Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Jønde skrev:Hvad fanden laver hun med en vatpik som ham, når hun kan få en rigtig mand som mig....
Casillas? Han er da en pæn mand? Og så er han den Madrid-spiller jeg har mest respekt for. :)

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

Hvorfor er det lige Real, der skal få sådan et straffe....
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alias-A »

Mindes ikke at have set et tyndere straffe.. håbløst..
93' Iniesta

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jønde »

Blaugrana92 skrev:
Jønde skrev:Hvad fanden laver hun med en vatpik som ham, når hun kan få en rigtig mand som mig....
Casillas? Han er da en pæn mand? Og så er han den Madrid-spiller jeg har mest respekt for. :)

Pæn og pæn så har du ikke set mig...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Jønde skrev:
Blaugrana92 skrev:
Jønde skrev:Hvad fanden laver hun med en vatpik som ham, når hun kan få en rigtig mand som mig....
Casillas? Han er da en pæn mand? Og så er han den Madrid-spiller jeg har mest respekt for. :)
Pæn og pæn så har du ikke set mig...
Nej, det kan jeg alligevel ikke 'prale' af! ;)

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

Rødt kort til Pepe, ja tak :lol:
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Tak for hjælpen PUTAniol! I det mindste skabte de en smule modstand på Bernabeu idag, men som det står i de to holds fællespagt så skal de blåhvide kollapse på et tidspunkt i kampen og forære sejren, til deres forsvar skal det dog siges at de er set ringere på Real Madrid bane end hvad de viste idag.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Raman93 »

- http://www.madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Hold nu kæft for helvede. Espanyol og Getafe, dem glemmer vi bare.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Diabolito »

Who cares ?

Jo mere du taler om det, jo mere vinder han.

/ignore Mourinho
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Haha!! hvor er det fryd. Deres idiot af en træner piver over vi får "for let spil".. næste overskrift inde på tabernes side hedder så "Levante med mange afbud"... :lol: hykleri? - det tror jeg nok.

Mourinho er i det hele taget så tåbelig, at selv reals fans, må grine lidt af deres narcissistiske træner!
Forumlegende

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Jeg har rent faktisk set frem til den slags udtalelser fra Morinhos side.
Xavi har jo udtalt, at forrige sæsons mega indkøb var en ekstra motivations faktor, det samme var ansættelsen af Morinho i denne sæson.

Det kan godt være, at portugiseren mener det kan skære lidt af presset af holdet, når han kommer med den slags udtalelser, og han har haft stor succes med det i England og i Italien. Tror bare det bidder ham i røven i Spanien.
Den største fare for Barca pt, er de mange titler gør dem, hvis ikke mætte, så måske lidt uinspirerede i pligtkampene, som vi har set mod Gijon og Hercules. Denne slags udtalelser, kan ende med at fremprovokere den stolthed, som gør, at vi ikke sætter dumme point til.

En stor tak til Morinho for at motivere vores spillere, håber og tror der kommer mange flere... Numbnuts

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

ladislau skrev:Jeg har rent faktisk set frem til den slags udtalelser fra Morinhos side.
Xavi har jo udtalt, at forrige sæsons mega indkøb var en ekstra motivations faktor, det samme var ansættelsen af Morinho i denne sæson.

Det kan godt være, at portugiseren mener det kan skære lidt af presset af holdet, når han kommer med den slags udtalelser, og han har haft stor succes med det i England og i Italien. Tror bare det bidder ham i røven i Spanien.
Den største fare for Barca pt, er de mange titler gør dem, hvis ikke mætte, så måske lidt uinspirerede i pligtkampene, som vi har set mod Gijon og Hercules. Denne slags udtalelser, kan ende med at fremprovokere den stolthed, som gør, at vi ikke sætter dumme point til.

En stor tak til Morinho for at motivere vores spillere, håber og tror der kommer mange flere... Numbnuts
Helt enig, og hvis man skal tro de diverse aviser, så er Real fans allerede begyndt at vise utilfredshed med Mourinhos udtalelser og undskyldning omkring, hvorfor holdet ikke spiller flot fodbold. Som jeg havde forudset, i Real er det ikke nok at vinde, man skal vinde med "stil"m og især nu hvor vi spiller champagne bold ( det har vi gjort de sidste 2-3 år) er det vigtigt for madridistas at deres hold også gør det. Det har bare ikke været tilfældet, og folk bliver åbenbart irriteret over Mourinhos udtalelser om, at Bernabeu er en kartoffel mark :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Jeg tror nu, at mange Real fans vil stille sig tilfredse med en "Capello-titel" i år, men hvis han står og udtiller Real med banens tilstand istedet for at ordne det internt, så er det jo ikke hvad fansene vil høre.

Han er i en klub, hvor sejre og førstehold ikke er det altdominerende. Tror også de fleste Real-fans er klar over, at nogle hold lægger sig ned uden nævneværdig kamp både på Camp Nou og på Bernabeau. Det er en skam for fodbolden. Hans udtalelser er dog bare undskyldninger, og det tror jeg ikke de gider høre på i Real. Hans sædvanlige "spin" kan blive en klods om benene på ham.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er enig i, at hans undskyldninger kan have den modsatte effekt. Jeg er dog ikke enig i, at Real fans (især de spanske) vil stille sig tilfreds med en "capello titel". Vi ved fra før, at fansene og ledelsen har fyret trænere og vist utilfreds, selvom de har vundet titler, netop fordi den fodbold de har praktiseret, har ikke været "sexet" nok.

Jeg sagde fra starten af, at Mourinho ikke er manden der kan give Real fansene den form for fodbold som de ønsker og forventer fra deres hold. Allerede på nuværende tidspunkt er fansene begyndt at vise lidt utilfredshed med de smalle sejre hvor spillet ikke kører. Og der skal ikke gå mange kampe, før de for alvor viser deres utilfredshed. Vi ved at Pellegrinis hold scorede rigtig mange mål sidste år, men fordi de ikke kunne spille flydende fodbold og var ikke i stand til at dominere en hel kamp ( det samme er tilfældet under Mourinh, og desuden er Mourinho ikke kendt for at hans hold sådan for alvor dominerer en modstander i en hel kamp og har en boldbesiddelse på 60-70%), blev han sådan aldrig for alvor accepteret.

Dette her er ikke Italien eller England, og jeg tror ikke han slipper med hans udtalelser, og se mig, her kommer jeg og jeg er speciel, attitude.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Visca El Barca skrev:Jeg er enig i, at hans undskyldninger kan have den modsatte effekt. Jeg er dog ikke enig i, at Real fans (især de spanske) vil stille sig tilfreds med en "capello titel". Vi ved fra før, at fansene og ledelsen har fyret trænere og vist utilfreds, selvom de har vundet titler, netop fordi den fodbold de har praktiseret, har ikke været "sexet" nok.

Jeg sagde fra starten af, at Mourinho ikke er manden der kan give Real fansene den form for fodbold som de ønsker og forventer fra deres hold. Allerede på nuværende tidspunkt er fansene begyndt at vise lidt utilfredshed med de smalle sejre hvor spillet ikke kører. Og der skal ikke gå mange kampe, før de for alvor viser deres utilfredshed. Vi ved at Pellegrinis hold scorede rigtig mange mål sidste år, men fordi de ikke kunne spille flydende fodbold og var ikke i stand til at dominere en hel kamp ( det samme er tilfældet under Mourinh, og desuden er Mourinho ikke kendt for at hans hold sådan for alvor dominerer en modstander i en hel kamp og har en boldbesiddelse på 60-70%), blev han sådan aldrig for alvor accepteret.

Dette her er ikke Italien eller England, og jeg tror ikke han slipper med hans udtalelser, og se mig, her kommer jeg og jeg er speciel, attitude.
Netop... I sidste weekend var der små piften af RMD på hjemmebane i halvlegen da de førte 1-0, fordi de spillede som Mourinho havde instrueret dem i... nemlig kedelig kontrabold, hvor de satser på at afgøre kampene på individuelle præstationer.

Jeg tror simpelthen ikke at de har holdet til at vinde i år, og Mourinho bliver mere og mere upopulær som tiden går hvis ikke spillet bliver markant bedre, og bliver ved med at vinde på held.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster