Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

det er så absolut heller ikke hver gang de respekterer modstanderen efter en kamp.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

ergo - "tit"

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Noget helt andet er, at hvis man taget et kig på madridista.dks forum, og ser en diskussion mellem brugeren Hugol og Losmerengues30, så ligner den sidstnævnte brugers argumentations teknik rimelig meget Rivaldo10, eller er det bare mig?

Han bruger blandt andet sit favorit argument, "at jeg og tusindvis af finder synes". Da jeg fulgte lidt med i debatten kom jeg straks til at tænke på ham, andre der har læst diskussion og kom til at tænke på Rivaldo10?.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Noget helt andet er, at hvis man taget et kig på madridista.dks forum, og ser en diskussion mellem brugeren Hugol og Losmerengues30, så ligner den sidstnævnte brugers argumentations teknik rimelig meget Rivaldo10, eller er det bare mig?

Han bruger blandt andet sit favorit argument, "at jeg og tusindvis af finder synes". Da jeg fulgte lidt med i debatten kom jeg straks til at tænke på ham, andre der har læst diskussion og kom til at tænke på Rivaldo10?.
Haha, jeg har før læst derinde for at se hvordan danske Real-fans er, og hvordan de forholder sig til fodbold generelt i verden, ligeså vel jeg til tider også kigger hos arsenal.dk og liverpools danske side. Jeg har også før syntes, at ham LosMerengues30 mindede om Rivaldo10 på mange punkter. Især i deres argumentationsteknik og deres benyttelse af CAPS LOCK for at fremhæve visse ord og i deres nedladende stil overfor den pågældende person, de diskuterer med.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:Noget helt andet er, at hvis man taget et kig på madridista.dks forum, og ser en diskussion mellem brugeren Hugol og Losmerengues30, så ligner den sidstnævnte brugers argumentations teknik rimelig meget Rivaldo10, eller er det bare mig?

Han bruger blandt andet sit favorit argument, "at jeg og tusindvis af finder synes". Da jeg fulgte lidt med i debatten kom jeg straks til at tænke på ham, andre der har læst diskussion og kom til at tænke på Rivaldo10?.
Haha, jeg har før læst derinde for at se hvordan danske Real-fans er, og hvordan de forholder sig til fodbold generelt i verden, ligeså vel jeg til tider også kigger hos arsenal.dk og liverpools danske side. Jeg har også før syntes, at ham LosMerengues30 mindede om Rivaldo10 på mange punkter. Især i deres argumentationsteknik og deres benyttelse af CAPS LOCK for at fremhæve visse ord og i deres nedladende stil overfor den pågældende person, de diskuterer med.
Ok så er det ikke kun mig der har sidder med den fornemmelse. Som sagt, der skulle ikke mere end at læse en diskussion på 10 indlæg, før jeg kom til at tænke på Rivaldo10. Lidt sjovt, hvis det er ham, da han ellers gik meget op i, at han var en stor culé og snakkede om kulturen og historien, det samme gør losmerengues30 i øvrigt også.

Det er selvfølgelig ikke så vigtigt, jeg undrede mig bare over, om andre også kunne se ligheder.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Jeg læser derinde for underholdningens skyld. Hugol er ofte hurtig til at anerkende Barca, mens han så altid får hele forum på nakken :p...

Det er sjovt at se, at ligesom vi er dem overlegne på grønsværen, ligeså overlegne er vi i den virtuelle verden. Fcbarcelona.dk og vores forum er simpelthen så gennemført i forhold til deres subjektive artikler og yderst forældede forum. Hel ufatteligt de ikke laver et ordentligt forum?

En sidste ting - Kan det virkelig passe, at man som Real-fan absolut skal være et arrogant røvhul, undskyld sporget? Det er estimeret 90 % af deres brugere, og fans jeg personligt kender, som altid taler nedladende om modstanderne, og samtidig fremhæver sig selv som :lol: verdens mægtigste klub :lol: :roll: Du ser jo aldrig vores hjemmeside bringe nyheder med citater som: "Barca vandt selvfølgelig" "Barca vinder formentlig med lethed aftenens kamp"... Det er absurd, at man som menneske kan lade sig opsluge i den klubs arrogance, uden selv at kunne se hvor disrespektfuldt det er overfor modstanderne.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Diabolito »

Jeg er enig, det er faktisk en sjov tendens. Dog skal vi forsøge ikke at generalisere alt for meget.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Spring fashion i Real Madrid....omg

Billede

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Skydefinten skrev:Spring fashion i Real Madrid....omg

Billede
Holy shi.....

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Skydefinten skrev:Spring fashion i Real Madrid....omg

Billede
Det der med Cristiano kan da umuligt passe? Ja jeg ved at manden er lidt for metro, men helt ærligt, det ligner lidt photoshop? Se hans ben, de skinner jo nærmest? Og så krykker, hvad skal han bruge dem til?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Det var da han var skadet. De billede var fremme i flere aviser, dengang.

http://www.glamourvanity.com/images/cri ... shorts.jpg

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Visca El Barca skrev:Det der med Cristiano kan da umuligt passe? Ja jeg ved at manden er lidt for metro, men helt ærligt, det ligner lidt photoshop? Se hans ben, de skinner jo nærmest? Og så krykker, hvad skal han bruge dem til?
Cristiano er jo knæskadet pt. ;)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

emo og BarcaDK;

Ja ok, så kan jeg godt forstå det. Men se lige hans ben altså? Barberer han sine ben?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Men billedet som jeg husker det er fra en ferie i 2009, så intet for nyligt.

Måske har han cyklet, med de ben der...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Ja, det meste af Portugals landshold barberer ben. Der var en billedserie om det på bt.dk i sommers.

Cristianos udklædning der førte i øvrigt til, at Rio gik sådan her klædt, da han havde tabt et væddemål:

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster