Fejl i nyheder

Diskussion, ris, ros, forslag omhandlende fcbarcelona.dk

Redaktør: Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af Culé »

Der er vel ikke nogen decideret fejl i nyheden, men er lidt enig i at den ikke er skrevet i den tone som nyhederne her på siden normalt skrives i. Og så er den skrevet som om at de fleste af os læser Føtexs kataloger og køber vores fodboldtrøjer der. :roll:

Men Føtex' trick der kan sku ikke få mit pis i kog, og så synes jeg heller ikke at den har så meget at gøre her på siden.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af Skydefinten »

Har det lidt på samme måde.

Skidt af Føtex, men hvad børn ellers løber rundt i af souvenir-look alike-fake-Barca-trøjer, købt af en gadesælger i Alanya...sådan er det nu engang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af JonasV »

Jeg må også tilslutte mig. Som dansk Barça-fan kan man virkelig være stolt af fcbarcelona.dk, dog er den nyhed er under vanlig standard - lidt for off-topic, eller søgt, i mine øjne.
Det er netop når det kommer til at holde fokus og være objektive, at denne hjemmeside adskiller sig positivt fra internettets Anders And-blad (tror godt I ved hvilken side jeg snakker om her) og andre fodboldfan-fora. Lad os endelig fortsætte sådan :smile:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af Visca El Barca »

Nu ved jeg ikke, om der artiklen er rettet, men hvis den oprindelig artikel var skerevt sådan her, så kan jeg hverken se noget arrogant eller usagligt i det?.

Det er da godt at se, at fcbarcelona.dk går op i sådan noget. Det er måske ok, at fans i DK ikke går op i at at føtex smider et spansk flag på Barcas trøje, men i kan være sikker på at man i Barca vil tage det ilde op.

Jeg kan virkelig ikke se, at denne nyhed på nogen måde skulle minde om en madridista.dk artikel. Hvis der ikke er rettet i artiklen altså.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af emo »

http://epn.dk/brancher/detail/article2772143.ece

Læser Luna med herinde, eller nogle epn folk... wup!
Allez...

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 914
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af Wennerberg »

Vi blev ringet op af Jyllandsposten forleden, angående vores artikel. De synes det var en spændende vinkel :glad:
Wennerberg
Forum Admin

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg kan kun sige, godt lavet. Det kan godt være at de fleste danske Barca fans er ligeglade med om der er et spansk flag eller katalansk på Barca trøjen, men der findes også nogle som ikke synes det er i orden, taget klubbens historie i betragtning. Det er fint at i gør opmærksom på det, og Føtex har jo også indrømmet deres fejl, de lover at give pengene tilbage til dem der ønsker det, og så vil de fremover ikke bestille "Barca trøjer" med spansk flag på,

Thumbs up gutter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af JonasV »

Skulle nogle have fortrudt deres køb af den trøje som ingen rigtige Barca-fans vil bære, kan de få pengene retur.
Jeg forstår godt meningen, meeeeeeen er vi ikke faretruende nær madridista-land her?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:
Skulle nogle have fortrudt deres køb af den trøje som ingen rigtige Barca-fans vil bære, kan de få pengene retur.
Jeg forstår godt meningen, meeeeeeen er vi ikke faretruende nær madridista-land her?
Jep, den her er ikke helt god. FCB.Dk er meget bedre end det der, håber det er en smutter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af Culé »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... aeson.html

"Hele 17 gange blev et trofæ løftet mod himlen i sæsonen 2010-2011."

2011-2012...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af Storken »

Hej

I har lavet en fejl i artiklen om verdens dyreste hold med udgangspunkt i transfermarkt.de

I artiklen skriver i:
"Vurderingen tager ikke udgangspunkt i hvor meget de enkelte klubber har betalt for deres spillere, men hvor meget de evt. kunne indbringe ved salg."

Transfermarkt.de vurderer ikke en spillers salgspotentiale, men derimod en spillers værdi.

F.eks. bliver Robin van Persie solgt for lidt over €30 mio, men hans værdi bliver fastsat til €47.5 mio. Det skyldes, at Transfermarkt.de ikke tager højde for kontraktudløb i deres vurderinger. Og da Robin van Persie havde snarligt kontraktudløb er prisen under hans reelle værdi.

Kort sagt:
Prisen er det du betaler, værdien er det du får.

Mvh
Anders

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af Quaresma »

http://fcbarcelona.dk/component/content ... -hele.html

Det er vel i princippet ikke sandt, eftersom man tabte til Madrid i Supercopa de España.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af Madbassen »

Det kan godt være, at de 2 kampe ikke tæller med. Madridista.dk havde engang en artikel om, at Real Madrid aldrig havde tabt en kamp, hvori Cristiano Ronaldo havde scoret. Da jeg skrev til dem med en reference til en af Supercopa de España-kampene svarede de, at det ikke var en officiel kamp :roll:
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Fejl i nyhed

Indlæg af Quaresma »

Det gør de, så det var vist også bare mundgøgl fra Madridista.dk's side.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster