1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af PuyolErGud »

Ville de ikke først melde ud efter, at Valdes havde meldt ud omkring sin nye klub? De har sikkert aftalt en eller anden dato i nærmeste fremtid.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Heartbreaker »

Er det ikke også lige rundt om hjørnet mon?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Michman »

Det er jeg rimelig sikker på at det også er.. Ja.. Vi kan vel ikke komme uden om.. Jeg er vild med ham, men hvis jeg havde valget mellem ham og Valdes så ved jeg godt hvad jeg havde valgt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af PuyolErGud »

Michman skrev:Det er jeg rimelig sikker på at det også er.. Ja.. Vi kan vel ikke komme uden om.. Jeg er vild med ham, men hvis jeg havde valget mellem ham og Valdes så ved jeg godt hvad jeg havde valgt..
Så havde du valgt Pinto.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jurij »

Michman skrev:Det er jeg rimelig sikker på at det også er.. Ja.. Vi kan vel ikke komme uden om.. Jeg er vild med ham, men hvis jeg havde valget mellem ham og Valdes så ved jeg godt hvad jeg havde valgt..
... eller Courtois som ikke kommer til at spille for Chelsea de næste 5 år, og lige nu blot er lejet ud.
Genopbygning status: færdig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Jurij skrev:
Michman skrev:Det er jeg rimelig sikker på at det også er.. Ja.. Vi kan vel ikke komme uden om.. Jeg er vild med ham, men hvis jeg havde valget mellem ham og Valdes så ved jeg godt hvad jeg havde valgt..
... eller Courtois som ikke kommer til at spille for Chelsea de næste 5 år, og lige nu blot er lejet ud.
Courtois er ikke god nok med fødderne...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Brombi »

plot twist:

Real Madrid henter ham..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Visca El Barca »

Ter Stegen (Monchengladbach): "I have thought well and long and I have decided not to renew. I can't yet say anything about my future."
Ter Stegen (Monchengladbach): "I'm sure the fans will understand my decision. Now I focus on a good second half of the season with Borussia"
For noget tid siden sagde Bartomeu, at de håbede Valdes ville fortælle navnet på sin nye klub i januar, hvorefter man så kunne præsentere den nye keeper for Barca. Handlen var mere eller mindre lukket, sgade han. Han sagde også at da Valdes har valgt at vente til sommer med at sige, hvor han tager hen, har man valgt at annoncere navnet på den næste Barca keeper snarest muligt, måske i denne måned. Nu kommer disse ord ud af Ter Stegen mund. Hvis man ligge 2 og 2 sammen, giver det forhåbentlig 5, hvilket betyder at fyren her er vores næste keeper.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jurij »

Visca El Barca skrev:
Ter Stegen (Monchengladbach): "I have thought well and long and I have decided not to renew. I can't yet say anything about my future."
Ter Stegen (Monchengladbach): "I'm sure the fans will understand my decision. Now I focus on a good second half of the season with Borussia"
For noget tid siden sagde Bartomeu, at de håbede Valdes ville fortælle navnet på sin nye klub i januar, hvorefter man så kunne præsentere den nye keeper for Barca. Handlen var mere eller mindre lukket, sgade han. Han sagde også at da Valdes har valgt at vente til sommer med at sige, hvor han tager hen, har man valgt at annoncere navnet på den næste Barca keeper snarest muligt, måske i denne måned. Nu kommer disse ord ud af Ter Stegen mund. Hvis man ligge 2 og 2 sammen, giver det forhåbentlig 5, hvilket betyder at fyren her er vores næste keeper.
Lige 2 og 2 sammen? Det forstår jeg ikke? Madrid har jo allerede 2 gode målmænd.
Senest rettet af Jurij tirs jan 07, 2014 12:29 am, rettet i alt 1 gang.
Genopbygning status: færdig.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Kubala »

Jurij skrev:
Visca El Barca skrev:
Ter Stegen (Monchengladbach): "I have thought well and long and I have decided not to renew. I can't yet say anything about my future."
Ter Stegen (Monchengladbach): "I'm sure the fans will understand my decision. Now I focus on a good second half of the season with Borussia"
For noget tid siden sagde Bartomeu, at de håbede Valdes ville fortælle navnet på sin nye klub i januar, hvorefter man så kunne præsentere den nye keeper for Barca. Handlen var mere eller mindre lukket, sgade han. Han sagde også at da Valdes har valgt at vente til sommer med at sige, hvor han tager hen, har man valgt at annoncere navnet på den næste Barca keeper snarest muligt, måske i denne måned. Nu kommer disse ord ud af Ter Stegen mund. Hvis man ligge 2 og 2 sammen, giver det forhåbentlig 5, hvilket betyder at fyren her er vores næste keeper.
Det forstår jeg ikke? Madrid har jo allerede 2 gode målmænd.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Michman »

PuyolErGud skrev:
Michman skrev:Det er jeg rimelig sikker på at det også er.. Ja.. Vi kan vel ikke komme uden om.. Jeg er vild med ham, men hvis jeg havde valget mellem ham og Valdes så ved jeg godt hvad jeg havde valgt..
Så havde du valgt Pinto.
Jeg havde fandme valgt Pinto.. Han skal ingen steder.. Men nu snakkede jeg altså om Valdes og Ter Stegen..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Bager »

Max Eberl, sporting director of Mönchengladbach; “He’s leaving for the club that has appeared in the press”
http://as.com/diarioas/2014/01/07/engli ... 59320.html
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Brombi »

Bager skrev:
Max Eberl, sporting director of Mönchengladbach; “He’s leaving for the club that has appeared in the press”
http://as.com/diarioas/2014/01/07/engli ... 59320.html
Det citat er blevet manipuleret med. Dét han sagde var: "I assume he'll join the club he has been linked to." Altså en formodning.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Tolquhon »

Brombi skrev:
Bager skrev:
Max Eberl, sporting director of Mönchengladbach; “He’s leaving for the club that has appeared in the press”
http://as.com/diarioas/2014/01/07/engli ... 59320.html
Det citat er blevet manipuleret med. Dét han sagde var: "I assume he'll join the club he has been linked to." Altså en formodning.
Det var ganske rigtigt en formodning, ordret: "Ich gehe davon aus, dass er zu dem Klub wechseln wird, der in den Medien kursiert." - altså, "Jeg går ud fra, at han skifter til den klub, der nævnes i medierne".

Om han rent faktisk ikke er sikker (fordi Ter Stegen ikke har meddelt ham noget) eller om han bare forsøger at vente til et mere passende tidspunkt med en udmelding (eller lade Ter Stegen melde ud selv), er jeg ikke sikker på, men jeg hælder til sidstnævnte. Ter Stegens agent har også lige være ude og dementere, at der allerede er en 4-årig kontrakt på plads. Sikkert af samme grund.

Når det er sagt, ville det ærligt talt være noget af et chok, hvis det viser sig, at han skifter til en anden klub end Barca.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Brombi »

Tolquhon skrev:
Brombi skrev:
Bager skrev:
Max Eberl, sporting director of Mönchengladbach; “He’s leaving for the club that has appeared in the press”
http://as.com/diarioas/2014/01/07/engli ... 59320.html
Det citat er blevet manipuleret med. Dét han sagde var: "I assume he'll join the club he has been linked to." Altså en formodning.
Det var ganske rigtigt en formodning, ordret: "Ich gehe davon aus, dass er zu dem Klub wechseln wird, der in den Medien kursiert." - altså, "Jeg går ud fra, at han skifter til den klub, der nævnes i medierne".

Om han rent faktisk ikke er sikker (fordi Ter Stegen ikke har meddelt ham noget) eller om han bare forsøger at vente til et mere passende tidspunkt med en udmelding (eller lade Ter Stegen melde ud selv), er jeg ikke sikker på, men jeg hælder til sidstnævnte. Ter Stegens agent har også lige være ude og dementere, at der allerede er en 4-årig kontrakt på plads. Sikkert af samme grund.

Når det er sagt, ville det ærligt talt være noget af et chok, hvis det viser sig, at han skifter til en anden klub end Barca.
Helder også mest til at han selv melder det ud.. Vi ved jo at en "aftale" er på plads, eftersom Zubi udtalte at de var klar til at afsløre deres nye målmand, når Valdes ville offentliggøre sin nye klub :) Så selvfølgelig ved de det, derovre i Mönchengladbach :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster