1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Der er vel forskel på at aflaste ham og så decideret at bænke ham? Og ja det skulle gå hurtigt fremad med sproget.

MAtS blev købt mens Tata var træner (en offentlig hemmelighed) og der er imo ingen tvivl om at han sagde ja med en forventning om at han ville være starter. Jeg tror derfor at det kom ligeså meget bag på ham som det gjorde på os fans da man pludselig betalte en markant pris for Bravo efter ansættelsen af Lucho.

Og det er her problemet er. Jeg kan simpelthen ikke se at en så talentfuld målmand som MAtS vil se sig tilfreds med at fortsætte med at spille det samme antal minutter som i sidste sæson. Og slet ikke mindre. Han ved at der er andre klubber der med glæde vil tage en ung målmand som ham ind og give ham en oprigtig chance.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Der er vel forskel på at aflaste ham og så decideret at bænke ham? Og ja det skulle gå hurtigt fremad med sproget.
Ja da. Men spørgsmålet er så hvor grænsen går. I min verden lyder en CL og CDR fint for ham. Men who knows, hvad han synes.
Piquénbauer skrev:MAtS blev købt mens Tata var træner (en offentlig hemmelighed) og der er imo ingen tvivl om at han sagde ja med en forventning om at han ville være starter. Jeg tror derfor at det kom ligeså meget bag på ham som det gjorde på os fans da man pludselig betalte en markant pris for Bravo efter ansættelsen af Lucho.
Jeg tror også han bliver starter. Spørgsmålet er om han har tålmodigheden. Han er trods alt kun 23 år og er allerede på verdens bedste hold. Og altså, han stod to turneringer sidste sæson, som vi vandt, hvor han lige oplevede samtlige store kampe i CL og en CDR-finale. Hvor sur kan man være over det som 23-årig?
Piquénbauer skrev:Og det er her problemet er. Jeg kan simpelthen ikke se at en så talentfuld målmand som MAtS vil se sig tilfreds med at fortsætte med at spille det samme antal minutter som i sidste sæson. Og slet ikke mindre. Han ved at der er andre klubber der med glæde vil tage en ung målmand som ham ind og give ham en oprigtig chance.
Ja, det er jo i sidste ende op til hans person. Han han travlt så bliver det et problem, men måske har han en god fornemmelse om at skulle overtage posten relativt snart? Vi må jo bare indse, at alt hvad vi sidder her og skriver om er rene gisninger og antagelser/forventninger vi har om, hvad Ter Stegen synes.

Hvis det er rene minutter, han går op i, så skal han væk. Men sikke en fremtid han kan få(!). Det må også være en ære at være i truppen hos os, eller en af de andre kæmpe-klubber.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er meget enig i det du skriver. Og jeg tror heller ikke at han vil gå helt ned med flaget hvis det blev til CL og CdR (selvom han selvfølgelig vil spille mere).

Mit problem var hvis man tog CL fra ham pga en lidt svag preseason samt en svær udekamp mod Roma. Det ville imo være et forkert signal at sende til en ung målmand. Men ja det er sikkert bare snak fra sport. De skal jo også have noget at skrive om ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Mit problem var hvis man tog CL fra ham pga en lidt svag preseason samt en svær udekamp mod Roma. Det ville imo være et forkert signal at sende til en ung målmand. Men ja det er sikkert bare snak fra sport. De skal jo også have noget at skrive om ;-)
Det skal de nemlig. Jeg tror ikke man skal være i tvivl om Luis Enriques tillid til Ter Stegen. Han stod alligevel en CDR og CL finale sidste år, der gav Luis Enrique den 1.-sæson vi nok ikke troede kunne laves igen. Så kan det godt være, der kommer udsving i præstationerne, men det er jo ret almindeligt for unge spillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Ter Stegen is the favourite to become GER back-up goalkeeper, behind Bayern's Neuer. Other options: Zieler, Leno, Trapp, and Horn. [bild]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Selvom det kom på en lidt træls baggrund, med skaden til Bravo, så er det her nu alligevel meget dejligt at se:

Billede

Barcelona - 1 ligakamp!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Første af mange. Han stod ret godt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Ja han virkede dejlig sikker sammen med forsvaret. Måske kunne han have gjort mere ved målet (kommet ud) men når man tænker på hvor mange tæsk han har fået pga sin lyst til at forlade feltet så er det forståeligt at han ikke tog chancer.

Lad det være den første af rigtig mange la liga kampe for os!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af zqa »

Mener ikke han kunne gøre noget som helst. Bare fint spil fra Atls side.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Michman »

Enig, synes ikke der er noget han kan gøre der..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kvoller
Indlæg: 5230
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Kvoller »

Fejlen til målet må vel mere tilskrives enten Alba der ophæver en offside eller Mascherano der overhovedet ikke følger sin mand. Hvis der er nogen der da skal have skylden for det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen jeg er enig. Jeg påpeger bare at han måske kunne være kommet lidt ud af målet ved situationen. Men nej det var overhovedet ikke hans skyld og han laver ikke en decideret fejl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af zqa »

Kan han overhovedet nå det?
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det burde han... Han kunne godt have taget et par meter. Men spørgsmålet er om det ville være nok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af JonasV »

Det er resultatet af et hurtigt ræsonnement: "Vil jeg risikere at Torres, af alle mennesker, dribler rundt om mig og (måske) scorer? Nej, dét vil jeg ikke."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster