Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alchemist »

Blaugrana92 skrev:I følge WhoScored.com var det Cani der fik gult efter 20 minutter. Jeg venter spændt på at rapporten bliver lagt op på RFEF's side. Skal nok give lyd fra mig så snart det sker!
Kan du overhovedet komme ind på deres side? Jeg kan nemlig ikke.
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tror vil takke af for nu. Sov godt gutter! ;-)

emo
Indlæg: 17812
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:I følge WhoScored.com var det Cani der fik gult efter 20 minutter. Jeg venter spændt på at rapporten bliver lagt op på RFEF's side. Skal nok give lyd fra mig så snart det sker!
Wa-da-ef, bliver dommer-rapporterne lagt op, eller kamp ?
Allez...

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

jeg er rystet,havde slet slet ikke set de her komme.Er madrid mon ved at få gummiben?anyway som visca el barca tror jeg stadig de vinder mesterskabet men squ ikke med 10 point nok nærmere 1 eller 2 point nu,måske blir det i virkeligheden dødtæt nu.Morinho tja manden er psykopat han opføre sig som et 5 årigt barn når det ikke lige går hans vej,han er ved at ødelægge madrid som klub,kender selv en madrid tilhænger som synes han er latterligt og vil have ham ud af klubben.
men men venner vi skal squ stadig selv sørge for at vinde vores egne kampe så må resten komme som det skal,men måske kan vorherre bedre li barca end madrid hvem ved. :glad:

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Pepe har også fået rødt! Han sagde åbenbart noget der ikke var så høfligt til dommeren i tunnelen.

Fedt med en dommer der tør dømme. Der har været andre kampe hvor de kunne fået samme antal spiller udvisninger.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Har lige kigget pc dommerrapporten. Det var tilsyneladende Marcos Senna der fik gult efter 20 minutter. Derudover blev Pepe ganske rigtigt også 'vist ud' i spillertunellen efter kampen, så han står formentlig også overfor et par dages karantæne.

Med hensyn til Özil lyder det godt nok lidt hårdt. Jeg nåede ikke lige at læse det ordentligt, men han skulle vidst have 'bifaldet beslutningen om at smide Ramos ud, meget tæt på dommeren'. Mon ikke det skal tolkes som at han klappede af dommeren lige op i hans fjæs?

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Blaugrana92 skrev:Har lige kigget pc dommerrapporten. Det var tilsyneladende Marcos Senna der fik gult efter 20 minutter. Derudover blev Pepe ganske rigtigt også 'vist ud' i spillertunellen efter kampen, så han står formentlig også overfor et par dages karantæne.

Med hensyn til Özil lyder det godt nok lidt hårdt. Jeg nåede ikke lige at læse det ordentligt, men han skulle vidst have 'bifaldet beslutningen om at smide Ramos ud, meget tæt på dommeren'. Mon ikke det skal tolkes som at han klappede af dommeren lige op i hans fjæs?
Har du link til dommerrapporten?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

http://actas.rfef.es/actas/RFEF_CmpActa ... Acta=16612

Der! Skulle jeg mene. Det er lidt svært på mobilen! ;)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Petter Veland, norsk La Liga-ekspert for Canal+ var til stede på stadion, og skriver på Twitter:
Jeg gjentar: Marco Ruben fikk ETT (1) gult kort i dag, ikke to. Det gule etter 19 minutter fikk Marcos Senna for protester. #cplus
Skjønner at det har vært noen TV-bilder som har gjort det lett å misforstå, men det er ingen tvil. Jeg så situasjonen fra tribunen.
Dommeren kan neppe lastes for at producer og vedkommende som styrer grafikken tar feil. Senna protesterte mot at Lass ikke fikk kort.
Marco Ruben står tilfeldigvis i "kameraposisjonsveien" når Paradas Romero peker ned mot Marcos Senna (som står ved hjørneflagget).
Om dere fortsatt ikke tror meg, og tror at dommer innså "feilen" etterpå og ga kortet til Senna: Pauserapporten: http://a.yfrog.com/img861/8522/kt6fx.jpg


Ydermere kommenterer han på Reals valg om ikke at stille op til pressemøde efter kampen:
Når det gjelder bortvisningene av Rui Faria og José Mourinho har jeg intet grunnlag for å si om det var rett eller galt.
Det jeg derimot har grunnlag for å kommentere, som journalist, er at Mou/RM fremstår svært dårlig ved å utebli fra pressekonferansen.
Jeg snakket med Villarreals pressesjef etter kampen, og han hadde ikke opplevd noe lignende tidligere. Klubben nektet å snakke.
Å være uenige med dommeravgjørelser osv er helt greit, det kan alle være. Men å oppføre seg profesjonelt bør være et minstekrav.
Reaksjonene til journalistene i pressesalen da det ble meddelt at ingen fra Real Madrid ville delta var.. Ja.. Lattermild og oppgitt.
Dette er rimelig unikt, og ikke verdig oppførsel. Og til de av dere som kaller meg Barcelona-supporter pga dette: Opp med nivået.
Senest rettet af JonasV tors mar 22, 2012 9:47 am, rettet i alt 1 gang.

Mes Que Un Club

Re: Real Madrid

Indlæg af Mes Que Un Club »

Mes Que Un Club skrev:Vi skal nok vinde ligaen! Tro mig!
...

:cool: ;-)

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Qwade »

Flot, Jonas! :) Hvor har du fundet dette? Og det viser jo endnu engang hvor dårlige tabere de er! De har fandme ikke ret til at brokke sig over dommerne, se hvor fx Betis ligger i og med, at de som ét hold af mange denne sæson, er blevet snydt for point mod Real! Føj det er dårlig stil!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Man kan følge ham på Twitter: http://twitter.com/PetterVeland

dinhxa

Re: Real Madrid

Indlæg af dinhxa »

Hvor er det genialt at de har fået gummiben! Glæder mig endnu mere til El Clásico nu.
Vi skal vinde det her lort nu, og Real er pressede, de kunne man se på deres reaktioner igår.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Lidt surt de ikke har en sværere kamp i weekenden, når de nu har så mange karantæner.

Men mon ikke Pepe får mere end 1 dag?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

De må i hvert fald helt sikkert kunne mærke presset, også selvom Marcelo siger noget andet. Men nu det altså vigtigt at spillerne bare koncentrerer sig om vores kampe og om at vinde dem alle. Vi har en ikke helt let opgave allerede i weekenden, så det er lidt vigtigt at de lige holder fokus.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster