Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Ok så det var Senna som fik gult efter 19-20 minutter, sikke en kaos :lol: :lol: . Overvej lige hvor meget forvirring der var omkring det, vi troede jo det var alt fra Cani til Ruben til Nilmar osv :lol: :lol: . Fik det må have været en fed kamp at overvære eller se den på tv, jeg gik desværre glip af den :sørgelig: .

Men ja, oversætterens opførsel er pinlig, og det er ikke første gang. Tænk at de andre trænere også hopper med på hans vogn, og opfører sig som nogle 3 årige børn der skriger, græder og slår i gulvet, fordi de ikke lige fik deres vilje.

Det er sjovt, at de mennesker som er utrolig gode til at være objektive herinde, og er utrolige Barca kritiske, holder sig væk når Real og oversætteren på denne måde udstiller sig :glad: .

P.S hvor mange spillere har de i karantæne til Sociedad kampen?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Qwade »

Pepe (fik vidst rødt i spillertunnelen (andre steder skriver de at han nok får karantæne efterfølgende pga. tilsvinelser af dommeren)), Lass, Özil, Ramos? Udover det, så har Real ofte problemer med Sociedad, så bliver fandme spændende at se!!! :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er spændt på at se et forsvar uden Pepe og Ramos, og en offensiv uden Özil. Det bliver næppe mere kreativt uden Gollum på banen.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Deres defensiv bliver vældig svækket til weekenden, men mon ikke de rejser sig hjemme alligevel mod R. Sociedad.

Måske også en svækkelse til den svære Osasuna kamp derefter, hvis karantænerne bliver til flere dage, som de sagtens kan blive.


Dommerlektion nr. 1: Dette er et straffe. (Faktisk 2)
Stadig rystende at der ikke er blevet dømt straffe mod Real Madrid endnu i denne sæson!
Billede

PANIK ATTACK!
Billede
Senest rettet af Skydefinten tors mar 22, 2012 11:08 am, rettet i alt 2 gange.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Ronaldo er muligvis også i fare for karantæne, da han luftede sin mening til dommeren efter slutfløjtet. Uden ham får de møgsvært med at score og kreere chancer, når Özil også er ude.

Jeg ved ikke, hvad Mou er blevet smidt ud for, men jeg forstår ikke, at Özil føler sig bortdømt, da Ramos blev fuldstændig korrekt smidt ud og heraf sarkastisk klappede af dommerens beslutning, som ifølge gisninger gav det røde kort. Det er da ufatteligt uintelligent, at man gør det, når udvisningen var korrekt.

Ligeledes er opførslen en skandale, men det er efterhånden en hverdag nede i den spanske liga med alle de tudeprinsesser og latino temperamenter.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Skydefinten skrev:Deres defensiv bliver vældig svækket til weekenden, men mon ikke de rejser sig hjemme alligevel mod R. Sociedad.

Måske også en svækkelse til den svære Osasuna kamp derefter, hvis karantænerne bliver til flere dage, som de sagtens kan blive.


Dommerlektion nr. 1: Dette er et straffe. (Faktisk 2)
Stadig rystende at der ikke er blevet dømt straffe mod Real Madrid endnu i denne sæson!
Billede

PANIK ATTACK!
Billede
Ja det er helt vildt at dommeren ikke dømmer straffe i de to situationer, især hvor han hiver Nilmar i tøjen, det er jo et kæmpe straffespark!. Jeg har set situationen mange gange, og han tager altså virkelig fat i hans trøje og gør det tydeligt. Jeg kan slet ikke forstå at dommeren eller linjedommeren kan overse det.

Det er vist heller ikke tilfældigt at det er Arbeloa der laver de to frisparks, jeg har virkelig ikke den stor fidus til manden. Hans varemærke er, at blokere for sine modspillere, ved at plante sin skulder i brystet på dem, når han ved de sætter ham af. Helt seriøst, jeg har set ham lave det utrolig mange gange, og det er klamt at se på. Manden er så klam en fodboldspiller, at han passer perfekt til Real og oversætterens flok af de kæmpe tabere, som han er ved at samle sig i Madrid.

Hvis jeg var madridista og endnu værre, hvis jeg var Perez så ville jeg være bange for tiden efter oversætteren. Han har jo indplantet en virkelig dårlig mentalitet hos Real spillerene, og det kommer man ikke af med bare sådan lige. Den næste mand som skal varetage jobbet som cheftræner for Real Madrid, har et kæmpe arbejde foran sig, lige netop på det punkt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Valdééés »

# 23 skrev:Ronaldo er muligvis også i fare for karantæne, da han luftede sin mening til dommeren efter slutfløjtet.
Nægter at tro Cristiano får karantæne for hans kommentarer om at føle sig røvet. Han bliver ikke Personlig som Pepe, han bruger bare "retten til at udtale sig", som Barca argumenterede for Pique's lignende sag.

Madrid vil pege direkte på den debat der var om Pique, og sige, "se han blev ikke ekstra straffet, det skal CR7 heller ikke". Jeg glæder mig til gengæld til at se hvordan de vil forsvare Pepe.
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Apropos Pepe virkede han ellers til at være den store på RM-holdet, da kampen blev fløjtet af. Sagde pænt tak til dommeren og gav hånd og skubbede hans medspillere væk.
Men han hoppede åbenbart over i Mr. Hyde/his dark side - da kameraerne var væk i spillertunnelen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Var det ikke lidt et ironisk håndtryk? Han greb jo nærmest fat i dommerens hånd, der stadig var lukket, og nikkede besynderligt anerkendende samtidig. Det virkede underligt, så det overrasker mig ikke, at han råbte grimme ting bagefter.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Tjo, måske også dumt af mig at have så store forventninger til Pepe, at det ikke var ironisk :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »


Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

# 23 skrev:Jeg ved ikke, hvad Mou er blevet smidt ud for, men jeg forstår ikke, at Özil føler sig bortdømt, da Ramos blev fuldstændig korrekt smidt ud og heraf sarkastisk klappede af dommerens beslutning, som ifølge gisninger gav det røde kort. Det er da ufatteligt uintelligent, at man gør det, når udvisningen var korrekt.
Det var dumt af Özil, ja, men et direkte rødt kort var måske liiiige i overkanten til min smag. I det hele taget var dommeren lidt for glad for at hive kortene op. Han holdt dog linjen, og Real Madrid blev bestemt ikke bortdømt, når man tager de manglende straffespark i betragtning.

Real Madrids fans burde hellere skælde ud på Casillas, Benzema, Ramos og hvem der ellers var skyld i resultatet.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Det bliver tæt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Paul Macdonald har skrevet en artikel om kampen på goal.com, og han siger nogle interessante ting. F.eks;
But Madrid unwittingly followed him into the abyss of self-implosion. Ronaldo can cry foul play, and Pepe may launch insults towards those he believes are against him and his team, but Romero's only saving grace lies in the impartiality of his ineptness. Both sides were burned by his decision-making, yet Madrid were the ones that took it personally.

They allowed emotion and, perhaps, expectation, to get in the way of seeing out what would have been a monumental win in the confines of the title race. The lead had been theirs. The points were within their grasp. Had they simply performed in their own ominous style from the off, Villarreal, a team clinging onto a season that descended into freefall almost as soon as it had began, would have folded.
Og så har dommern og oversætteren en lille "fortid" sammen. Den samme dommer udviste oversætteren i en pokal kamp for 2 år siden.
Mourinho and Romero have past history - the official sent the Portuguese to the stands in November 2010 during a Copa del Rey fixture versus Murcia, and the coaches' gesticulations in the technical area once more gathered the attention of the man in the middle.
Og så til Faria drengen, han er altså nu blevet udvist hele 4 gange i denne sæson, lige netop i hans tilfælde er dommeren måske uden skyld. Tænk at man kan have en ansat, som har fået så mange udvisninger, uden at man har gjort noget ved det. Man burde for længst have fortalt ham, at han skal holde sig lidt i ro.
But the altercations began slowly, simmering, before exploding like Krakatoa. Firstly, the ever-exuberant Rui Faria, Madrid's fitness coach, was expelled from the touchline for the fourth time this season.
Hele artiklen kan læses her.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Flax_Generous skrev:
Det bliver tæt.
Indeed. Real har et svært program, men vores er heller ikke just walk-overs.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster