Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jbninc skrev:
Daluigi skrev:Du lader dig netop gå på af hvad folk mener om Real, da du evig og altid skal komme med demonstrative indlæg, når real og deres spillere bliver kritiseret
Selvfølgelig gør jeg det. Jeg er jo ofte uenig i folks mening om Real Madrid. Ofte er der ret mange indlæg, hvor beskyldningerne er ret så grove, og tilnærmelsesvis usande.

Det er som om, at man ikke må være uenig når det kommer til Real Madrid.
Usande? Kan du komme med nogle eksempler?

Det er i øvrigt også sjovt, at du ser man ikke må være uenig når det kommer til Real Madrid. Kan man sige det samme om dig egentlig? Du kan jo heller ikke forstå at folk er uenig med dig, når det kommer til Real og klubbens spillere?

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:Du har nemlig ikke sagt noget eller udpeget noget spillemæssigt, der indikerer at de skulle spille underholdende.
Du må gerne få noget konkret på, hvorfor jeg netop synes, at Real Madrid spiller ret underholdende fodbold. De spiller først og fremmst i et ret hurtigt tempo, og så er de ekstremt direkte. Det ser jeg som værende ret underholdende. Med de spillere de har, bliver det muligt at gøre på et meget højt niveau.

Derudover, har de et kombinationsspil af høj klasse, hvilket man har set i en længere periode.
Visca El Barca skrev:Det eneste du har sagt er, at du holder lidt med dem, især efter Mourinhos ankomst :wink:
Jeg synes at du insinuerer ret mange ting i dine indlæg. Nu er jeg åbenbart en Mourinho medløber? Jeg vil gerne se et citat på, hvor jeg har skrevet, at jeg er begyndt at sympatiserer med Real Madrid, efter at Mourinho er kommet med.
Visca El Barca skrev:Men altså, hvis Barca ikke får pokalerne, så ser du helst Real vinde dem?
Jeg ser helst, at det bedste hold vinder.

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:Det er i øvrigt også sjovt, at du ser man ikke må være uenig når det kommer til Real Madrid. Kan man sige det samme om dig egentlig? Du kan jo heller ikke forstå at folk er uenig med dig, når det kommer til Real og klubbens spillere?
Hvor har jeg sagt det? De sidste mange indlæg, har jo handlet om, at jeg ikke kan være Barcelona fan, hvis jeg også har en positiv tilgang til Real Madrid.

Det er da ikke mig, der ikke kan acceptere, at andre folk er uenige med mig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jbninc skrev:
Visca El Barca skrev:Du har nemlig ikke sagt noget eller udpeget noget spillemæssigt, der indikerer at de skulle spille underholdende.
Du må gerne få noget konkret på, hvorfor jeg netop synes, at Real Madrid spiller ret underholdende fodbold. De spiller først og fremmst i et ret hurtigt tempo, og så er de ekstremt direkte. Det ser jeg som værende ret underholdende. Med de spillere de har, bliver det muligt at gøre på et meget højt niveau.

Derudover, har de et kombinationsspil af høj klasse, hvilket man har set i en længere periode.
Visca El Barca skrev:Det eneste du har sagt er, at du holder lidt med dem, især efter Mourinhos ankomst :wink:
Jeg synes at du insinuerer ret mange ting i dine indlæg. Nu er jeg åbenbart en Mourinho medløber? Jeg vil gerne se et citat på, hvor jeg har skrevet, at jeg er begyndt at sympatiserer med Real Madrid, efter at Mourinho er kommet med.
Visca El Barca skrev:Men altså, hvis Barca ikke får pokalerne, så ser du helst Real vinde dem?
Jeg ser helst, at det bedste hold vinder.
Har de kombinationsspil af højeste klasse, noget man har set fra dem i en længere periode ligefrem? Lad os spørge hvad folk synes om denne påstand, når vi nu snakker om sande og usande ting.

Når du skriver, at det direkte spil som de praktiserer, ser du som værende ret underholdende, så er det vel heller ikke helt objektivt, er det?

Nej jeg har så sandelig ikke skrevet at du er en Mourinho medløber, måske er det dig, der insinuerer ting i dit indlæg her?

Igen, hvordan skal det forstås? Mener du det bedste hold af Barca og Real Madrid? Altså vores Real er et bedre hold end Barca, efter din mening, så ser du helst dem vinde pokalerne? Og hvis du har denne holdning, gælder det også andre hold, lad os f.eks. Man Utd? Barca møder Man Utd i en C.L finale, Man Utd spiller bedst i finalen efter din mening, ser du helst dem vinde så?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jbninc skrev:
Visca El Barca skrev:Det er i øvrigt også sjovt, at du ser man ikke må være uenig når det kommer til Real Madrid. Kan man sige det samme om dig egentlig? Du kan jo heller ikke forstå at folk er uenig med dig, når det kommer til Real og klubbens spillere?
Hvor har jeg sagt det? De sidste mange indlæg, har jo handlet om, at jeg ikke kan være Barcelona fan, hvis jeg også har en positiv tilgang til Real Madrid.

Det er da ikke mig, der ikke kan acceptere, at andre folk er uenige med mig.

Din kommentar til Teemus, som startede hele denne diskussion kunne være et eksempel f.eks.

At du skriver, der bliver skrevet meget usande ting om Real Madrid er et andet eksempel f.eks. Skriver man noget, som du er uenig i, så er det usandt, når det i realiteten ikke er det.

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:Det eneste du har sagt er, at du holder lidt med dem, især efter Mourinhos ankomst :wink:
Hvilket jeg aldrig har skrevet. Pure opspind fra din side.
Visca El Barca skrev:Nej jeg har så sandelig ikke skrevet at du er en Mourinho medløber, måske er det dig, der insinuerer ting i dit indlæg her?
Det bliver vidst ikke mere tydeligt.

Visca El Barca skrev:Din kommentar til Teemus, som startede hele denne diskussion kunne være et eksempel f.eks
Hvad er det da for noget fis? Jeg stiller ham et spørgsmål, hvorefter du tager over. Jeg begynder da på ingen måde, at fortælle ham, at han er forkert på den?

Men jeg gider ikke mere. Vi bliver ikke enige, og jeg synes egentlig, at dine indlæg bliver mere og mere personlige. Jeg har stortset ikke lavet andet, end at parere en masse fra din side. Og nu hvor du er begyndt at kreere sætninger som jeg angiveligt skulle have sagt, så står jeg af. Det niveau falder jeg ikke ned på.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Ja vi må hellere stoppe her, men jeg opfinder ikke ting. Jeg har ikke skrevet at du er en Mourinho medløber, det er noget du slev finder på. Når jeg skrev at du især efter Mourinhos ankomst holder med dem, så skyldes det dette her;

Jbninc skrev
Ja, jeg har fulgt med dem på det seneste, og Mourinho har skabt et relativt godt hold, der underholder.
Måske har jeg misforstået noget, men jeg forstår det som om, at du føler dem især efter Mourinhos tiltræden.

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Jbninc skrev
Ja, jeg har fulgt med dem på det seneste, og Mourinho har skabt et relativt godt hold, der underholder.
Visca El Barca skrev:Det eneste du har sagt er, at du holder lidt med dem, især efter Mourinhos ankomst :wink:
Dine tolkninger er helt forkerte, men sjovt nok passer de lige præcist til det du vil frem til. Man kan jo ikke tage dig seriøst.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Pieyanthikos »

Det hele kan vel kortes ned til, hvilke bevæggrunde man har til at holde med klubben. Er det pga. klubben, spillestil, spillere etc., eller er det pga. hadet til Real? Det er ikke en enten-eller skala, da det jo er individuelt hvor man lægger sig mellem de to punkter, og hvor meget man drager de to sider ind i sin fan-holdning. Nogen mener at hadet er en vigtig del af det at være fan, andre føler sig mest draget af klubbens "værdier". Faktum er, at begge parter har lige stor ret til at være fans.

Personligt har jeg den holdning, at man aldrig skal holde med en klub udelukkende pga. et had til andre. Det skal være pga. klubben selv, at man sidder og glor på kampene uge efter uge og følger med på de mange nyhedssider på nettet. Jeg har ikke den store fidus til et par af Reals spillere, men til gengæld er der andre af dem, som jeg har enorm respekt for - så på nogen punkter er jeg enig med Jbninc. Rivaliseringen er utrolig vigtig, da den er med til at udvikle klubben - når vi vinder over Real for 5. gang i træk, så glæder jeg mig på klubbens vegne og ikke fordi Real tabte.

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Vild start!

Edit: selvom det godt nok ligner film.. han havde endda lige tid til at kigge efter dommeren mens han væltede rundt
Senest rettet af kklaus søn feb 13, 2011 10:03 pm, rettet i alt 1 gang.

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Vild start, med Casillas udvist!

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

Meget tyndt, men fandme lækkert!! :D

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Tyndt rødt kort, men hvis dommeren vurderer, at Casillas fælder ham, så er det røde kort på sin plads - så er der ikke mere i det.

Det her bliver 90 lange minutter for Real, hvilket kan tømme dem for kræfter mod Lyon, og måske grundlægge en ny katastrofe for Real, der dummer sig i CL igen. Kunne være sjovt.

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Det så umiddelbart lidt tyndt ud, men fair nok. Dømt er dømt.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Özil er godt nok startet elendigt. Hvis han fortsætter, så får Real det møghamrende svært.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster