Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Hvor var gejsten på lægterne?.. Den er aldrig tilstede mod Real! End ikke med en mand i overtal i 90 minutter! - skandaløst!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Jeg synes, at Espanyol var fornærmende ringe.

Man er i overtal i 90 minuter. Ikke nok med det, så skiftede Mourinho en af sine offensive kort ud - en spiller, der selvom han kan spille godt i hele kampen, kan lave et genistreg, som munder ud i mål. Krydrer så dette med, at deres oprigtige kreatør, Mesut Özil spillede en forfærdelig kamp, en Cristiano Ronaldo, som brugte kræfter i defensiven, som han aldrig gør, hvilket betød, at Ronaldo har mindre kræfter til at stå for offensiven, og dermed vil Real få det endnu sværere at score mål, og så kan man ikke engang spille en godkendt kamp mod Real på egen fucking hjemmebane med fansene og en mand i overtal.

Det er så pinligt af Espanyol, synes jeg. Virkelg, virkelig, virkelig pinligt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:Jeg synes, at Espanyol var fornærmende ringe.

Man er i overtal i 90 minuter. Ikke nok med det, så skiftede Mourinho en af sine offensive kort ud - en spiller, der selvom han kan spille godt i hele kampen, kan lave et genistreg, som munder ud i mål. Krydrer så dette med, at deres oprigtige kreatør, Mesut Özil spillede en forfærdelig kamp, en Cristiano Ronaldo, som brugte kræfter i defensiven, som han aldrig gør, hvilket betød, at Ronaldo har mindre kræfter til at stå for offensiven, og dermed vil Real få det endnu sværere at score mål, og så kan man ikke engang spille en godkendt kamp mod Real på egen fucking hjemmebane med fansene og en mand i overtal.

Det er så pinligt af Espanyol, synes jeg. Virkelg, virkelig, virkelig pinligt.
De er en joke. En kæmpe stor joke! Denne dag fik jeg faktisk nyfunden respekt for real, og endnu større had til Espanyol! Espanyol er nu det hold jeg hader aller mest!! Real fik et plus i bogen i dag - flot præstation.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Visca El Barca skrev:
Lopezzz skrev:Helt ærligt hvorfor hjælper de Real hver gang de mødes.
Holdkæft et lorte klub.
Jeg håber at Bilbao vinder over Mallorca imorgen så Putanyol kan vinke farvel til Euroleague.

næste 3 runder:
Barca - Bilbao
Real - Levante

Mallorca - Barca
Deportivo - Real

Valencia - Barca
Real - Malaga

Det ser skidt ud men vi kan også hente alle 3 point hvis spillet kører :wink:
Jeg haaber vi henter 9 point, og ikke 3 :P
hahaha jeg troede at jeg har skrevet 9 :D

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:
# 23 skrev:Jeg synes, at Espanyol var fornærmende ringe.

Man er i overtal i 90 minuter. Ikke nok med det, så skiftede Mourinho en af sine offensive kort ud - en spiller, der selvom han kan spille godt i hele kampen, kan lave et genistreg, som munder ud i mål. Krydrer så dette med, at deres oprigtige kreatør, Mesut Özil spillede en forfærdelig kamp, en Cristiano Ronaldo, som brugte kræfter i defensiven, som han aldrig gør, hvilket betød, at Ronaldo har mindre kræfter til at stå for offensiven, og dermed vil Real få det endnu sværere at score mål, og så kan man ikke engang spille en godkendt kamp mod Real på egen fucking hjemmebane med fansene og en mand i overtal.

Det er så pinligt af Espanyol, synes jeg. Virkelg, virkelig, virkelig pinligt.
De er en joke. En kæmpe stor joke! Denne dag fik jeg faktisk nyfunden respekt for real, og endnu større had til Espanyol! Espanyol er nu det hold jeg hader aller mest!! Real fik et plus i bogen i dag - flot præstation.
Ja, jeg fik respekt for Real Madrid ikke bare stillede sig tilfreds med uafgjort, men jagtede målet for at indhente Barca.

Men igen. Det burde altså ikke være muligt for Real at vinde, når de er i undertal hele kampen, og deres offensive spillere havde svære betingelser, og Özil spillede som en pose lort. Så kan man forhelvede ikke få den mere kampen mere foræret af de højere magter.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

barca ligger som de selv har redt,nemlig på førstepladsen,og barca afgør selv om de osse skal være mestre.
Vi kan desværre ikke regne med andre end end os selv,anyway jeg er stadig overbevist om at barca slår madrid i madrid.

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Daluigi skrev:Hvor var gejsten på lægterne?.. Den er aldrig tilstede mod Real! End ikke med en mand i overtal i 90 minutter! - skandaløst!
Jeg synes der var massere gejst og intensitet - de første 20 minutter.. derefter var det bare Espanyol der trillede rundt med bolden stort set uden at skabe noget, mens Real tilgengæld var farlige på en del af deres omstillinger. Real kunne lige så godt have scoret 1 eller 2 mål mere.. Pinligt ringe indsats af Espanyol.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Ok, Espanyol var jo heller ikke særligt gode mod os...men kæmpede dog noget mere (hårdt spil).

Men, hvor var Espanyol dog ringe i aftes...virkeligt pinligt! Hvad havde de gang i de sidste 10 minutter, inkl. overtid?? De blev ikke sønderligt presset, men kunne knap nok på den i spil ved eget mål...de havde ingen pasninger på RM banehalvdel...omfg.

Btw: Ronaldo er sgu god. Hvis han blev skadet, ville RM være et middelhold. Marcelo spillede også en kanonkamp.

Er dog ikke i tvivl om at vi tager RM på Bernabeu. Vores midtbane er dem overlegne.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-Ingen-s ... a-mit-hold

Manden er en omvandrende joke!! Har han set Di Maria for nyligt, eller har han for travlt med at pifte af dommerne?

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-Ingen-s ... a-mit-hold

Manden er en omvandrende joke!! Har han set Di Maria for nyligt, eller har han for travlt med at pifte af dommerne?
Han ved jo udemærket godt, at Di Maria smider sig konstant. Jo mere Mourinho snakker, desto dårligere går det for hans hold. Det der er en joke, er, at folk konstant hopper på vognen.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Jbninc skrev:
Daluigi skrev:http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-Ingen-s ... a-mit-hold

Manden er en omvandrende joke!! Har han set Di Maria for nyligt, eller har han for travlt med at pifte af dommerne?
Han ved jo udemærket godt, at Di Maria smider sig konstant. Jo mere Mourinho snakker, desto dårligere går det for hans hold. Det der er en joke, er, at folk konstant hopper på vognen.
Mr. demonstrativ er på banen igen. Hans hold gjorde det ret godt igår, så dette evige argument holder ikke Jbninc. Manden er ganske enkelt bare ækel.

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:Mr. demonstrativ er på banen igen. Hans hold gjorde det ret godt igår, så dette evige argument holder ikke Jbninc. Manden er ganske enkelt bare ækel.
Synes du at Real Madrid gjorde det så godt i går? Ja, de var en mand i undertal, men de spillede ikke særlig overbevisende, og målet var jo mere et regulært drop end et godt mål. Ydermere havde Espanyol ikke ligefrem de store visioner i deres spil, så der var ikke engang et stort pres på deres unge målmand.

Derudover, er jeg da glad for at se, at dette forum kan forøge dit ordforråd. Men lad nu være med at voldtage det, bare fordi du synes at det er fancy.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Kan ikke rigtig se, hvorfor du har behov for at komme med et desperat angreb på mit ordforråd, som er ganske fornuftigt, som du selv påpeger. Fancy... kan ikke se hvor jeg skiller mig ud i det forrige indlæg

Ja, jeg synes Real viste god moral og spillede godt i går.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Billede

... skal I svine hinanden, hver gang I poster i samme emne?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Tilsyneladende... har gentagende gange bedt ham om ikke at kommentere hvad jeg skriver og sætte mig på ignorlisten.. men han nægter, og vil evig og altid modsige hvad jeg skriver, uanset hvad det er. Tåbeligt.

Nu sætter jeg ham på den liste istedet, og så undgår vi forhåbentlig flere af disse mudderkasterier.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster