Francisco Trincão

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
man jul 05, 2021 9:30 am
Arh, jeg tog fejl af Euro og Pund.. jeg korriger gerne til lidt.

Begge havde dog alder og niveau til, at vi skulle have tjent på dem.
Det er et meget svært marked at tjene penge i. Ikke så meget for de klubber, der er vant til at sælge, selvom pengene der også er lavere, men de klubber som ikke har salg som en del af deres økonomiske model og som betaler de højeste priser og lønninger er det praktisk taget umuligt. Det skal i så fald være spillere af egen avl, eller spiler, som de har købt unge og som de ikke selv kan bruge som f.eks Todibo, eller spillere som de ikke vil af med. Sådan vil det altid være for de rigeste klubber med de største omsætninger. Man sælger jo ikke dyrt til lavere rangerende klubber. Laporta kender de mekanismer rigtig godt og han agerer i det ud fra det øjeblikkelige marked.

Lige nu, så handler det for ham om at forlænge Messi´s kontrakt. Det kan man være uenig i eller ej, men faktum er, at han følger den strategi, han har lagt. Dvs sælg eller afsked spillere, som der ikke skal bruges ud fra det nuværende marked, med det formål at skabe luft i lønbudgettet. Personlig synes jeg, det er den rigtige strategi og der er absolut ingen af de spillere, der rygtes væk, som kan bruges i næste sæson og de fleste kan slet ikke bruges. Mange af dem har jeg selv bandet over i lang tid, så jeg synes det er fedt, der endelig sker noget.

Mht Trincao, så er der nogen, som ser mere i ham, end jeg gør. Fair nok, men jeg ser Collado som et større talent og langt mere brugbar end Trincao for nuværende.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Mésqueunclub
Indlæg: 368
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af Mésqueunclub »

Det er sikkert allerede blevet diskuteret om, men den aftale omkring Trincao er elendig. Lån med mulighed for køb for 25 mio euro. Han er 22 mio værd nu. Hvis han spiller en god sæson stiger han i værdi og Wolves køber ham billigt, og vi mister et stort HW’s talent der vil kunne konkurrerer om Messi’s gamle plads de næste 10 år. Så har vi igen mistet penge på en spiller. Hvis han spiller dårligt for vi ham tilbage i dårlig form, og ryger højst sandsynligt på bænken igen. Så lige meget om han spiller godt eller dårligt vil det have en negativ betydning for os.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af Diabolito »

Er der nogle der ved hvordan det går med Trincao i Wolves?
El Señor de las Tartas

SuperBarca
Indlæg: 43
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 7:57 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af SuperBarca »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster