1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Michman »

Han er ihvertfald i top 3 over de bedste målmænd lige nu i min optik.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Skydefinten »

Mind the gap
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Skydefinten »

Årets julegave.
Ter Stegen kostede 12 mio euro!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af emo »

Husker for mange år siden, at han blev sammenlignet med Peter S i et champions League studie, hvor han var Gladbach spiller.

Han har opet sit game. Stadig små usikkerheder, men gør det godt. Feks, det skud fra Bale I går måtte aldrig blive sø farligt at det gav en retur bold.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Drake »

phpBB [video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1197 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af FCBSOCI »

Drake skrev:
phpBB [video]
@Drake
Måske skulle du ændre din signatur til fremtiden ser lys ud (frem for ikke lys ud) :grin: .

Barca har i hvert fald klaret sig langt, langt bedre end forventet, når vi tænker tilbage på Supercopa finalerne mod Real Madrid. Ikke blot har resultaterne været fremragende, men spillet er også blevet gradvist bedre. Nu venter vi blot på Dembele, Countinho og.... Så ser det rigtig fornuftigt ud.

VISCA EL BARCA!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Ter Stegen has faced 16 1vs1 shots in the 2017/18 Liga. He has saved 13 and conceded 3.
Vanvittigt! Verdens bedste!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Ter Stegen has faced 16 1vs1 shots in the 2017/18 Liga. He has saved 13 and conceded 3.
Vanvittigt! Verdens bedste!
Ærligt, mener du det der? Bedre end de Gea?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Jep! Med det niveau han har været på i denne sæson så er han. Spørgsmålet er så om han kan holde det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Jep! Med det niveau han har været på i denne sæson så er han. Spørgsmålet er så om han kan holde det.
Jeg ved ikke, hvor mange kampe du har set med United de sidste fem år, men det du har set fra ter Stegen er det niveau, hvis ikke bedre, som de Gea har været på. Der er ikke nummer på, hvor mange gange han har reddet Uniteds røv med helt absurde redninger.

ter Stegen er nok en noget bedre fodboldspiller end de Gea med fødderne, men inden for målmandsfaget skal der noget mere til og 2-3 års kontinuitet, før jeg vil anse ham bedre end de Gea. de Gea har været umenneskelig for United mere eller mindre siden 2013.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Det er du velkommen til at mene. Og ja set over de sidste sæsoner så er de gea (og neuer) bedre. Men i denne sæson ser jeg ingen målmand være bedre end MAtS. Ikke bare er han fremragende på stregen (og i feltet) hvor han har været på niveau med de gea men som sweeper er han genial.

Han er den perfekt barcamålmand og når man læser hvad Xavi og Alonso for nyligt har udtalt om ham så står det endnu mere klart.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af whidgee »

Taget ud fra denne sæson er Ter Stegen verdens bedste målmand efter min mening. Og bestemt også bedre end de Gea. Men som Piquénbauer kan det jo være lige meget hvis han mister niveauet om et år, men det tror jeg ikke sker

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Drake »

FCBSOCI skrev: @Drake
Måske skulle du ændre din signatur til fremtiden ser lys ud (frem for ikke lys ud) :grin: .

Barca har i hvert fald klaret sig langt, langt bedre end forventet, når vi tænker tilbage på Supercopa finalerne mod Real Madrid. Ikke blot har resultaterne været fremragende, men spillet er også blevet gradvist bedre. Nu venter vi blot på Dembele, Countinho og.... Så ser det rigtig fornuftigt ud.

VISCA EL BARCA!
Det kunne jeg også godt tænke mig at gøre, men ikke før jeg mener at fremtiden ser lys ud, for det gør jeg stadig ikke.

Ja vi har klaret os langt bedre end forventet resultatmæssig, men vi spiller stadig meget kedelig og dårligt bold, selv om det er blevet 1% bedre. Og jeg bryder mig ikke om 4-4-2, og Roberto på HB selv om han har gjort det godt i de seneste kampe, og spillertyper som Paulinho, Rakitic eller Gomes hvor spillet går langsomt, og ikke har verdensklasse teknik, pasninger eller kreativitet. Men kan godt leve med en af de 3 ovennævnte.
(Inden folk springer i luften over at jeg ikke er fan af Paulinho, så er jeg enig at han har gjort det godt, og jeg kan også rigtigt godt lide hans personlighed, men ikke den spillertype han er, mener ikke det passer til Barca)

Vi har stadig alt for mange spillere der enten ikke passer ind eller ikke er gode nok, eller begge dele.

Det er kun på nogle pladser hvor fremtiden ser lyd ud ind til videre, men hvis man keder ledelsen ret, så skal de nok fucke op så de andre plader ikke kommer til det.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Joachim Löw on Manuel Neuer and a potential call-up for the World Cup: "If a player can’t participate & plays no part whatsoever in the build-up (to a WC), it’s difficult to nominate him."
But Löw says he’s positive Neuer will make his comeback & get games this season for Bayern

Simply put, Joachim Löw revealed that if Manuel Neuer won’t play this season for Bayern, he won’t be called up for the World Cup.

Löw on ter Stegen: "The last games he played for us, the last years have been very good. He plays a superb season. He’s very calm, focused, he played a great Confed Cup, he became a personality in our squad. You feel that he has a strong focus on his performance and he matured."

A reporter asked Toni Kroos about ter Stegen, joked that from a Real Madrid POV it’s probably even annoying he’s not making any mistakes.
Kroos: "Yeah he’s almost too good. He’s the perfect goalkeeper for Barcelona."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster