Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

emo skrev:Hvad er det med at nogen skriver at dommeren gav samme spiller gult fra Villarreal ?
Ja tænkte faktisk over det. Ham Ruben, eller hvad han hedder. Da han fik gult midt i anden, sad jeg og tænkte på, om han ikke havde et i forvejen :eek: Det ville være en skandale.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:Mou sagde mange ting til dommeren - og ikke ligefrem på venlig måde. Også en episode, hvor han nedstirrede ham. Man må sige at dommeren var konsekvent i, at slå hårdt ned på det. Hvad sker der i øvrigt, nu vi er ved de konstruerede tilfælde Visca ;), såfremt alle tre trænere var blevet udvist? Ville det medføre, at holdet ikke kan foretage udskiftninger ;) hehe...

Men det til side. Jo Flax, Casillas burde ret beset have taget den bold. Men lagde også mærke til, at der var en Real spiller der stod hvor bolden blev sparket, som løb ind mod midten, hvilket åbnede op for den linje bolden kunne sparkes i kassen på.
Se det kunne være sjovt, hvis det var sket, og med det træner-team Real har og den inspiration de får fra deres leder, så er det heller ikke utænkeligt at det kan ske i denne sæson. Jeg håber det sker, for det kunne jeg godt tænke mig at se.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Livescore har ham kun til 1 gult. I 2. halvleg.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:
Blaugrana92 skrev:Sen September
Blaugrana92 skrev:Casillas dropper sikkert mod Villarreal. Jeg tror sgu at Marcos Senna scorer den 21. marts!
Hvis det passer, så er det sygt nok!.
Det gør det. Jeg kom bare til at slette indlægget efter at have skrevet det.

:lol: :lol: :lol: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

drømmefodbold skrev:Oversætteren fik ikke rødt for bare at forlade sit felt. Han gestikulerede mod dommeren flere gange.

Jeg er stadig chokeret over hvor lidt der skal til at få Reals hold til at overtænde og lave hjernedøde tacklinger mv. Igen 6 point er stadig meget på dette tidspunkt, og jeg tror stadig de får mesterskabet, men i det mindste har oversætteren igen tilført en ny skandale og skamplet til Real Madrid.

Jeg synes faktisk dommeren gjorde det ok. Arbeloa river kraftigt i trøjen 2 gange i 1 halvleg og dommeren kunne have giver khedira 2 gule. Igen den ånd oversætteren har bragt sammen med den cocktail af personligheder de har er en tikkende bombe.
Fuldstændig enig. Havde også glemt de to tilfælde, hvor Villarreal nærmest får revet trøjen af inde i feltet. Ihvertfald et straffe, som ikke blev dømt. Mit indtryk er egentlig også, at dommeren i det store hele gjorde det ganske fint. Han gad ikke finde sig i noget pis, hvilket jeg sgu syntes er i orden. Fordi Real ofte overtænder, bør det ikke medføre, at de kan gøre hvad de vil ustraffet. Men der er det gule til Pepe, som ikke var korrekt. Og hvis det passer, at en spiller fik gult 2 gange, så er det grotesk.

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alchemist »

Ifølge Josep Capdevila's twitter, bliver der ingen pressekonference, samt bliver der sendt ekstra betjente ud til parkeringspladsen :lol:
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

ulrich skrev:Özil fik direkte rødt. Hvor mange dage får han?
Direkte giver normalt 2 dage, hvis det ikke er vildt groft... hvis han har sagt noget ala Suarez sååå... :)
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Alchemist skrev:Ifølge Josep Capdevila's twitter, bliver der ingen pressekonference, samt bliver der sendt ekstra betjente ud til parkeringspladsen :lol:
Haha! :lol:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

ulrich skrev:Livescore har ham kun til 1 gult. I 2. halvleg.
Ok, super Ulrich. Så var det bare den danske kommentator, som var lidt forvirret i en tidligere situation, og fik formidlet at det var givet gult til ham.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

17 års karantæne til Özil. Han kaldte dommeren Gollum ... så kom han i tanker om at det var ham selv. Nå, nej. Smeagol. Nej, Gollum. Gollum. Gollum.

(Jeg er træt.)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Hvem var dommeren?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kan ikke få mig selv til at sove efter den her vanvittige aften!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Alchemist skrev:Ifølge Josep Capdevila's twitter, bliver der ingen pressekonference, samt bliver der sendt ekstra betjente ud til parkeringspladsen :lol:
:lol: :lol: Det sidste er seriøst :lol:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

FCBarcelonaChr skrev:
Alchemist skrev:Ifølge Josep Capdevila's twitter, bliver der ingen pressekonference, samt bliver der sendt ekstra betjente ud til parkeringspladsen :lol:
Haha! :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Guardiola skrev:
ulrich skrev:Livescore har ham kun til 1 gult. I 2. halvleg.
Ok, super Ulrich. Så var det bare den danske kommentator, som var lidt forvirret i en tidligere situation, og fik formidlet at det var givet gult til ham.
Mjaeh. Jeg så ikke selv situationen må jeg indrømme.

Kan dog se at bold.dk og resultat.dk har ham noteret for 2 gule. Skidt hvis det er sandt.

Guess not: bold.dk har ændret det også. Live stod han med 2 gule.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 25 gæster