1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af FCBarcelonaChr »

WTF!

kklaus
Indlæg: 9749
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af kklaus »

Bartomeu (president): "We're very close to signing a new goalkeeper. As he plays at another team, we want to be discrete about it." [catr]
Såeh, hvem mon det kan være?
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af emo »

Så, det er altså en som spiller på et andet hold, for tiden. Så må vi i gang med udelukkelses metoden.
Allez...

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af PuyolErGud »

emo skrev:Så, det er altså en som spiller på et andet hold, for tiden. Så må vi i gang med udelukkelses metoden.
Vi kan hurtigt udelukke Stephan Andersen! Heldigvis. Og Casillas.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Marc-André ter Stegen

Indlæg af Bager »

Tror I ikke bare der menes at Ter Stegen allerede er signet af Gladbach? Kunne ikke forestille mig det ikke er ham man henter.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er enten ter Stegen eller Reina. Jeg kan ikke se hvem det ellers skulle være.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Michman »

Blaugrana92 skrev:Det er enten ter Stegen eller Reina. Jeg kan ikke se hvem det ellers skulle være.
Ej ikke Reina.. -.-.. Det er virkelig ikke løsningen på vores problem.. Hverken på kort sigt eller lang sigt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af zqa »

Napoli har lige hentet (og udlejet) Mariano Anduja. Det tegner ikke så godt ift Pepe Reina. Jeg brækker mig hvis vi henter ham.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:Napoli har lige hentet (og udlejet) Mariano Anduja. Det tegner ikke så godt ift Pepe Reina. Jeg brækker mig hvis vi henter ham.
pictures..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af zqa »

Brombi skrev:
zqa skrev:Napoli har lige hentet (og udlejet) Mariano Anduja. Det tegner ikke så godt ift Pepe Reina. Jeg brækker mig hvis vi henter ham.
pictures..
Billede
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Engang havde jeg det også sådan med Reina, men helt ærligt kan jeg ikke se så mange downsides ved ham. Ja, han har haft nogle ordentlige brølere, men det har alle målmænd altså engang imellem. Valdés har været foruden dem det sidste års tid, men det er også fordi han har stået helt exceptionelt godt. Marc-André ter Stegen har jo altså også lavet nogle kæmpe brølere både for Gladbach og for Tyskland. Reina's profil passer og han kender klubben og vores spanske landsholdsspillere rigtig godt. Hvor er problemet?

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jurij »

Blaugrana92 skrev:Engang havde jeg det også sådan med Reina, men helt ærligt kan jeg ikke se så mange downsides ved ham. Ja, han har haft nogle ordentlige brølere, men det har alle målmænd altså engang imellem. Valdés har været foruden dem det sidste års tid, men det er også fordi han har stået helt exceptionelt godt. Marc-André ter Stegen har jo altså også lavet nogle kæmpe brølere både for Gladbach og for Tyskland. Reina's profil passer og han kender klubben og vores spanske landsholdsspillere rigtig godt. Hvor er problemet?
Vi gider ikke have spillere, som Liverpool ikke kunne bruge. Desuden er Reina ikke en god målmand længere. Han var god for 2-3 år siden, men hvorfor skulle han pludselig blive god igen? Sammenlign Neuer og Reina, det er umuligt. Barcelona fortjener en Neuer.
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:
Blaugrana92 skrev:Engang havde jeg det også sådan med Reina, men helt ærligt kan jeg ikke se så mange downsides ved ham. Ja, han har haft nogle ordentlige brølere, men det har alle målmænd altså engang imellem. Valdés har været foruden dem det sidste års tid, men det er også fordi han har stået helt exceptionelt godt. Marc-André ter Stegen har jo altså også lavet nogle kæmpe brølere både for Gladbach og for Tyskland. Reina's profil passer og han kender klubben og vores spanske landsholdsspillere rigtig godt. Hvor er problemet?
Vi gider ikke have spillere, som Liverpool ikke kunne bruge. Desuden er Reina ikke en god målmand længere. Han var god for 2-3 år siden, men hvorfor skulle han pludselig blive god igen? Sammenlign Neuer og Reina, det er umuligt. Barcelona fortjener en Neuer.
Men en Manuel Neuer hænger ikke på træerne. Det gør en Víctor Valdés heller ikke. Marc-André ter Stegen er det oplagte valg og forhåbentlig ham vi får, men hvis det ikke kan lade sig gøre, forstår jeg ikke problemet i at hente Pepe Reina. Som sagt passer profilen perfekt, han kender klubben og de fleste af spillerne og derudover ville han formentlig være billig at hente. Han har sagt at han aldrig vil spille for Liverpool igen og de er næppe interesserede i at beholde en spiller der ikke gider trække deres trøje over hovedet. Præcis hvor ville problemet så bestå i at hente ham, hvis vi ikke kan få en ter Stegen? Altså udover at du nægter at tage imod en spiller som Liverpool pressede ud af klubben?

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jurij »

Blaugrana92 skrev:
Jurij skrev:
Blaugrana92 skrev:Engang havde jeg det også sådan med Reina, men helt ærligt kan jeg ikke se så mange downsides ved ham. Ja, han har haft nogle ordentlige brølere, men det har alle målmænd altså engang imellem. Valdés har været foruden dem det sidste års tid, men det er også fordi han har stået helt exceptionelt godt. Marc-André ter Stegen har jo altså også lavet nogle kæmpe brølere både for Gladbach og for Tyskland. Reina's profil passer og han kender klubben og vores spanske landsholdsspillere rigtig godt. Hvor er problemet?
Vi gider ikke have spillere, som Liverpool ikke kunne bruge. Desuden er Reina ikke en god målmand længere. Han var god for 2-3 år siden, men hvorfor skulle han pludselig blive god igen? Sammenlign Neuer og Reina, det er umuligt. Barcelona fortjener en Neuer.
Men en Manuel Neuer hænger ikke på træerne. Det gør en Víctor Valdés heller ikke. Marc-André ter Stegen er det oplagte valg og forhåbentlig ham vi får, men hvis det ikke kan lade sig gøre, forstår jeg ikke problemet i at hente Pepe Reina. Som sagt passer profilen perfekt, han kender klubben og de fleste af spillerne og derudover ville han formentlig være billig at hente. Han har sagt at han aldrig vil spille for Liverpool igen og de er næppe interesserede i at beholde en spiller der ikke gider trække deres trøje over hovedet. Præcis hvor ville problemet så bestå i at hente ham, hvis vi ikke kan få en ter Stegen? Altså udover at du nægter at tage imod en spiller som Liverpool pressede ud af klubben?
Jeg kan blot ikke lige se for mig, at han ville være en god løsning på lang sigt. Ville vi kunne få de nødvendige 100 point i ligaen med ham på mål? Jeg tvivler kraftigt. Jeg kan nævne 10 målmand bedre end ham meget hurtigt, og vi er Barca, vi har råd og brug for den bedste.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Tolquhon »

Jurij skrev: Jeg kan blot ikke lige se for mig, at han ville være en god løsning på lang sigt. Ville vi kunne få de nødvendige 100 point i ligaen med ham på mål? Jeg tvivler kraftigt. Jeg kan nævne 10 målmand bedre end ham meget hurtigt, og vi er Barca, vi har råd og brug for den bedste.
Kan du også meget hurtigt nævne 10 målmænd, der er både væsentligt bedre end Reina og til salg? Det er meget fint, at vi "har råd", men hvis den anden klub ikke vil sælge, kommer vi ikke langt med "Vi er Barca, vi har råd og brug for den bedste". :cool:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster