, som forventeligt ikke lavede meget andet end at skøjte på overfladen. Bare et remix af hvad der blev vist i TV på aftenen og i diverse nyhedsudsendelser i dagene omkring kampen (drengen der græder fordi han ikke fik lov at se Messi osv.)
Det mest interessante for mig var egentlig at se lidt højdepunkter fra kampen. Hvor ville jeg ønske at Iniestas konge(-Laudrup)-aflevering til Messi, havde resulteret i mål og sejr.

Dog skal det selvfølgelig også lige nævnes, at der var nogle få, korte interviewstumper med hr. Wennerwald, fra en side kaldet fcbarcelona.dk :smile:
Senest rettet af JonasV man apr 15, 2013 10:54 pm, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Hvor jeg dog elsker Busi for at komme og skubbe Ståle væk, efter kampen, da han med fråde om munden bliver ved at kæfte op til Pep.

Havde i øvrigt helt glemt at vi havde 3 skud på stolpen i den kamp.
Legendarisk øjeblik, selvom det bare var benzin på et i forvejen brændende bål fyldt med had til Sergio. Men han havde tydeligvis Pep's ryg.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster