PS3/PS4 og Xbox

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Brombi »

Dytrax skrev:Man kan sagtens få mus til PS3:

http://www.mm-konsol.dk/produkter/vis.asp?varenr=37301

Jeg kender en gut som bruger den, han er yderst tilfreds på trods af at kalorius netop er gået i stykker. Jeg har ikke selv prøvet den og skal ikke kunne sige om det er meget bedre. Aner heller ikke om den er kompatibel med alle titler, det går jeg dog ud fra.

Mht. Back to Karkand, så købte jeg den via PS Store, jeg forudbestilte ikke BF. Udvidelsen koster 109,-
kan man bruge det til bf3?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Brombi »

altså fungerer det optimalt!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Dytrax »

Ja, det er jeg ret sikker på at det gør. Jeg får lige min kammerat til at skrive en kort anmeldelse af den, vender tilbage når han har snøvlet sig færdig :mrgreen:

Blaugrana97

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Blaugrana97 »

Arghh hvor irriterende. Blæseren i min PS3 var ikke helt 100%, så jeg kunne max. spille 2 timer, og så skulle den sættes udenfor til køling i 1 time (Ja, det gjorte jeg). Men det kunne jo ikke blive ved. Så nu fik jeg afleveret den, med håbet om, at jeg måske kunne få den med hjem samme dag (Altså, vis ikke problemet var det helt store), eller i det mindste indenfor en uge. Men næ nej, der går mindst 3 uger, før den er repareret, han sagde sågar at han var ret sikker på jeg fik en ny, da det er billigere end at iværksætte en reparation. Øv, hvor er det kedeligt at få af vide.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Dytrax »

Er det én af de første 60GB modeller du har?

Anyway, min kammerat laver en lille youtube-demonstration med Slitfish controlleren/musen - Så snart den er bikset sammen smider jeg den op herinde. :glad:

Blaugrana97

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Blaugrana97 »

Nej, det er den nyeste 320GB. :smile:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Brombi »

Dytrax skrev:Er det én af de første 60GB modeller du har?

Anyway, min kammerat laver en lille youtube-demonstration med Slitfish controlleren/musen - Så snart den er bikset sammen smider jeg den op herinde. :glad:
Hvad sker der med den video?

Mander, spiller du iøvrigt stadig, det går stødt fremad for mig, mine stats er blevet forvrænget igen, da jeg vil lære at mestre helikopteren :)

min soldat

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:
Dytrax skrev:Er det én af de første 60GB modeller du har?

Anyway, min kammerat laver en lille youtube-demonstration med Slitfish controlleren/musen - Så snart den er bikset sammen smider jeg den op herinde. :glad:
Hvad sker der med den video?

Mander, spiller du iøvrigt stadig, det går stødt fremad for mig, mine stats er blevet forvrænget igen, da jeg vil lære at mestre helikopteren :)

min soldat
Alene det at du vil lære at mestre helikopteren, og linker til et billede af din ''soldat'', gør at man for alt i verden ikke har lyst til at trykke på linket..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Brombi »

Det er ikke et billede. Det er mine stats på battlelog.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Du misforstod joken, Brombi.. Men du ser da ud til at være OK til Battlefield, men hvad ved jeg..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Brombi »

lol, kan godt se joken nu haha..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hæhæ.. ;-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Brombi »

Jeg er nok også kun OK, men ikke mere. Det er det første FPS spil jeg spiller på ps3, hvilket naturligvis er meget sværere end pc. Men jeg bliver bedre og bedre, og er så småt ved at rette op på mine stats, havde en kill/death ratio på 0,3 på et tidspunkt, hvilket er rigtig skidt; den er nu 0,76 nu, så det går den rigtige vej :)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Øvelse gør jo også mester. Du skal nok gå fra stadiet OK til GOD en dag Brombi. Trust me!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Mander »

Brombi skrev:Mander, spiller du iøvrigt stadig, det går stødt fremad for mig, mine stats er blevet forvrænget igen, da jeg vil lære at mestre helikopteren :)

min soldat
Shit dude... 84 timer? Jeg har lige under 20 timer (stats), og kan ikke påstå, at jeg har lige så mange point pr. minut som dig.

Spiller næsten udelukkende med venner (især én dude), så når det hele afhænger af, at vi begge er online samtidig, og har tid, bliver det ikke til vanvittigt meget BF.. :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster