Samuel Umtiti

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Paulinho15 skrev:
tirs jun 22, 2021 7:02 pm
Barca leder angiveligt efter en ny venstrebenet stopper, fordi de tilsyneladende vil af med både Lenglet og Umtiti. Det forstår jeg godt. Jeg vil være fint tilfreds med hvis Barca kommer af med dem, men jeg håber faktisk mere på, at Barca beholder Umtiti og satser på han igen finder sit tårnhøje niveau. Umtiti var altså blandt de absolut bedste forsvarsspillere i verden fra 2016-2018 for Barca og han spillede fast for Frankrig der vandt VM i 2018. Giv Umtiti en sæson mere. Udlej Mingueza indtil Piqué stopper i klubben, eksempelvis til Villarreal, og kør med med fire midtstoppere i Piqué, Araújo, García og Umtiti.
Ideen er god, og billigere end at hente en spiller som Laporte. Spørgsmålet er bare om han nogensinde kommer tilbage til sit gamle niveau? Vi kan dog være nødsaget til at give ham en sæson mere, da der ikke virker til at være nogen der er interesserede i ham. Mingueza bør man IMO beholde, da vi ikke kan regne med at Umtiti kan gå en sæson igennem uden nævneværdige skader.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Antimadridista »

Araujo er også skrøbelig. 5 cb’s er nødvendigt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Antimadridista skrev:
tirs jun 22, 2021 7:29 pm
Araujo er også skrøbelig. 5 cb’s er nødvendigt.
Ja det er rigtigt han er lige blevet skadet. Og misser formentlig resten af Copa America.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Piquénbauer »

Med den løn umtiti får kan vi ikke gå og vente på at han måske finder sit tidligere niveau. Han er en af truppens højst betalte spillere og han har ikke vist noget som helst siden 2018.

Jeg tror desuden ikke et sekund på at han rammer tidligere tiders niveau. Da han var bedst var han et fysisk monster og det er lige netop fysisken der er forsvundet med skader.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Antimadridista »

FCBarcelonaChr skrev:
tirs jun 22, 2021 7:31 pm
Antimadridista skrev:
tirs jun 22, 2021 7:29 pm
Araujo er også skrøbelig. 5 cb’s er nødvendigt.
Ja det er rigtigt han er lige blevet skadet. Og misser formentlig resten af Copa America.
:roll: Det er jo bare konstant!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Antimadridista skrev:
tirs jun 22, 2021 9:15 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tirs jun 22, 2021 7:31 pm
Antimadridista skrev:
tirs jun 22, 2021 7:29 pm
Araujo er også skrøbelig. 5 cb’s er nødvendigt.
Ja det er rigtigt han er lige blevet skadet. Og misser formentlig resten af Copa America.
:roll: Det er jo bare konstant!
Konstant og konstant er så meget sagt. Han har været skadesfri siden 12. marts.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Antimadridista »

FCBarcelonaChr skrev:
tirs jun 22, 2021 9:18 pm
Antimadridista skrev:
tirs jun 22, 2021 9:15 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tirs jun 22, 2021 7:31 pm
Antimadridista skrev:
tirs jun 22, 2021 7:29 pm
Araujo er også skrøbelig. 5 cb’s er nødvendigt.
Ja det er rigtigt han er lige blevet skadet. Og misser formentlig resten af Copa America.
:roll: Det er jo bare konstant!
Konstant og konstant er så meget sagt. Han har været skadesfri siden 12. marts.
Været ude knap 10 uger, seneste sæson. Selvfølgelig ik konstant, men syntes det har været ofte. Han er i hvert fald ikke lavet af det granit han ser ud til!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Antimadridista skrev:
tirs jun 22, 2021 9:26 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tirs jun 22, 2021 9:18 pm
Antimadridista skrev:
tirs jun 22, 2021 9:15 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tirs jun 22, 2021 7:31 pm
Antimadridista skrev:
tirs jun 22, 2021 7:29 pm
Araujo er også skrøbelig. 5 cb’s er nødvendigt.
Ja det er rigtigt han er lige blevet skadet. Og misser formentlig resten af Copa America.
:roll: Det er jo bare konstant!
Konstant og konstant er så meget sagt. Han har været skadesfri siden 12. marts.
Været ude knap 10 uger, seneste sæson. Selvfølgelig ik konstant, men syntes det har været ofte. Han er i hvert fald ikke lavet af det granit han ser ud til!
Det kunne selvfølgelig være bedre, men det er ikke på Dembélé’s niveau. 😅

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Piquénbauer »

Og der kan rettes op på det. Han er ung. Kost, tilrettelagte øvelser, osv kan gøre en kæmpe forskel. Araujo virker som en fornuftig spiller med hovedet skruet godt på. Han skal nok tage de råd osv han får i klubben til sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Præcis. Og klubben har også eftersigende hentet ''nye'' kræfter ind ift. kosten i Silvia Tremoleda, som tidligere har hjulpet Messi med at få bugt med sine skader. Jeg er ikke så bekymret for Araujo.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af PuyolErGud »

Ideelt ville det være rart at komme af med både Lenglet og Umtiti og evt hente Pau Torres, hvis det kan gøres relativt billigt.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Paulinho15 »

Jeg er helt med på idéen om at komme af med Umtiti af forskellige årsager. Pointen med mit indlæg var bare, at jeg godt kan lide ham som spiller og håber han genfinde sit tidligere niveau.

I forhold til Mingueza er jeg vild med ham! Han har BARCA DNA. Tror i øvrigt kun han har spillet for Barca selv hvis man regner ungdomstiden med. Han vidt i hvert fald spillet i alle årgange i klubben, hvis jeg har forstået det rigtigt.

Når jeg anbefaler udlejning til Mingueza skal det ses i lyset af, at de catalanske medier skriver, at Barca går efter et at satse på Piqué, Araújo, García og en ny venstrebenet stopper.

Det vil sige farvel til Lenglet og Umtiti, mens der vil efterlade Mingueza som femtevalg i forsvaret.

Under optimale omstændigheder er fire midterforsvarere nok til to pladser i det centrale forsvar, hvis altså ingen af dem får længerevarende skader eller karantæner.

Men med tanke på de mange skader i forvaret de seneste sæsoner vil det måske være smart alligevel at at beholde Mingueza i i truppen. Som sagt jeg er vild med ham! Han imponerede mig virkelig i sidste sæson.

Tænk sig han var fjerdevalg på B-holdet for to år siden. Når jeg forslå en udlejning til Mingueza var det bare set i lyset af at sikre ham meget spilletid i den kommende sæson.

Obs:
Klokken er 3 om natten, så bær over med eventuelle stavefejl. Retter det senere når jeg står hvis der er nogle
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Antimadridista »

Paulinho15 skrev:
ons jun 23, 2021 3:06 am
Jeg er helt med på idéen om at komme af med Umtiti af forskellige årsager. Pointen med mit indlæg var bare, at jeg godt kan lide ham som spiller og håber han genfinde sit tidligere niveau.

I forhold til Mingueza er jeg vild med ham! Han har BARCA DNA. Tror i øvrigt kun han har spillet for Barca selv hvis man regner ungdomstiden med. Han vidt i hvert fald spillet i alle årgange i klubben, hvis jeg har forstået det rigtigt.

Når jeg anbefaler udlejning til Mingueza skal det ses i lyset af, at de catalanske medier skriver, at Barca går efter et at satse på Piqué, Araújo, García og en ny venstrebenet stopper.

Det vil sige farvel til Lenglet og Umtiti, mens der vil efterlade Mingueza som femtevalg i forsvaret.

Under optimale omstændigheder er fire midterforsvarere nok til to pladser i det centrale forsvar, hvis altså ingen af dem får længerevarende skader eller karantæner.

Men med tanke på de mange skader i forvaret de seneste sæsoner vil det måske være smart alligevel at at beholde Mingueza i i truppen. Som sagt jeg er vild med ham! Han imponerede mig virkelig i sidste sæson.

Tænk sig han var fjerdevalg på B-holdet for to år siden. Når jeg forslå en udlejning til Mingueza var det bare set i lyset af at sikre ham meget spilletid i den kommende sæson.

Obs:
Klokken er 3 om natten, så bær over med eventuelle stavefejl. Retter det senere når jeg står hvis der er nogle
Jeg står også altid kun, hvis der er nogle..... ;-)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Michman »

Jeg synes ikke vi skal have franskmænd i den her klub mere.. Ud med dem alle..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ville være rart hvis vi slipper for enten hele hans løn eller en stor del af den.


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster