Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Så får Ramos lige sit 10. gule kort, så han ikke er med mod os. Lol, han ved vel hvad der er i vente. ;)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Mon ikke Madrid og det spanske forbund finder en kringlet måde, at få trukket den karantæne i land?

Edit; Bare mig, eller var det rimelig fesent det straffe?
Senest rettet af zqa lør apr 09, 2011 7:13 pm, rettet i alt 1 gang.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Mon ikke Ronaldo ville ønske, at han var på banen, så han kunne have tilføjet to mål til kontoen og have ført over Messi i La Liga?

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Men der er straffespark. Korrekt dømt, men det er eddermeme to klodsede straffespark. Især den sidste. Det er eddermeme amatøragtigt af Bilbao-spilleren.

Blaugrana97

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana97 »

Nogle der ved, hvilke spillere der har 4 gule kort, og som er i fare for at komme i karantæne til El Clasico? Altså for Madrid. :)

El Messias

Re: Real Madrid

Indlæg af El Messias »

Sergio Ramos ude i El Clasico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

El Messias skrev:Sergio Ramos ude i El Clasico!
Jeg forstaar ikke hvorfor folk er saa begejstrede over det? Ramos har alle dage vaeret et problem for Real mod os. Vores venstre-kant har gjort naermest grin med ham, det startede med Roonies ydmygelse af ham, og ellers har Titi, Pedro og senest Villa virkelig voldt ham problemer. Han er desuden en mand der taber hovedet, meget nemt endda, saa det er godt for Real at han ikke er med. De kan saa spille Arbeloa, som defensivt er bedre end Ramos og han er desuden et svin og konstanter kanter sine modspillere, og slipper fra det.

Udover det, hvem har ellers vaeret i karantaene fare for Reals vedkommende? Mange af deres spillere har faaet en advarsel i denne kamp.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Kan simpelthen ikke holde Di Maria ud. Ja, der var et lille straffe ved 2-0 målet, men han smider sig konstant. Hvad siger straffesparks-tildelingen mellem RM og os efterhånden - det er jo helt sindssygt, når man ser på boldbesiddelsen og skud på mål-statistikken...

Så vidt jeg husker er der en dommer i ligaen der alene har tildelt RM det dobbelt antal straffe, som Barca har fået i alt? Konklusionen må være at de spanske dommere simpelthen køber divers - og vores spillere er for "dårlige" til at smide sig ved berøring i feltet...

Fedt med at Ramos er ude!

El Messias

Re: Real Madrid

Indlæg af El Messias »

Visca El Barca skrev:
El Messias skrev:Sergio Ramos ude i El Clasico!
Jeg forstaar ikke hvorfor folk er saa begejstrede over det? Ramos har alle dage vaeret et problem for Real mod os. Vores venstre-kant har gjort naermest grin med ham, det startede med Roonies ydmygelse af ham, og ellers har Titi, Pedro og senest Villa virkelig voldt ham problemer. Han er desuden en mand der taber hovedet, meget nemt endda, saa det er godt for Real at han ikke er med. De kan saa spille Arbeloa, som defensivt er bedre end Ramos og han er desuden et svin og konstanter kanter sine modspillere, og slipper fra det.

Udover det, hvem har ellers vaeret i karantaene fare for Reals vedkommende? Mange af deres spillere har faaet en advarsel i denne kamp.
Tja, dog synes jeg stadig han er en utrolig dygtig højre back (offensivt) , og det er vel ikke for sjov han er en del af Real Madrids start-11. :)

Fritte> Ja, du har vel ret. At få 1 spilledags karantæne for at save en ned bagfra, hvorefter man skubber en i gulvet, og puffer en 3. så må vi vidst snakke om korruption. Forstår ikke hvordan Ramos så skulle få mere end 1 dags karantæne.

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Skydefinten skrev:Kan simpelthen ikke holde Di Maria ud. Ja, der var et lille straffe ved 2-0 målet, men han smider sig konstant. Hvad siger straffesparks-tildelingen mellem RM og os efterhånden - det er jo helt sindssygt, når man ser på boldbesiddelsen og skud på mål-statistikken...

Så vidt jeg husker er der en dommer i ligaen der alene har tildelt RM det dobbelt antal straffe, som Barca har fået i alt? Konklusionen må være at de spanske dommere simpelthen køber divers - og vores spillere er for "dårlige" til at smide sig ved berøring i feltet...

Fedt med at Ramos er ude!
Mener det er 9-3 i ligaen ;)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Er der nogen der ved hvem udover Ramos som har karantæne i Clasico'en??

Ramos ude ser jeg som en stor fordel da han er en af deres største trusler på dødbolde sammen med Adebayor.

Har Arbeloa ikke også karantæne i næste ligakamp? (tipsbladet har ikke opdateret deres karantæneliste endnu)

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

rummenigge skrev:Er der nogen der ved hvem udover Ramos som har karantæne i Clasico'en??

Ramos ude ser jeg som en stor fordel da han er en af deres største trusler på dødbolde sammen med Adebayor.

Har Arbeloa ikke også karantæne i næste ligakamp? (tipsbladet har ikke opdateret deres karantæneliste endnu)
Mascherano ;)

Aziz-Alzeheri

Re: Real Madrid

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Jeg tror nu mere at han mener spillerne fra Real Madrid. Men Arbeloa har kun 4 gule kort og med til El Clasico. Jeg er ret sikker på, at det kun er Sergio Ramos, der misser kampen.

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Så må han skrive det, der går vel ingen skår af nogen, fordi jeg pointerer at Masch også har karantæne ;)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

BarçaDK skrev:Så må han skrive det, der går vel ingen skår af nogen, fordi jeg pointerer at Masch også har karantæne ;)
Jep, no harm done...nu har vi da overblikket over alle karantæner :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster