Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Lol Andreas er fuld..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

stfu

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

[youtube]YGLJg3Sbhms[/youtube]


Thomas Gravesen... Tænk at spille i en fodbold klub, hvor ingen kan lide en. Også egentligt et eksempel på hvor meget af sin stolthed Real Madrid har mistet. Dengang var det ikke iorden at Gravesen sparkede til en modstand, og det fik han fortalt med det samme af sine medspillere. Kunne være dejligt hvis det samme skete idag, men istedet går med ud og roser og forsvarer for eksempel en Pepe, med at han bare vil gøre alt for at vinde og kæmper for sin klub.

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Blaugrana92 skrev:Michael, når jeg engang finder nogle ædru ben at stå på, hvilket nok bliver i ovrrmorgen, skal jeg nok lige svare på dit indlæg. Indtil da må du nyde julen ligesom alle os andre gør det (også selvom Real Madrid spiller som var de Liverpoool lige for tiden)! ;-)
lol, selvom jeg er fuld, bevæger jeg mig herid før facebook. Faktum må være, at dette faktisk er et meget godt forum.


Nå, men jeg er faktisk stor fan af Liverppols spil på grund af Brendan Rodgers (som er inspireret af Barca). Ja sandheder kom frem når man er fuld

emo
Indlæg: 17812
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Og snaps er det bedste der er kommet ud af DK, siden bløde løg.
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hey hey hey hjemmedrenge, Liverpool styrer... så nu skal i ikke kaste snavs på det fine Anfield hold ved at sammenligne dem med Pepe og co!

Der er nogen her på forum som faktisk har en Liverpool trøje, som de af og til har på.

Og Mr. Suarez er mig bekendt helt oppe at ringe på topscorer listen i år.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Real Madrid

Indlæg af abx »

KKK-Suarez giver jeg ikke meget for. Han kan heile fra nu til dommedag, min respekt for ham er long gone.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Ikke meget skriverid er har været om Reals tilstand... Nogen der har læst noget om situationen og hvordan det tackles i Madrid, at Mourinho giver den fuld skrue mht. sindsyg opførsel?
Forumlegende

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Tror det var Real Madrid Centralens hjemmeside, der bragte en artikel, hvor skribenten påstod at han havde fundet pressekonferencen med Mourinho efter nederlaget til Málaga og oversat Mourinhos ord til dansk. Det er garanteret sandt, men jeg har ikke tjekket efter. Mourinho sagde ikke andet end "det er en teknisk beslutning" og "det er træneren, der træffer beslutningen".

Hvis Casillas havde været skadet, så havde Mourinho nok sagt det, så der må stikke noget under. Det er en straf til Iker, det må det være, men det lader til at der har været rigtig meget spin fra mediernes side.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Lige for at ændre emnet lidt, så må jeg tilstå at jeg synes det står skidt til i Portugal når Pepe kan blive kåret til årets person ?!?

De må ikke eje et eneste tv i Portugal....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Lad os håbe de aldrig får atomvåben...
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Fatter ikke hvordan Rui Costa fra Movistar (cykling) ikke vandt den pris. Det har åbenlyst ikke en skid med personen at gøre, men kun hvad han har opnået i løbet af 2012 og jeg synes ærligt talt at Rui Costa's bedrifter er mere imponerende end Pepe's.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:Lad os håbe de aldrig får atomvåben...
Det behøver de jo i realiteten ikke, såfremt de har en hær af Pepe-idoliserende portugisere.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Quaresma skrev:
Daluigi skrev:Lad os håbe de aldrig får atomvåben...
Det behøver de jo i realiteten ikke, såfremt de har en hær af Pepe-idoliserende portugisere.
1 Pepe er i stand til at demobilisere samtlige fodboldspiller på kloden

10 Pepes ville jo være i stand til at ændre verden som vi kender den....
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Vildt mærkeligt, at Real har sejlet som en i helvede, og alligevel har de "kun" indkasseret 17 mål i La liga i 17 kampe. Det er altså ligaens anden bedste defensiv, kun overgået af Malaga med 12 indkasserede mål.

Konklusionen må tildels være, at det er offensiven, der har fejlet fælt for Real, siden de er så langt efter. Synes Ronaldo har bidraget med sit, men det må være de utallige skader til Benzema og Higuain, der har gjort udslaget for at supplere Ronaldo i målscoringerne. For Real brænder helvedes masser af chancer i hvert fald.

Og så lidt mere sjovt. De har altså en målscore 41-17 efter 17 kampe. Sådan en stat normalt ville betyde 1. pladsen, men det betyder blot bare, hvor vanvittig effektive og skræmmende Barca har været i år, når Real kan være lysår af kilometre bagud med så fine stats, som deres.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster