PS3/PS4 og Xbox

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Heartbreaker »

Lopezzz skrev:
Brombi skrev:wow jeg er slugt af battlefield 3... seriøst.. klokken er 3.50 nu.
Mig og min ven brugte 7 timer på at gennemføre spillet og nu ligger den på hylden og samler støv :razz:
Gider ikke spille online, det meget stressende
Er det ikke netop online delen som gør, at spillet er værd at spille? :?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Brombi »

JO! Men campaign er bestemt ikke dårligt, klart det bedste fps spil til ps3.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Mander »

Brombi, du vil nok påskønne dette (ja, den skal starte ved 2:29):

I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Brombi »

HAHA det gav fandme et godt grin. Jeg får spillet alt for meget battlefield for tiden, har en kammerat som er rimelig hardcore, så vi spiller tit i squad. Hva level er du?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Mander »

11. Er ikke specielt god, hvilket også fremgår af mine stats, men jeg har da fundet min niche som engineer. Det er fandeme noget af det sjoveste længe at hoppe på Skype med nogle venner, og så ellers tåge rundt på diverse servers.

Dig?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Brombi »

Mander skrev:11. Er ikke specielt god, hvilket også fremgår af mine stats, men jeg har da fundet min niche som engineer. Det er fandeme noget af det sjoveste længe at hoppe på Skype med nogle venner, og så ellers tåge rundt på diverse servers.

Dig?
18. jeg er heller ikke så god, og gør netop det samme med skype og tåge rundt :D Er også rimelig glad for at være engineer, især inden opdateringen da Nightvision Infrared faktisk fungerede godt.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Dytrax »

Hejsa :glad:
Jeg har forsøgt at finde en "Her er jeg" tråd, men ak, den lod sig ikke finde. Istedet kaster jeg mig hovedkulds ud i denne tråd, da jeg også ofte er at finde online i diverse spil - Lige for tiden er det Battlefield, Uncharted 3, FIFA12 og Skyrim som sluger tiden.

I BF er jeg bidt af en gal tank og har netop fået medalje for "Spend 20 hours in tanks" og har efterhånden også fået låst op for hele pivtøjet i tindåsen - Udenfor tanken er jeg som regel i skoene på Recon klassen og har fået låst op for nogle af de lidt sjovere våben: Dvs. de som skaber øjeblikkelig jordforbindelse når fjenden rammes. I skrivende stund er jeg lvl 31, det varer dog kun indtil næste gang jeg logger på PSN, hvis alt går som jeg gerne vil have at det skal gå. Det har en tendens til at gå i den modsatte retning :mrgreen:

Skype lyder som et velfungerende alternativ til den ringe voicechat på PS3 - Jeg spiller i klan og vi har ofte problemer med at få kommunikeret ordentligt, da det hakker og sprutter.

Det kan jo være at vi pludseligt ses online!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af zqa »

Her!

Velkommen til!


Jeg er gået i gang (endelig) med Arkham City. Det er virkelig fedt! Meeen, glæder mig helt uendeligt meget til at spille Revelations.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Brombi »

Velkommen til, endu en battlefield fyr..Det spil er det bedste fps spil siden cs.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Dytrax »

Tak :glad:
Arkham City er rasende godt, jeg nåede lige at gennemføre det før end det væltede ud med titler som man bare må eje.
Og ja, BF er noget nær det sjoveste FPS i lang tid. Kan især godt lide at plante kniven godt og grundigt i storcampende snigskytter som i bedste Tom Berenger-stil forsøger at gemme sig ovenpå en klippe ifør blå camouflage :mrgreen:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Mander »

Dytrax skrev:Hejsa :glad:
Jeg har forsøgt at finde en "Her er jeg" tråd, men ak, den lod sig ikke finde. Istedet kaster jeg mig hovedkulds ud i denne tråd, da jeg også ofte er at finde online i diverse spil - Lige for tiden er det Battlefield, Uncharted 3, FIFA12 og Skyrim som sluger tiden.

I BF er jeg bidt af en gal tank og har netop fået medalje for "Spend 20 hours in tanks" og har efterhånden også fået låst op for hele pivtøjet i tindåsen - Udenfor tanken er jeg som regel i skoene på Recon klassen og har fået låst op for nogle af de lidt sjovere våben: Dvs. de som skaber øjeblikkelig jordforbindelse når fjenden rammes. I skrivende stund er jeg lvl 31, det varer dog kun indtil næste gang jeg logger på PSN, hvis alt går som jeg gerne vil have at det skal gå. Det har en tendens til at gå i den modsatte retning :mrgreen:

Skype lyder som et velfungerende alternativ til den ringe voicechat på PS3 - Jeg spiller i klan og vi har ofte problemer med at få kommunikeret ordentligt, da det hakker og sprutter.

Det kan jo være at vi pludseligt ses online!
Velkommen til.

Jeg er også selv lidt af en kampvogngut - de er simpelthen alt for sjove at køre rundt i. Hvordan dælen er du kommet langt op i Recon? Jeg synes, at den klasse er blevet voldtaget ift. Bad Company 2, hvor den rent faktisk var noget ved (og hvor der så også var en del flere snipers). Jeg kan ikke tage det seriøst, at man skal lave headshot med den første riffel for at have den mindste chance for et kill. Hvem laver så svage rifler i virkelighedens verden? :/
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Dytrax »

Mander skrev:
Dytrax skrev: Hvordan dælen er du kommet langt op i Recon? Jeg synes, at den klasse er blevet voldtaget ift. Bad Company 2, hvor den rent faktisk var noget ved (og hvor der så også var en del flere snipers). Jeg kan ikke tage det seriøst, at man skal lave headshot med den første riffel for at have den mindste chance for et kill. Hvem laver så svage rifler i virkelighedens verden? :/
Tak :glad:

Jeg var også en anelse muggen da jeg erfarede at Recon pludseligt var slatne og ufarlige fjender. Det varede dog ikke så længe før end jeg begyndte at sætte pris på det valg Dice har foretaget, for rent spilmæssigt har det reduceret antallet af snigskytter væsentligt og holdene arbejder derfor bedre. Tidligere var det ofte sådan at der lå 4-5 snipers på hver side og pløkkede efter de som rent faktisk gad at gå efter objectives.

Istedet for at forsøge at ventilere kranier med de slatne rifler valgte jeg en anden taktik, nemlig at være med når flag skulle erobres, placere motion sensors og spotte fjender på afstand med kikkerten på riflen. Ganske få rifler er, efter min mening, noget værd indtil videre: SKS & M98B - Førstnævnte kan spytte 2-3 skud afsted ret hurtigt og fjender som sidder stille er så godt som ormeguf når man får dem på kornet.
M98B har lidt mere saft og kraft at gøre godt med og ofte kan man pløje parykken på enhver som er indenfor rimelig afstand.
Og så vil jeg anbefale at man spiller i squad - Det er en klar fordel at spille med folk man kender eller i det mindste kan snakke med.
Som recon får man også ret fede værktøjer: Motion Sensor og MAV - Sidstnævnte er en flyvende kamera-dingenot som er udstyret med infarød osv - Man kan spotte fjender i ét væk og dermed hjælpe sit hold imod sejr.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af emo »

http://cdon.dk/spil/battlefield_3-15269126 super tilbud til PS3, der er også til Xbox og PC. Gælder kun indtil midnat.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Brombi »

købte mit limited edition for 280 kr til ps3..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:købte mit limited edition for 280 kr til ps3..
Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster