10 - Ansu Fati

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fuldstændig enig, Easy!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Barca80 »

Fatter stadig ikke kritikken mod Ansu Fati, og det trods han har haft en dårlig sæson (langt under niveau).

Jeg prøver lige igen for 17. gang:

1- Drengen (ikke manden, men drengen) er sølle 20 år. Hans karriere slutter formentlig først om 15 år!! Han kan stadig udvikle sig meget.

2- Drengen har været skadet i super lang tid, hvilket gør det svært at opnå sit gamle niveau med det samme. Det kan tage mange måneder at komme i samme form igen.

3- Drengen er La Masia produkt og spiller i klubben med hjertet. Fordelen med Ansu Fati er også at han har betydning ift. CL registrering som eget avl.

4- Drengen bør slet ikke være den første blandt wings som forlader Barca, da han stadig er udviklings materiale, hvorimod de øvrige ustabile wing-spillere er langt højere oppe i alderen.

5- Selvom drengen har fået mindre minutter på banen end Raphinha, Ferran Torres og Dembele, har han scoret ligeså mange mål (10 stk.) som førstenævnte, og flere mål end de to sidstnævnte.

Fik jeg sagt at han kun er 20 år :wave:
Senest rettet af Barca80 søn jun 11, 2023 1:24 pm, rettet i alt 1 gang.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Madameskrald »

Jeg ser nu også en del mål i Pedri, Gavi og Dembele/Raphinha, men jeg er også meget enig… det vil være befriende med mindst en anden spiller en Lewan, der er god for +15 mål næste sæson - og det klare Ansu med fast spilletid.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
søn jun 11, 2023 1:24 pm
Jeg ser nu også en del mål i Pedri, Gavi og Dembele/Raphinha, men jeg er også meget enig… det vil være befriende med mindst en anden spiller en Lewan, der er god for +15 mål næste sæson - og det klare Ansu med fast spilletid.
Ja, der ser jeg så slet ikke nok. Man har haft den mest svage sæson i nyere tid, hvad angår mål og den eneste jeg ser høve sit niveau på målscoringen betragtelig, er Ansu Fati. I tilgift har man heller ikke planer om at tilføre holdet noget på den konto, med de rygter der er derude.

Perdi har løftet sit målscoringssnit, men det er stadig lavt i forhold til hans position oh jeg ser ham ikke score flere mål end det kontinuerligt. Jeg har før argumenteret for, Pedri burde rykkes længere tilbage på banen og det holder jeg stadig ved. Hans tredje og fjedre sidste berøring er helt I top, men i selve feltet er han slet ikke afgørende nok for positionen. Han burde spille de Jongs position, hvor hans boldcirkulation og pres resistens vil langt mere anvendelig.

Det er også grunden til, jeg havde håbet på Messi, indtil man kunne gå efter Wirtz.

Hvorm alting er, man fattes rene, instinktive målscorere og hvis sælger Fati, så er der kun Lewa
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
søn jun 11, 2023 1:24 pm
Fatter stadig ikke kritikken mod Ansu Fati, og det trods han har haft en dårlig sæson (langt under niveau).

Jeg prøver lige igen for 17. gang:

1- Drengen (ikke manden, men drengen) er sølle 20 år. Hans karriere slutter formentlig først om 15 år!! Han kan stadig udvikle sig meget.

2- Drengen har været skadet i super lang tid, hvilket gør det svært at opnå sit gamle niveau med det samme. Det kan tage mange måneder at komme i samme form igen.

3- Drengen er La Masia produkt og spiller i klubben med hjertet. Fordelen med Ansu Fati er også at han har betydning ift. CL registrering som eget avl.

4- Drengen bør slet ikke være den første blandt wings som forlader Barca, da han stadig er udviklings materiale, hvorimod de øvrige ustabile wing-spillere er langt højere oppe i alderen.

5- Selvom drengen har fået mindre minutter på banen end Raphinha, Ferran Torres og Dembele, har han scoret ligeså mange mål (10 stk.) som førstenævnte, og flere mål end de to sidstnævnte.

Fik jeg sagt at han kun er 20 år :wave:
Hvis nogen er i tvivl om grunden til, man vil sælge Fati, så er det fordi, man hopper på ledelsens fortællinger. Den eneste grund til at sælge ham, er for at få penge til at forstærke holdet på andre positioner. Ferran og Raphinha mangler for meget I amortisering til at skabe nok råderum I FFP, mens et salg af Fati vil nok til mindst to forstærkninger.

Det er den eneste grund og alt andet er røgslør
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Behold ham nu bare, for fanden altså... :roll:


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Endelig. Et år uden skader, tak. Så kan vi se.


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af FCBarcelonaChr »


EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af EasyBuddhist »

❗Xavi and the coaches are delighted with Ansu Fati's improvement recently.

In the dressing room they admit that he is in a very good moment, he is very motivated, he trains with joy and even his behavior now is less introverted and more expansive, as a result of him feeling better and better. He is plugged in and Xavi admits it.

Xavi's words about Ansu after the Gamper match holds true for other forwards too. He is satisfied with all of them but in case something irrefutable happens before the end of the window it can be considered.

Fati is clear that he wants to stay at Barça and continue to fight for a place in the starting eleven.
#FCB 🇪🇸

Via (🟢): @ffpolo [md]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Dytrax »

❌ Ansu has decided to leave Barça. [Diario AS]

Det er noget møg.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨 BREAKING NEWS

Ansu “NEW MESSI” Fati has decided to leave Barcelona!

The player ordered his representatives to find him a new club. Several big clubs are already interested in his signing.

A few weeks ago, Xavi made it clear that leaving would the best thing for Ansu. The 20-year-old later tried to prove his worth in the preseason but failed to do it.

@diaroas 🥈

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Norbit »

Kæmpe kæmpe fejl at lade ham gå. 100% at man erstatter ham med en eller anden ligegyldig spiller for at han så går hen og blomstrer fuldkommen. Giv ham noget fast spilletid, han er mere målfarlig end alle de øvrige til sammen.

Wow - hvilken klub er vi blevet til? Hvor er det Xavi vil hen? Hvis han også skipper Fati og vi ikke vinder noget som helst, så er jeg nr. 1 til at kræve Xavi fyret.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af SIOUX »

Medmindre der foregår noget, som vi ikke ved, så kan jeg simpelthen ikke se, hvorfor vi skal af med Fati. Giv nu knægten noget tid 😣

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster