6 - Gavi

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Gavi

Indlæg af kklaus »



Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Gavi

Indlæg af Lopezzz »

Stadigvæk han skal have Pique og Alba ved siden af i mindst 5 år før han kan bruges til noget. De unge er INTET uden de rutinerede og erfarne spillere :lol: :lol: :lolno:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Gavi

Indlæg af Dytrax »

🗣️Álvaro Morata (Juventus): "I asked Gavi where he lives, and he told me: ‘in La Masia.’"

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Gavi

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn nov 14, 2021 11:36 am
🗣️Álvaro Morata (Juventus): "I asked Gavi where he lives, and he told me: ‘in La Masia.’"
:grin:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Gavi

Indlæg af Dytrax »

Ja, det er ret kækt :mrgreen:

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Gavi

Indlæg af Hristo »

Er der nogen som så Spaniens kamp i går og kan fortælle om Gavi?
Ifl diverse statistik-apps var han Spaniens bedste spiller. Ikke at det siger alt, men alligevel…

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Gavi

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
man nov 15, 2021 7:58 pm
Er der nogen som så Spaniens kamp i går og kan fortælle om Gavi?
Ifl diverse statistik-apps var han Spaniens bedste spiller. Ikke at det siger alt, men alligevel…
Han spillede fremragende, specielt i første halvleg. Midtbanen bestod af Busquets, Soler og Gavi, men alt, og jeg mener alt, gik igennem Gavi. Alle spanske aviser har ham som banens bedste, også de madrilenske og han blev flere gange hyldet med ovationer fra tilskuerpladserne. Det skal dog med, at Spanien ikke spillede specielt godt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Gavi

Indlæg af Hristo »

Hvor er det egentlig vildt.

Inden sæsonen var der godt nok snak om at Gavi måske var klar til en plads i truppen. Få måneder senere er han fast mand hos Barca og landsholdet - og har tilmed lige spillet to gode landskampe. Han er 17 år.

Det bedste ved Pedri, Gavi og Fati er næsten ikke engang, at de er ufattelig gode af deres alder. Det bedste er, at de alle virker enormt kompetente mentalt. Kombinationen af evner/talent og så en yderst robust psyke/seriøsitet hos alle tre er et vildt sammentræf. Det er meget sjældent en spiller kan begå sig på et top-Europa-landshold som 17 årig. Vi har fået tre indenfor et år. Halleluja!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Gavi

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
man nov 15, 2021 9:48 pm
Hvor er det egentlig vildt.

Inden sæsonen var der godt nok snak om at Gavi måske var klar til en plads i truppen. Få måneder senere er han fast mand hos Barca og landsholdet - og har tilmed lige spillet to gode landskampe. Han er 17 år.

Det bedste ved Pedri, Gavi og Fati er næsten ikke engang, at de er ufattelig gode af deres alder. Det bedste er, at de alle virker enormt kompetente mentalt. Kombinationen af evner/talent og så en yderst robust psyke/seriøsitet hos alle tre er et vildt sammentræf. Det er meget sjældent en spiller kan begå sig på et top-Europa-landshold som 17 årig. Vi har fået tre indenfor et år. Halleluja!
Ja, det er helt fantastisk og også ret uvirkeligt. Du kan oven i købet tilføje Nico også, som de seneste par kampe har gjort det fremragende. Det vilde er, at der er endnu flere på vej på midtbanen. Txus Alba har været med til træning under Xavi, en meget elegant midtbanespiller med gode offensive kvaliteter. Han spiller på u-19, hvor der er yderligere et par stykker, der bliver interessante inden for et par år. Casadó og Garrido er begge klassiske Barca midtbanespillere med et stort potentiale. Offensivt er Ilias og Alarcón og defensivt, Comas, Balde, Mika, Almeira, N´diaye og Casas. Med Xavi som træner får helt sikkert de fleste at se på et eller andet tidspunkt, så de vil alle få deres chance. Udfordringen bliver at finde de rigtige verdensklasse spillere til at supplere dem udefra. Hvis man gør det rigtigt, så vil Barca have et verdensklasse hold med masser af La Masia i mange år ud i fremtiden.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Gavi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hristo skrev:
man nov 15, 2021 9:48 pm
Hvor er det egentlig vildt.

Inden sæsonen var der godt nok snak om at Gavi måske var klar til en plads i truppen. Få måneder senere er han fast mand hos Barca og landsholdet - og har tilmed lige spillet to gode landskampe. Han er 17 år.

Det bedste ved Pedri, Gavi og Fati er næsten ikke engang, at de er ufattelig gode af deres alder. Det bedste er, at de alle virker enormt kompetente mentalt. Kombinationen af evner/talent og så en yderst robust psyke/seriøsitet hos alle tre er et vildt sammentræf. Det er meget sjældent en spiller kan begå sig på et top-Europa-landshold som 17 årig. Vi har fået tre indenfor et år. Halleluja!
Og og.. også en vigtig faktor for disse 3 spillere: De er ydmyge!

Pep sagde engang i 2008/2009 sæsonen at det vigtigste for spillerne på holdet var at være ydmyge, fordi hvis man er ydmyg og forestiller sig at dem man skal møde er på niveau, eller måske endda et niveau højere end sig selv, så sker der noget i psyken hos en der gør at man giver en ekstra del for at lykkes. Man tager ikke let på opgaven og ved at man kan tabe enhver kamp hvis ikke man spiller op til sit niveau.

Pedri, Gavi og Ansu har den der ydmyghed .. noget som Moriba ikke havde, og det sås også nogle gange på banen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Gavi

Indlæg af Norbit »

Det ærger mig gevaldigt at Moriba opførte sig som han gjorde mod slutningen.
Vi kunne i princippet stå med Moriba, Gavi, Nico og Pedri. Det er fremtidens midtbane. Kunne man hente Xavi Simons og beholde Puig som udskifter, ville det være vildt. Vi kunne potentielt stå med en stabil midtbane for de næste 10-15 år. Ærgerligt at de unge vælger pengene fremfor projektet.

Moriba havde også været en fast mand på det her hold. Nøj det irriterer mig grænseløst.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Gavi

Indlæg af Michman »

Jeg synes bare det er vildt at vi har så mange midtbane talenter. Det er jo sygt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Gavi

Indlæg af kklaus »



:thumbup:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Gavi

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
tors dec 23, 2021 11:45 am


:thumbup:
Jeg har sagt det million gange at de unge er ikke født i går. De har masser erfaring fra træning og har spillet mange kampe inden de blev rykket op på A holdet.
Jeg forstår ikke at folk bliver ved med at snakke om erfaring. Hvad er erfaring?
Er det når man først spiller i store kampe eller CL og scorer nogle kasser for at man bliver kaldt en erfaren spiller.
Fcuk that! Det giver ingen mening.
Gavi er en kæmpe eksempel og har mere erfaring end de fleste professionelle spillere med flere års erfaring.
Denne knægt sammen med Fati, Pedri, Araujo og flere skal ikke mere sammenlignes med nogle uduelige "store navne" bare fordi de har spillet flere kampe i de store turneringer.
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Gavi

Indlæg af emo »

Men ærligt, så er der altså mange unge der ikke har niveauet, og er faldet igennem. Ung er ikke lige med du kan banke igennem. Vi er så heldige at vi har en generation på spring lige pt., og heldige at vi har kunne hente dem, da ikke alle er opvokset i Barcas egne rækker.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster