Sergino Dest

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Sergino Dest

Indlæg af Piquénbauer »

For den gennemsnitlige spiller tager det tid at komme ind på holdet. Der er mange ting man skal vænne sig til sportsligt og privat. Sprog, by, livsstil, truppen, taktikken osv. Det er ret sjældent at nye spillere slår til med det samme (især de unge). Derfor er det feks også fuldstændig vanvittigt det vi ser med pedri lige nu...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Sergino Dest

Indlæg af Dytrax »

Det tror jeg er lige på kornet. Det tager tid at lande et nyt sted, oveni det, er der den sproglige barriere. Og velsagtens er der også et taktisk oplæg et sted, hvor Roberto er en bedre løsning i forhold til en given opgave.

Og ja, det med Pedri er ekstraordinært og det er vildt, hvor naturligt det ser ud, som om han har spillet flere år på førsteholdet.

MarcusHelles
Indlæg: 3
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:23 pm

Re: Sergino Dest

Indlæg af MarcusHelles »

Jeg synes mildest talt at artiklen: "Dest havde en mareridts aften på højreback mod PSG" er for hård mod knægten. Den ender med at sige han ikke har indfriet forventningerne. Jeg synes ikke vi burde skrive fanden på væggen omkring Dest. Han har en stor fremtid i klubben og har generelt gjordt det fint i denne sæson. Nu var han så oppe imod en af verdens bedste spillere, og ja han så ikke for godt ud et par gange, men han fik overhovedet ingen støtte fra Dembele! Så det er helt hen i vejret at kritisere ham på den måde. Vores problemer er ikke unge spillere som Dest og Pedri, men mere de etablerede spillere i defensiven. Vi har jo de samme problemer som vi havde sidste år og generelt de sidste 5 år med en masse individuelle fejl.

Istedet synes jeg vi skal kigge positivt på tingene. Vi har altså noget at bygge på. På samme måde som da Guardiola kom til. Ja, vi har brug for et par signings, især en ordentlig leder i forsvaret, og en DM der ikke sover. Kan vi finde en angriber der er god for nogle mål også (medmindre Griezmann fortsætter sin udhvikling)? Hvis vi kan holde på Messi, så synes jeg at resten ser fint ud. Vi har en af verdens bedste målmænd, vi har en af verdens bedste midtbane spillere, vi har to af de største talenter i verdenen og så forhåbentligt Messi. Det er sku et langt bedre fundament end Real og andre klubber. Den indstilling kunne jeg godt tænke mig at se fra andre også. Positive tanker. Der kommer ny præsident, nye tanker, nye visioner.

Visca Barca!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Sergino Dest

Indlæg af Lopezzz »

MarcusHelles skrev:
ons feb 17, 2021 4:18 pm
Jeg synes mildest talt at artiklen: "Dest havde en mareridts aften på højreback mod PSG" er for hård mod knægten. Den ender med at sige han ikke har indfriet forventningerne. Jeg synes ikke vi burde skrive fanden på væggen omkring Dest. Han har en stor fremtid i klubben og har generelt gjordt det fint i denne sæson. Nu var han så oppe imod en af verdens bedste spillere, og ja han så ikke for godt ud et par gange, men han fik overhovedet ingen støtte fra Dembele! Så det er helt hen i vejret at kritisere ham på den måde. Vores problemer er ikke unge spillere som Dest og Pedri, men mere de etablerede spillere i defensiven. Vi har jo de samme problemer som vi havde sidste år og generelt de sidste 5 år med en masse individuelle fejl.

Istedet synes jeg vi skal kigge positivt på tingene. Vi har altså noget at bygge på. På samme måde som da Guardiola kom til. Ja, vi har brug for et par signings, især en ordentlig leder i forsvaret, og en DM der ikke sover. Kan vi finde en angriber der er god for nogle mål også (medmindre Griezmann fortsætter sin udhvikling)? Hvis vi kan holde på Messi, så synes jeg at resten ser fint ud. Vi har en af verdens bedste målmænd, vi har en af verdens bedste midtbane spillere, vi har to af de største talenter i verdenen og så forhåbentligt Messi. Det er sku et langt bedre fundament end Real og andre klubber. Den indstilling kunne jeg godt tænke mig at se fra andre også. Positive tanker. Der kommer ny præsident, nye tanker, nye visioner.

Visca Barca!
Enig om Dest.
Mbappe er en af de hurtigste og muligvis den hurtigste fodboldspiller i verden lige pt plus han er sindssyg god og meget effektiv spiller. Dest kunne ikke følge med og derfor skulle vi have brugt 2 mand til at dække Mbappe.

Om det andet, synes jeg at når vi først kommer af med Pique, Alba, Busquets og Roberto kommer holdet til at fungerer meget bedre og nyt Barca bliver født.
De fire har ødelagt klubben på det sidste
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Sergino Dest

Indlæg af A$AP »

Højreback, ude til venstre. Det er ligegyldigt.


kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Sergino Dest

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Sergino Dest

Indlæg af PuyolErGud »

Så er det godt vi ikke lige har solgt vores anden kompetetive højreback...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Sergino Dest

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vi har Roberto, no worries :lol:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Sergino Dest

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Sergino Dest

Indlæg af A$AP »

Se hvad der sker under positive forhold. Og så skal de tilbage til det sorte helvede under Koeman.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Sergino Dest

Indlæg af Lopezzz »

Krydser fingre for at han sender den samme missil under El Clasico
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Sergino Dest

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Sergino Dest

Indlæg af Dytrax »

At Barça there are doubts regarding Sergiño Dest. They value his attacking attributes but are not convinced with his defending and concentration during games. In this sense, offers for him will be studied. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Sergino Dest

Indlæg af A$AP »

Men de er overbevist om Mingueza og Abde's defensive færdigheder på højrebacken?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Sergino Dest

Indlæg af Antimadridista »

Altså, vi kan jo for pokker ik sælge alle højre backs :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster