Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Man kan se på skriften, at det er Casillas, der har skrevet beskederne.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Nidzo7 »

Har Cristiano ikke også 3 gule kort i copa del rey og dermed også ude mod Barca??

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Et gult mere, så han ude i returen. Et gult i returen, så han ude i en eventuel finale.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Say what?!
Ouch. Iker Casillas had surgery today and will be out for around 12 weeks. #animoCasillas
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Real Madrid køber Diego Lopez fra Sevilla. Mourinho har åbenbart ikke været helt tryg ved Adan...

Kilde: http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/ ... Madrid.htm

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Storken skrev:Real Madrid køber Diego Lopez fra Sevilla. Mourinho har åbenbart ikke været helt tryg ved Adan...

Kilde: http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/ ... Madrid.htm
Interessant, de henter en som er jævnaldrene med Casillas. Farvel til Mourinhos "yndling" eller rettere instrument, Adan, til sommer.

Stærk målmandskonstellation de kommer til at have i Casillas og Lopez ellers.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Jeg troede Adán var bedre end Casillas?

Du har helt ret, rummenigge, Mourinho ser Adán som et redskab. Det er synd for Adán og jeg bryder mig slet ikke om den stil Mourinho kører.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Pas på at hadet til Mourinho ikke overskygger realiteterne.

Man skal ikke have medlidenhed med Adan. Alternativet var, at han ingen spilletid fik. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han foretrak startpladsen fremfor at sidde på bænken kamp efter kamp. Det her har været Adans store chance, men han har desværre ikke præsteret.

Hvis man ser det fra Mourinhos synspunkt, så har Casillas ikke stået godt i denne sæson og Mourinho overvejede naturligt nok sine muligheder. Havde Adan leveret på stregen, så var kritikken af Mourinho forstummet. Det er egentlig mest synd for Mourinho, at Adan har været så ringe som tilfældet er. Mourinho fremstår som 'The Bad Guy', hvor Casillas er offeret. Realiteterne er, at Mourinho er handlingslammet overfor Casillas' dårlige præstationer. Han kan ikke sætte ham af holdet, da Adan er elendig og Casillas er elsket.

Det er farligt for en manager, når en spiller begynder at få magten. Især en spiller der ønsker én ud af klubben.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Storken skrev:Pas på at hadet til Mourinho ikke overskygger realiteterne.

Man skal ikke have medlidenhed med Adan. Alternativet var, at han ingen spilletid fik. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han foretrak startpladsen fremfor at sidde på bænken kamp efter kamp. Det her har været Adans store chance, men han har desværre ikke præsteret.

Hvis man ser det fra Mourinhos synspunkt, så har Casillas ikke stået godt i denne sæson og Mourinho overvejede naturligt nok sine muligheder. Havde Adan leveret på stregen, så var kritikken af Mourinho forstummet. Det er egentlig mest synd for Mourinho, at Adan har været så ringe som tilfældet er. Mourinho fremstår som 'The Bad Guy', hvor Casillas er offeret. Realiteterne er, at Mourinho er handlingslammet overfor Casillas' dårlige præstationer. Han kan ikke sætte ham af holdet, da Adan er elendig og Casillas er elsket.

Det er farligt for en manager, når en spiller begynder at få magten. Især en spiller der ønsker én ud af klubben.
Kan godt se hvad du mener, men jeg har slet ikke medlidenhed med Adan, og det er heller ikke pointen.

Mourinho kunne have gebærdet sig med stil, som feks SAF gjorde det. SAF sendte Schmeichel på en uges ferie ved årsskiftet tilbage i det år hvor de vandt CHL så vidt jeg husker. Uniteds målmand fik muligheden for at genoplade og komme tilbage med fuld styrke. Mener at de vandt CHL efterfølgende og Schemeicel spillede langt bedre i efteråret end i foråret.

Mourinho kan ikke styrer sit ego og må udvise autoritet ved at udstille Casillas i pressen, og det betyder at han får vendt Bernabeu imod instrumentet Adan og ham selv. Halvsyg måde at håndtere en situation på, som kunne have været håndteret simpelt ved at sende Casillas på en uges ferie væk fra fodbolden eller lignende. Det ville også have givet Adan spilletid og "chancen" på en meget mere civiliseret måde. En anden måde at give Adan spilletid er også at lade ham spille og give ham chance er i Copa'en ;-)

Derfor har jeg ikke meget tilovers for Mourinhos metoder. Jeg ville begræde situationen hvis han var træner for Barca. Gud forbyde :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

Har de ikke holdt clean sheet, de 4-5 kampe efter Casilias kom tilbage i målet pga Adans karatæne ? Ja clean sheet lige indtil Adan faktisk kom tilbage igen mod Valencia, hvor Casilias brækkede hånden. Så lidt har Mourinhos plan vel virket.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Afellay99 skrev:Har de ikke holdt clean sheet, de 4-5 kampe efter Casilias kom tilbage i målet pga Adans karatæne ? Ja clean sheet lige indtil Adan faktisk kom tilbage igen mod Valencia, hvor Casilias brækkede hånden. Så lidt har Mourinhos plan vel virket.
Diskussionen går jo ikke på om hvorvidt Mourinhos plan har virket eller ej.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Florentino: “I really fear that I am accumulating the problems.”
[boulder 1 = Marca controversy, boulder 2 = Semis against Barça]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

"Balotelli, [Zlatan] Ibrahimovic, [Marco] Materazzi. They are not the most difficult of players to manage," the newly-turned 50-year-old commented to Rai Sport. "With Balotelli, it was even fun.

"Those not seen or felt outside are in fact the difficult [people], rather."

http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... D=HP_BN_14
Interessant udtalelse synes jeg. Hvem mon den sidste del er møntet på? Folk i hans egen klub, eller måske nogle af vores spillere?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jakob »

Det ser da ud til Real sparer spillere til på onsdag. Alonso og Benzema ikke med fra start, Cristiano og Özil pillet ud før tid. Ved ikke med Arbeloa, er han skadet eller bliver han også sparet?
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Arbeloa spares mener jeg. Det er forståeligt, de har Cuppen at spille for. Typisk kamp i dag, går amok til sidst.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster